Gå til innhold

Jeg vil bare ligge med sjefen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet det er lov å tenke tanker i hemmelighet, men nå begynner jeg å bli irritert over egen tankegang. Det begynner å gå utover jobben også. Jeg vil rett og slett bare at sjefen min skal ligge med meg, skikkelig hardt. Men det er ingenting riktig over det. Jeg er i forhold, og vi planlegger barn. Elsker min nåværende kjæreste, og vi har det kjempe fint, men jeg får ikke det sjuskete blikket til sjefen min ut av hodet . Av og til, er han litt halvgrov når han snakker til meg. Og av og til snakker han om andre damer til meg, og alt jeg da tenker på er at jeg vil han skal gjøre det med meg. Jeg vil bare at han skal rive av meg klærne, å ta helt av med meg på jobb. Kan noen få hodet mitt litt på riktig kjør igjen, så ikke jeg går på en smell? Noen som har opplevd lignende? Altså den seksuelle tiltrekningen, men vært i et forhold? 

Anonymkode: e2efd...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjefen din har drømme penisen som gjør at du kjenner det i alle veggene og det napper lett i klitoris, den er så tjukk. Dette mens den strekker deg ømt i dybden. Alt dette skjer mens mannen din sitter lydig på en stol og ser på mens du blir tatt. Han sitter der å napper i sin lille løk av en manndom. La dette synke inn i underbevisstheten. Dine drømmer blir heftige i tiden fremover.

Sånn, da var helga i gang.

Mentalisten 

Anonymkode: 01ad9...3c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har opplevd lignende? Altså den seksuelle tiltrekningen, men vært i et forhold? 

Nei, du er nok den aller første. Aldri hørt noe slikt før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...