AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #1 Skrevet 20. september 2019 Jeg er nå livredd. For en time siden kjente jeg kraftige smerter i magen, typ luftsmerter. Prøvde å lette på litt luft, men fikk det ikke til. En halv time senere måtte jeg på do. Men det eneste som kom ut var gul/brun slim med fiskeaktig lukt... noe avføring. Skikkelig tykt slim. noen som har peiling på hva dette kan være? Anonymkode: 9549d...b8c
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #2 Skrevet 20. september 2019 Stress.... Anonymkode: 9d133...115
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #3 Skrevet 20. september 2019 Hvor kom slimet fra? Endetarmen eller skjeden? Fiskeaktig lukt kommer fra skjeden, gjerne med utflod. Tviler på at magesmertene kommer derfra. Du har helt sikkert luft i magen og mageknip. Mer du dårlig må du kontakte legevakt. Ingen på et forum kan avklare dine smerter utifra det du skriver. Da må du undersøkes luftsmerter kan være smertefulle.. gå deg en liten tur rundt i huset, og beveg deg litt så kanskje kommer prompen Anonymkode: e51cf...6a2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #4 Skrevet 20. september 2019 Magesmertene forsvant med luften og slimet på do. Slimet kom fra endetarmen, og det luktet fisk... helt grusomt. har hatt veldig lite mat inntak den siste uken pga halsbetennelse. Har også brukt stikkpiller mot smerte. Men aldri reagert slik tidligere Anonymkode: 9549d...b8c 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #5 Skrevet 20. september 2019 Dette har jeg opplevd mange ganger, sterk mageknip, fordi et eller anna skal ut, luft, eller kanskje magen har reagert på noe du har spist? Så jobber tarmene hardt, man opplever krampetrekninger, ender opp på do, og etter man har tømt seg, så føler man seg bedre. Hvis du føler deg fin igjen nå, så er det ikke vits å ofre det en tanke. Blir man veldig dårlig i magen, store smerter som ikke gir seg, så kan man selvfølgelig ta et legebesøk, men dette syns jeg hørtes veldig normalt ut😊 Anonymkode: cf613...395 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #6 Skrevet 20. september 2019 Jeg er ikke bekymret for magesmertene. Det er slimet som bekymrer meg, sammen med magesmertene. Anonymkode: 9549d...b8c
Gjest tranedatter Skrevet 20. september 2019 #7 Skrevet 20. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke bekymret for magesmertene. Det er slimet som bekymrer meg, sammen med magesmertene. Anonymkode: 9549d...b8c Helt normalt. Kommer slim når du bæsjer også, men du ser det bare ikke. Er som "glidemiddel". Høres ut som mageknip, luft også kom det litt mer enn bare luft (fis) når du prompet.
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #8 Skrevet 20. september 2019 Hvor gammel var maten du spiste i går,høres ut som noe kroppen prøver å kvitte seg med?💩 Anonymkode: 7ba19...176
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #9 Skrevet 20. september 2019 9 hours ago, AnonymBruker said: Har også brukt stikkpiller mot smerte. Anonymkode: 9549d...b8c Der har du svaret. Man kan reagere slik på stikkpiller. Selv om du ikke har gjort det før Anonymkode: a1836...5e3 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #10 Skrevet 20. september 2019 Ta deg en tur til legen, trenger ikke være noe alvorlig, men greit å få sjekket det. Anonymkode: 65c17...9c6
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #11 Skrevet 20. september 2019 Slik kan vi alle ha det innimellom. Bekymret skal du være hvis det ikke gir seg. Anonymkode: e1185...929
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå