Gå til innhold

Stripe nedover fortannen. (bilde)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg oppdaget når jeg så på tennene mine i lyset idag at det ser ut som den ene tannen har splittet seg på midten.. dette har jeg aldri sett før tross at jeg har sett på tennene mine i lyset mange ganger før, og nå så jeg det med en gang! Streken går helt opp til tannkjøttet. Når jeg skraper med neglen over eller tar tunga borti så er tannen helt glatt, så det er akkurat som det er inni tannen, men helt øverst ved tannkjøttet er streken litt missfarget og der kan jeg kjenne med neglen at det er sprekk også. 

Hva kan dette ha kommet av ? Hva er det? Hva kan jeg gjøre med det!? Og kan det sette seg missfarging i resten av streken der? 😳 isåfall blir det utrolig stygt! 

Screenshot_20190919-221854_Gallery.jpg

Anonymkode: f560e...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei æsj, nå kjente jeg det med neglen å, når jeg skrapte litt hardere... 😥 -ts. 

Anonymkode: f560e...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har jeg og. Tanna er helt glatt. Har vært hos tannlegen som ikke har kommentert det. jeg har hatt det i årevis uten at det har blitt noe verre

Anonymkode: 92704...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sånn har jeg og. Tanna er helt glatt. Har vært hos tannlegen som ikke har kommentert det. jeg har hatt det i årevis uten at det har blitt noe verre

Anonymkode: 92704...822

Snuser du, røyker eller drikker kaffe uten at det har blitt misfarget inni streken? 

Anonymkode: f560e...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sånn etter en dult. Tannlegen sa det var som ett fat med striper. Vanlig, å ikke noe å gjøre med. 

Anonymkode: 69ce8...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skallfasetter?

Anonymkode: 32896...27c

Om jeg har skallfasetter? Nei... da hadde vel spørsmålet mitt vært litt underlig.

Anonymkode: f560e...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk sånn etter en dult. Tannlegen sa det var som ett fat med striper. Vanlig, å ikke noe å gjøre med. 

Anonymkode: 69ce8...0c2

Ikke noe å gjøre med?! Selv ikke om den streken blir misfarget ? Jeg har lett for å få misfarging...

Anonymkode: f560e...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sånn i flere tenner, har hatt det siden barndommen, har ikke blitt missfarget, er 26 år nå, så tror ikke dette endrer seg. 

Anonymkode: 37b46...651

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du dunket tannen nylig? Jeg fikk to sluke striper i fortannen min etter at barnet dunket hodet sitt i haken min. Fortannen «knuste» på en måte innvendig. Tannen kjennes glatt ut. Vurderer å gå til tannlegen jeg også, men tviler på at det kan fikses.. 

Anonymkode: 423a7...f68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du dunket tannen nylig? Jeg fikk to sluke striper i fortannen min etter at barnet dunket hodet sitt i haken min. Fortannen «knuste» på en måte innvendig. Tannen kjennes glatt ut. Vurderer å gå til tannlegen jeg også, men tviler på at det kan fikses.. 

Anonymkode: 423a7...f68

Ja, jeg slo bestikket inn i tannen i dag tidlig, ikke så hardt, men bare skjekket tannen etterpå, uten å tro at det var noe, for det gjorde ikke vondt. Og da så jeg den streken... syns bare i skarpt dagslys, så jeg vet ikke om den kom før eller etter jeg slo bestikket i tannen... 

Anonymkode: f560e...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sånn i flere tenner, har hatt det siden barndommen, har ikke blitt missfarget, er 26 år nå, så tror ikke dette endrer seg. 

Anonymkode: 37b46...651

Snuser du eller røyker eller noe sånt da ? 

Anonymkode: f560e...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snuser du eller røyker eller noe sånt da ? 

Anonymkode: f560e...4aa

Nei, snuser eller røyker ikke. Men drikker mye kaffe!

Anonymkode: 37b46...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, snuser eller røyker ikke. Men drikker mye kaffe!

Anonymkode: 37b46...651

Oney, for det er sånn som dette jeg er redd for at det skal bli, selv etter blekingen er jo den streken misfarget... 

Screenshot_20190919-234908_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: f560e...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...