AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #1 Skrevet 19. september 2019 Vi har hatt kontakt hver dag siden vår første date (som forresten gikk fantastisk bra). Begge har tatt like mye kontakt i etterkant, men det har vært meg som har snappet først eller startet samtalen. Idag skulle jeg bare se om han tar kontakt, men har ikke hørt noen ting hele dagen.. Ikke en eneste snap. Freaker ikke ut eller noen ting men lurer jo på hvorfor? Vi skal forresten møtes på lørdag.. Anonymkode: 65d2c...2e6
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #2 Skrevet 19. september 2019 Kanskje han ikke er typen til å snakke hele tiden hver dag, men allikvel har svart deg når du har skrevet til han? men at han ikke nødvendigvis har så mye å si hver dag, med mindre motparten begynner? Anonymkode: fb50a...d4a 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #4 Skrevet 19. september 2019 7 minutter siden, DMS skrev: Kan han ha hatt det travelt? Akkurat den dagen jeg vil at han skal ta kontakt først? Tviler. Det tar 1 min å sende en melding/snap. Han burde i hvertfall ha gjort det når det var meg som skrev sist igår. Ts Anonymkode: 65d2c...2e6
Hemliganonym Skrevet 19. september 2019 #5 Skrevet 19. september 2019 Typisk det med å blokkere folk. Jeg hadde blitt sur
DMS Skrevet 19. september 2019 #6 Skrevet 19. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Akkurat den dagen jeg vil at han skal ta kontakt først? Tviler. Det tar 1 min å sende en melding/snap. Han burde i hvertfall ha gjort det når det var meg som skrev sist igår. Ts Anonymkode: 65d2c...2e6 Veit han at du vil at han skal ta kontakt fyrst idag? 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #7 Skrevet 19. september 2019 Ta deg 5 min og les dette: Anonymkode: fff35...dac 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #8 Skrevet 19. september 2019 Dere har jo ikke tatt like mye kontakt, når det er DU som har tatt initiativ til all kommunikasjon. Du er ikke ignorert. Han bare gidder ikke ta kontakt med deg. Antagelig fordi du ikke er like viktig for han, som han er for deg. Det burde heller ikke komme som en overraskelse på deg. Folk som er interessert i noen: tar initiativ uten å f.eks bli bedt eller manipulert til å gjøre det. Anonymkode: cbc28...23d 5
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #9 Skrevet 20. september 2019 Og deeeer kom det en melding fra han🙄Får vente litt med å åpne. TS Anonymkode: b4948...99a 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #10 Skrevet 20. september 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere har jo ikke tatt like mye kontakt, når det er DU som har tatt initiativ til all kommunikasjon. Du er ikke ignorert. Han bare gidder ikke ta kontakt med deg. Antagelig fordi du ikke er like viktig for han, som han er for deg. Det burde heller ikke komme som en overraskelse på deg. Folk som er interessert i noen: tar initiativ uten å f.eks bli bedt eller manipulert til å gjøre det. Anonymkode: cbc28...23d Forsåvidt sant det du sier. Men da får jeg "lære" han til å ta kontakt først da. Synes det burde gå begge veier. Prøver å drite litt i det men er ikke så lett når jeg liker han ganske godt. Er 80% sikker på at han også føler det samme, men man blir jo alltid litt usikker i starten. TS Anonymkode: b4948...99a
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #11 Skrevet 20. september 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og deeeer kom det en melding fra han🙄Får vente litt med å åpne. TS Anonymkode: b4948...99a Hvorfor det? Anonymkode: 0ec73...d51 4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #12 Skrevet 20. september 2019 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og deeeer kom det en melding fra han🙄Får vente litt med å åpne. TS Anonymkode: b4948...99a Du er jo egentlig ikke noe bedre selv, når du ignorer tilbake? Tenk litt på den du. Uansett så kan det hende at han ikke har det like store behovet for å ha kontakt hver dag. Det er vanskelig å ta initiativ selv, når motparten tar kontakt hver dag. Jeg skriver/snaper med partner 1-2 ganger i uka. Tar ikke jeg kontakt på flere dager, er det han som tar kontakt med meg. Sjokk at jeg er kvinne? Vi begge trives med denne ordningen. Anonymkode: 4257c...c5d 9
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #13 Skrevet 20. september 2019 Nå har du sutret over at han ikke tar kontakt først, og når du først får en snap, nei da får du vente med å åpne den....hvor vil du hen med dette? Anonymkode: b9dfc...5c6 9
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #14 Skrevet 20. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og deeeer kom det en melding fra han🙄Får vente litt med å åpne. TS Anonymkode: b4948...99a Du er ikke redd for at han skal tro at du ikke er så interessert da, at du ignorerer han? Anonymkode: e794a...e2e 1
RoH Skrevet 20. september 2019 #15 Skrevet 20. september 2019 Ja verden er full av problemer, gjelder bare å lage dem 8
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #16 Skrevet 20. september 2019 Dette er det bare kvinner som tenker. Menn er ikke like opptatt av å snakke sammen hele tiden. Syns det er så rart å liksom «ignorere» en snap man har fått fordi det tok lang tid for den andre å svare/ta kontakt. Det har aldri kommet noe godt av det Anonymkode: dadd4...b96 4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #17 Skrevet 20. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er det bare kvinner som tenker. Menn er ikke like opptatt av å snakke sammen hele tiden. Syns det er så rart å liksom «ignorere» en snap man har fått fordi det tok lang tid for den andre å svare/ta kontakt. Det har aldri kommet noe godt av det Anonymkode: dadd4...b96 Ikke så rart det orte går til h. Nå er jeg kvinne, ikke ei som hadde giddet å skrive flere meldinger hver dag. Kanskje en ha en fin dag melding i ny å ne, helt uten å forvente svar. Hadde ikke trodd jeg ble ignoertert eller gohstet av den grunn. Man lager jo klare avtaler når man sees ansikt til ansikt, og det er da vitterlig ikke vits å bekrefte den konstant? Anonymkode: bb8cf...751
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #18 Skrevet 20. september 2019 OK greit dere.. Lager ikke noe mer styr av dette. Åpnet meldingen nå og han skrev faktisk en veldig søt god morgen melding😭Jeg er bare litt redd ok? For at han skal playe meg, eller at jeg skal like han såpass mye at jeg mister "kontrollen". Prøver å holde igjen litt. TS Anonymkode: b4948...99a 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #19 Skrevet 20. september 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: OK greit dere.. Lager ikke noe mer styr av dette. Åpnet meldingen nå og han skrev faktisk en veldig søt god morgen melding😭Jeg er bare litt redd ok? For at han skal playe meg, eller at jeg skal like han såpass mye at jeg mister "kontrollen". Prøver å holde igjen litt. TS Anonymkode: b4948...99a Å holde igjen litt kan være fornuftig. Dvs ikke kvele ham med meldinger, være avventende i det å gå all in emosjonelt og unngå å lese for mye inn i situasjonen. Gjerne vente litt med å åpne meldinger hvis du er opptatt med noe e.l. Men ikke overdriv den veien heller. Åpne meldinger så snart det passer f.eks. Send svar med én gang. Slik du ville gjort med venner/familie. Oppfør deg så naturlig som mulig, og la ham vite at du er interessert og prioriterer ham. Javisst kan du bli playet, den risikoen finnes, men om du er så redd for å bli playet at du ender som en player selv, så risikerer du å gå glipp av en fantastisk partner. Er det verdt det? Anonymkode: 0ec73...d51 3
Shai Skrevet 20. september 2019 #20 Skrevet 20. september 2019 Jeg skjønner hvor stresset du blir! Jeg er i en lignende situasjon selv, det er ganske kjipt. Datet i 1,5 år og hvis ikke jeg sender første melding går det gjerne 8 dager uten kontakt 🙄 Tror rett og slett av det er sånn noen er, de føler ikke behov for å snakke sammen hver dag. Jeg har ikke baller til å snakke med ham om det, redd for å skremme ham bort, men hvis du sier ifra til han om hvordan du føler det, kanskje han vil forstå? Jeg synes ikke det er for mye å kreve av deg at han skal ta initiativ til samtale noen ganger. For meg hjelper det faktisk å ikke ta initiativ til samtalen og la hele greiene ligge på is i noen dager. Da er ikke interessen i 100 hele tiden, og man kan puste litt. Da slipper jeg å bli besatt av tanker om han hele tiden, også kan han få føle på hvor godt det kan være å ta initiativ til prat en gang i blant. Det kan jo være fint for ham å få styre litt tempo også noen ganger, tenker jeg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå