Gå til innhold

Vaskeservant på soverommet?

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå vet jeg ikke hvilken stil du ellers har, men jeg ville forsøkt å etterligne en gammeldags vaskestol, det kan nok bli ganske stilig og praksis med riktig møbel og servant.

Anonymkode: dadb8...b6a

Takk for tips, men jeg tar meg nok ikke bryet med det. :) Det er bare jeg som skal ha soverom der, det skal jo ikke vises frem til noen andre. Så jeg bruker nok billigst mulig, og enklest mulig tenker jeg. Men tenkte faktisk å ha benk uten skuffer under ved siden av vasken, slik at jeg kan sitte på en stol der :) 

Anonymkode: 12fb4...9d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Rommet er godkjent kjøkken i dag, og å bytte en servant endrer ikke det så lenge man har overløp. :) 

Ja, ser nå at du skriver det var kjøkken! Leste litt raskt, og trodde det var snakk om et eldre hus med servant på soverommet. Så lenge man har overløp, så er det jo bare å sette i gang. Men jeg ville passet på at både vegg og gulv i våtsonen er fuktbeskyttet. Litt vann kan gjøre stor skade - lang erfaring...

Anonymkode: a5c7e...fcf

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

En malmkommode er 79 cm høy (de finnes i fire forskjellige høyder, jeg tenkte den med tre skuffer i høyden), det er jo eksakt det samme jeg har på badet nå. 

Malmkommoden er jo ikke lagd for å bruke til servant. 

Baderomskommoder har ikke vegg bak, og øverste skuff er delt slik at det er plass til rør i midten og to små rom til saker på hver side. Tror ikke at malmkommoden er spesielt egnet til dette.

Men det finnes da andre kommoder som er beregnet til servant, hadde heller kjøpt det.

Anonymkode: 16f1d...016

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

En malmkommode er 79 cm høy (de finnes i fire forskjellige høyder, jeg tenkte den med tre skuffer i høyden), det er jo eksakt det samme jeg har på badet nå. 

Standard topphøyde på baderomsmøbel er 85cm.

Du skal ha en servant oppå de 79cm du har. Det må være litt høyde på servanten foe at du skal få noe dybde i den. Servanten blir sikkert mellom 10-15cm i tillegg. 

Så jo, det blir gjerne litt høyt. Men for all del, det er du som skal bruke det, så det velger du selv. 

Anonymkode: 70f0c...cfe

Skrevet

Søk bedroom sink på pinterest (app). Der finner du mye inspirasjon.

Screenshot_20190920-230005_Pinterest.jpg

• Liker 2
Skrevet

Har bodd i et gammelt hus som hadde vask på hvert eneste soverom. Syntes jeg det var spesielt praktisk? Nei. Savner jeg det? Nei.

Men hver sin lyst. 

Anonymkode: ea0df...930

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...