Gå til innhold

Når passer det med barn?


Haimlich

Anbefalte innlegg

Jeg og min samboer har nettopp kjøpt oss leilighet som er ferdig om 1,5 år, og med det trenger vi å spare penger til det vi trenger av møbler. Samtidig så sparer vi til når vi skal gifte oss, og da regner vi med å få til dette i løpet av 2022/2023. 

Men da er vi nesten 30 år gamle, og det føles som at det alltid kommer noe i veien for at vi skal skaffe oss barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta det med ro, få barn rett etter 30. Mange gjør det. Alder er ikke så viktig så lenge dere ikke er 37/ 38 nå liksom..

Anonymkode: 3bc4c...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som 19-åring ønsker jeg allerede å ha barn og familie... skjønner at det er tidlig og at det ikke kan skje ennå, men bare tanken får meg til å føle meg varm 🔥

Endret av ana0603
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ana0603 skrev:

Som 19-åring ønsker jeg allerede å ha barn og familie... skjønner at det er tidlig og at det ikke kan skje ennå, men bare tanken får meg til å føle meg varm 🔥

Helt til hverdagen med familielivet gir deg et knyttneveslag i trynet.. Satt på spissen, men noe sannhet i det likevel. 

Anonymkode: 3bc4c...1f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det passer aldri, det må bare skje også tilpasser man livet sitt ut i fra barnet. Jeg og samboeren har utsatt prøvingen flere ganger nå, men til slutt bestemte jeg meg bare for å slutte med pillen og ser hva som skjer. Kanskje blir det noe om 2 uker, kanskje blir det noe om 1 år. Vanskelig å planlegge en graviditet har jeg funnet ut. 

Anonymkode: 5aadc...1f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårt bryllup var gratis. Ønsket oss penger istedet for ting. Det betalte for bryllupet. Ca. 30 gjester leide et sted og hadde sermoni på stedet med humanetisk forbund. Giftet oss på et nydelig sted. 

Møbler får du gratis/billig på finn. Resten finner du på ikea. Hvis dere skal ha barn så er det ikke noe vits å kjøpe dyre møbler. Kjøp sofa med avtagbarttrekk. Tro meg det hjelper! 

Du trenger ikke så mye penger for å få barn. Du trenger ikke vente på at alt er perfekt. Det vil det aldri bli.

Anonymkode: a576c...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...