Gå til innhold

Gravering ( Gifte ring )


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei Og hop! hva står det i din Gifte ring? De alle fleste har navn og dato'' Jeg vet, jeg vet ..🤣 men nå tenkte jeg på tekst eller dikt. Jeg trenger ider'' 😁

Anonymkode: b9018...3fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære TS, vi har ikke orddeling i Norge, så den mellomromsknappen kan du holde deg unna oftere.

Vi har heller ikke apostrof.

For å svare på spørsmålet ditt, så har mine foreldre "Din Per" og "Din Kari" i sine. Noen har bare nummerene til bibelvers, folk som er kristne. 

Anonymkode: c9b4f...6b0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjære TS, vi har ikke orddeling i Norge, så den mellomromsknappen kan du holde deg unna oftere.

Vi har heller ikke apostrof.

For å svare på spørsmålet ditt, så har mine foreldre "Din Per" og "Din Kari" i sine. Noen har bare nummerene til bibelvers, folk som er kristne. 

Anonymkode: c9b4f...6b0

Lurt å lære seg forskjell på orddeling og særskriving før man kommenterer. Da slipper du å framstå som dum 😉

Anonymkode: 50a4c...d9d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurt å lære seg forskjell på orddeling og særskriving før man kommenterer. Da slipper du å framstå som dum 😉

Anonymkode: 50a4c...d9d

Jeg har aldri hørt om særskriving. Det har blitt kalt orddeling gjennom hele min skolegang. Man er ikke dum bare fordi man ikke vet om noe. Det var veldig spydig sagt av deg.

Anonymkode: c9b4f...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I våre gifteringer står det:  Evig din + navn + dato.

Det har virket godt for oss.  Snart 40 års bryllupsdag 

Anonymkode: 05c51...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri hørt om særskriving. Det har blitt kalt orddeling gjennom hele min skolegang. Man er ikke dum bare fordi man ikke vet om noe. Det var veldig spydig sagt av deg.

Anonymkode: c9b4f...6b0

Det har alltid vært særskrivingsfeil, orddeling er noe helt annet. Er du som begynner å rette på ts, unødvendig. 

Anonymkode: 50a4c...d9d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...