Gå til innhold

Misfarging av tøy..


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert

De hvite genserene mine har fått en gulaktig flekk under armen, vet ikke om det kommer av deodoranten jeg bruker eller om det kommer av at jeg rett og slett har vært litt svett så det har smitta av :roll:

Noen tips for å få det vekk? Zalo? Klorin?

Tips mottas med takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Respect

Dersom den er helt hvit hadde jeg nok prøvd å lagt den i klorin. Det er kanskje ikke alle typer stoffer som tåler det, men jeg er ikke sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klorin bleker ikke lenger. :( Har prøvd flere ganger. Men Vanish fungerer faktisk. Ja, sånn Vanish med den utrolig rosa damen i reklamen...

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bio-tex flekk fjerner kan du kanskje prøve. Ikke så mye penger bortkastet om den ikke virker på akkuart det problemet du har..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargefjerner funker som regel bra på hvite plagg som er blitt misfarget. Det selges som pulver i små poser. Lukter for-j*vlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargefjerner funker som regel bra på hvite plagg som er blitt misfarget. Det selges som pulver i små poser. Lukter for-j*vlig...

Fargefjerner høres jo ut som et drømmeprodukt. Funker det på hvitt som har blitt vasket sammen med en rosa sokk og lignende problemer? Får man kjåpt det i vanlig dagligvare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hilli skrev:

Fargefjerner høres jo ut som et drømmeprodukt. Funker det på hvitt som har blitt vasket sammen med en rosa sokk og lignende problemer? Får man kjåpt det i vanlig dagligvare?

Ja, det er nettopp slike tilfeller den er for. Kjøpte i dagligvare sist, men det er vel et par år siden nå. Er jo ikke alle dagligvarebutikker som er like velutstyrte, men det bør ikke være noe problem å finne den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...