Gå til innhold

Dirty talke eller ikke i denne settingen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har holdt på med en fyr noen mnd nå og når jeg har sex så liker jeg dirty talk, litt ihvertfall... er vandt til at menn liker det, og det har vært lett å begynne med det fordi de er litt "dirty" av seg, så det har falt seg naturlig egentlig. 

Han her virker ikke noe dirty, men veldig plain i sex fantasiene sine... det er bare helt vanlig sex med kyssing og klåing slikking og vanlig knulling liksom, sies ikke et ord under sexen... og jeg ligget å tenker på sånn skal jeg si "vet du liker den skittne fitta mi" f.eks, men får meg bare ikke til å si det. Klarer ikke! Er redd han skal bli skremt bort eller noe 🙄 og det hadde vært flaut. Han er 30 år gammel og ligget med mange.. 

Jeg savner litt det dirty talk opplegget, men vet ikke om jeg tør å ta steget her å begynne med det. Er utrolig usikker på reaksjonen 🤣 men kan ikke skjønne at en mann ikke ville likt det, eller?? Kan det faktisk være tilfelle at en mann ikke liker dirty talk? 

(Jeg vet at han liker meg veldig godt, og han hadde prestasjonsangst istarten pga det, hvis det har noe å si) 

Anonymkode: de90d...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Paramount

Tror du har rett i at de fleste menn tenner på det. 
Og det er gjerne slik at effekten er størst på de som tilsynelatende ikke er typen for det, som han du holder på med kanskje.
Du trenger derfor ikke gå direkte på "den skitne fitta di"..kanskje introdusere virkemiddelet med lav stemme, og bruke "musa" som en start? Skal ofte svært lite til, når det kommer fra en kåt kvinne ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...