AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #1 Skrevet 19. september 2019 Dater en fyr. Vi bor ganske langt unna hverandre. Han jobber mye og har en del forpliktelser og hobbyer. Vi har truffet hverandre noen få ganger. Han er veldig «på» mye av tiden med meldinger, telefoner osv. Vi har mye daglig kontakt og mest initiativ fra han. Men når det kommer til å møtes igjen virker han uinteressert... han skriver stadig vekk at han håper vi ses snart, men hvis jeg kommer med forslag til tid så passer det aldri. Når han så sier igjen at han vil møtes snart og jeg sier at det vil jeg gjerne, men at han må komme med forslag så skjer det aldri noe. Jeg har en magefølelse som sier at han kanskje ikke er så interessert, men samtidig er han så søt og tar mye kontakt i det daglige 🤔 da får jeg liksom litt håp igjen og tenker at han hadde ikke holdt på slik hvis han ikke likte meg. Er jeg bare naiv da? Noen som har lignende erfaringer? Anonymkode: e777a...e3f
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #2 Skrevet 19. september 2019 Han er kun ute etter oppmerksomheten din. Ikke interessert. Anonymkode: 5636e...4c2 1
Gjest majani Skrevet 19. september 2019 #4 Skrevet 19. september 2019 Han er ikke interessert nok. han holder deg varm til noe bedre dukker opp. som en reserve
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #5 Skrevet 19. september 2019 Huff ja, er det her jeg frykter. Har så liten erfaring med dating så innser at jeg er ganske naiv 😕 takk for svar dere 😊 Anonymkode: e777a...e3f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå