Gå til innhold

Min beste venninne døde av kreft idag


molly83

Anbefalte innlegg

Hun var kun 36 år, to små barn. Det er så vondt. Vet ikke hvordan jeg skal komme videre, tenker sånn på barna, og det at hun ikke fikk et lengre liv, det er så trist. Jeg kjenner jeg puster overfladisk, kvalm og vondt i hodet. 

Endret av molly83
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, så utrolig trist å høre. Sender deg noen varme klemmer:klem:❤️

Anonymkode: a1baa...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg skal skrive....det er så meningløst at så unge mennesker må dø. Og jeg fatter ikke hvordan noen kan tro på en Gud som gjør slikt.    Klem til deg....og håper tiden vil gjøre sorgen lettere og mer håndterbar for deg... Vær der for familien om du kan..<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så vondt og meningsløst, skjønner ikke hvordan jeg skal komme videre i mitt eget liv og samtidig støtte den nærmeste familien, som har det enda verre enn meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kondolerer så veldig kjære deg. Det er så meningsløst når man mister noen vi har så behov for her i verden. En ung dame med små barn som nå er etterlatt, men ikke forlatt. De vil forhåpentligvis alltid ha deg som kan fortelle de om moren deres og ta vare på de nå og da?

Klem

Anonymkode: 62b4a...01c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Kondolerer ❤️ min venninne døde i fjor av kreft, hun også to små barn og samboer, 29 år gammel.. grusomt. 

Anonymkode: 04fed...9c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også mistet en venninne til kreft. Hun hadde en sønn på 3 år. Det som hjalp var å holde fokus på at hun slapp å lide mer. 

Det går forresten riktig bra med far og sønn i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...