Gå til innhold

Negativt syn på seksualitet...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

. Er dette normalt? Jeg har aldri vært positiv til seksualitet. Synes det er ubehagelig å høre om , og jeg er bare uinteressert i å høre om det.

Har ikke vokst opp i noen kristen familie eller noe sånt. Er kvinne, og jomfru langt oppi tjueårene.

Når jeg leser nyheter eller ser en film som inneholder noe relatert til det, så ødelegger det nesten dagen min. Jeg vil IKKE HØRE OM DET.

Sånn har det vært lenge nå... flere som føler det slik og er det unormalt?

Anonymkode: 25de3...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Paramount

Unormalt vil jeg tro.
Teksten din indikerer også at dette er veldig problematisk for deg.
Jeg anbefaler deg å finne noen andre å ta dette opp med enn et kg-forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Paramount skrev:

Unormalt vil jeg tro.
Teksten din indikerer også at dette er veldig problematisk for deg.
Jeg anbefaler deg å finne noen andre å ta dette opp med enn et kg-forum.

Nei, det er ikke problematisk når man ser effekten seksualitet har på folk.

Verden hadde vært bedre uten, men det er bare min mening. Jeg drømmer om et samfunn uten.

 

Anonymkode: 25de3...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke problematisk når man ser effekten seksualitet har på folk.

Verden hadde vært bedre uten, men det er bare min mening. Jeg drømmer om et samfunn uten.

 

Anonymkode: 25de3...620

Svaret ditt blir litt som JEG ER IKKE SINT!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Paramount skrev:

Svaret ditt blir litt som JEG ER IKKE SINT!!!

Er ikke sint jeg, men hvorfor foreslå at jeg trenger en psykolog eller noe for dette?

Det var det jeg reagerte på.

Anonymkode: 25de3...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke sint jeg, men hvorfor foreslå at jeg trenger en psykolog eller noe for dette?

Det var det jeg reagerte på.

Anonymkode: 25de3...620

Greit nok å være aseksuell eller ikke interessert i seksualitet, men det at det ødelegger dagen din er nok ikke normalt.

Har du opplevd overgrep?

Anonymkode: 4b4f4...0f3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Paramount
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke sint jeg, men hvorfor foreslå at jeg trenger en psykolog eller noe for dette?

Det var det jeg reagerte på.

Anonymkode: 25de3...620

Ok, greit nok. Du finner nok ut av det. Verden trenger slike som deg også.
Skjønner jo at du blir lei av mas om noe som ikke interesserer deg, det er normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det falt helt naturlig å besøke et forum for seksualitet for å drøfte din manglende interesse for seksualitet...?!?

Anonymkode: 1152e...d9e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det falt helt naturlig å besøke et forum for seksualitet for å drøfte din manglende interesse for seksualitet...?!?

Jeg kan godt drøfte med deg, det gir meg jo erfaring og forståelse på dette synet👌

Du nevner nyhetene, da er det som regel relatert til voldtekt, og det er vel alle imot, og det handler ikke om seksualitet i det hele tatt. På film kan det være begge deler, mest i form av skuespill, med innslag av seksuelt innhold.

Du sier at du er jomfru, og er ikke positiv til seksualitet, og føler ubehag å høre om det.

Da må jeg spørre om du vil lære deg å like seksualitet? eller vil du ha det slik du har det nå?

Kan du ikke beskrive hva du synes er værst da? så kanskje jeg skjønner deg bedre😊

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke problematisk når man ser effekten seksualitet har på folk.

Verden hadde vært bedre uten, men det er bare min mening. Jeg drømmer om et samfunn uten.

 

Anonymkode: 25de3...620

Da er jeg redd det ville ha sett svart ut for menneskets fremtid. 

Anonymkode: 1f153...518

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Jeg kan godt drøfte med deg, det gir meg jo erfaring og forståelse på dette synet👌

Du nevner nyhetene, da er det som regel relatert til voldtekt, og det er vel alle imot, og det handler ikke om seksualitet i det hele tatt. På film kan det være begge deler, mest i form av skuespill, med innslag av seksuelt innhold.

Du sier at du er jomfru, og er ikke positiv til seksualitet, og føler ubehag å høre om det.

Da må jeg spørre om du vil lære deg å like seksualitet? eller vil du ha det slik du har det nå?

Kan du ikke beskrive hva du synes er værst da? så kanskje jeg skjønner deg bedre😊

 

Kan jo hende hun blir redd av all den overfladiske sex’en der ute. Treffer en hun liker og så kommer usikkerheten om det er bare sex han er etter. Og jeg og til tider syns det høres ille ut om analsex beskrevet i detalj, for trang, for vid, for liten penis, for stor penis. Om hva man skal prestere i senga for å være god nok etc. Ikke rart d høres skummelt ut. Regner med hun ønsker å ha sex den dagen hun møter en som er seriøs og vet hva slags syn hun har og kan vise hvor fantastisk fint det er når det er noen du er veldig glad i. 

Anonymkode: ec2bf...89d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo hende hun blir redd av all den overfladiske sex’en der ute

Ja det kan tenkes ja, til og med jeg blir skremt av og til..

Ja og de to siste linjene du skriver har jeg veldig stor tru på, den støtter jeg og håper at hun gjør❣️🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at hvis du ikke liker å prate om sex online f.eks så blir en fort stempla som kjedelig av det motsatte kjønn. D er jo som å lete etter nåla i den berømte høystakken for å finne en som liker og prate om alt og ingenting og samtidig synes du er en spennende person. De er i fåtall... desverre

Anonymkode: ec2bf...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er noe dypt eksistensielt, som berører noen av våre mest grunnleggende drifter og følelser, men er for de fleste også (iallfall periodevis) en kilde til smerte og frustrasjon. Den ukritiske og hysteriske «sexpositiviteten som preger mote- og mediebildet gir definitivt et overfladisk og misvisende bilde av seksualitet.

Anonymkode: acf3a...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at hvis du ikke liker å prate om sex online f.eks så blir en fort stempla som kjedelig av det motsatte kjønn. D er jo som å lete etter nåla i den berømte høystakken for å finne en som liker og prate om alt og ingenting og samtidig synes du er en spennende person. De er i fåtall... desverre

Anonymkode: ec2bf...89d

Og jeg tenker at hvis TS ikke liker å chatte om sex så finnes det andre forum også på KG😂😂😂

Anonymkode: 1152e...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg tenker at hvis TS ikke liker å chatte om sex så finnes det andre forum også på KG😂😂😂

Anonymkode: 1152e...d9e

Jeg syns det er flott at hun tar det opp. Mulig hun vil vite hva som  er normalt og det er kanskje flere som kjenner d sånn men fortsetter å henge med på trenden med overfladisk sex og alt er lov.

Anonymkode: ec2bf...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree

Jeg har ingen interesse av å ha sex nå, jeg er alene. Men å høre på det ødelegger ikke dagen min, det er ikke nødvendig å være av en kristen familie for å nekte sex. Personen kan ha hatt dårlige opplevelser eller problemer med å definere seksualitet sins. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er ikke problematisk når man ser effekten seksualitet har på folk.

Verden hadde vært bedre uten, men det er bare min mening. Jeg drømmer om et samfunn uten.

 

Anonymkode: 25de3...620

Sexlyst har jo sine årsaker. Menneskeheten stopper her og den faller bort for oss..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...