AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #1 Del Skrevet 20. september 2019 Forslag til noen greie nybegynner treningsvideoer på youtube jeg kan bruke hjemme i min egen stue...? Anonymkode: 86eb5...109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hellandussan Skrevet 21. september 2019 #2 Del Skrevet 21. september 2019 Hasfit og Sydney cummings på YouTube har mye bra. Spesielt hasfit har en del nybegynner - greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunt_fokus_ Skrevet 29. september 2019 #3 Del Skrevet 29. september 2019 Hei ts, Ser du ikke fikk så mange svar her. Jeg kan anbefale denne til deg som er nybegynner: https://www.suntfokus.no/post/30-minutters-fullkroppsøkt-helt-uten-utstyr (Det er min egen blogg, beklager "reklame", men håper det kan hjelpe deg :)) Det ligger et par andre økter på bloggen også, og det vil komme flere i samme sjanger som den jeg linket til etterhvert. Lykke til med treningen - Elisabeth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå