Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så flink du er til å få satt bilder i album! Det er noe man virkelig setter pris på i etterkant :Nikke:

Er selv veldig glad i scrapbooking og har planer om å lage ett album fra første året som er scrappet til frøkna. Ellers må jeg nok holde meg til Japanfoto hvis jeg i det hele tatt skal få noen bilder i papirform... Årlige julegaver fremover er tenkt å være et fotoalbum med bilder fra "året som er gått", er kanskje et slikt album du gir dine foreldre også?

Hørtes ut som du fikk gjort litt av hvert i helgen du å!

Nyt den strålende mandagen nordpå :klem: Ikke like mye å skryte av her i landet... :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tutta: Jepp, begynner med julen som var og frem til årets november:) De er i allefall veldig fornøyde:)

Da har vi begynt på en ny uke:) Uke 23!!!

Magen vokser og lillegull spreller og sparker hele dagen <3

Har litt vann i kroppen og mine pipestilk legger har økt noen mm i omkrets, hehe:)

Tidvis murringer og stikkinger nedi der.

Har begynt å kjenne det litt i bekkenet...

Halsbrannen følger meg trofast!

Trøtt, trøtt og trøtt:)

Føler at jeg får rørt meg for lite for tiden så det må jeg skjerpe meg på. Er bare litt tungt når man er energiløs:)

Har vært på jobb idag og fått unna en del. Ikke mye man rekker på 7,5 t i uka... Menmen:(

I ettermiddag har snupp lagd litt julegaver og vi har hatt besøk. Jeg har hatt hodepine og bør virkelig komme meg i seng nå... Hadde bare håpet på litt tid med mannen... Men han har snekret til det ble mørkt og vel så det. Og da han kom inn måtte naboen ha hjelp så nå er han der:)

Velvel, vi blir ikke lei av hverandre:) Og jeg får gulrotkaken for meg selv:))))

Mannen hadde forøvrig en bra kommentar da han var inne i sted og hentet seg drikke. Han åpnet kjøleskapet og utbrøt:" jaha.. Her har det skjedd ting!"

Hehe, mulig det forsvant litt kake til frokost... Og før middagen... Og nå straks:P

Natti!

Skrevet

Jeeeiii!!!

Finfin dag <3

Alle tre sov til halv ni, snupp dekket frokostbord og vi kosa oss og skulle nesten ikke kommet oss ut døra:)

Okei på jobb, fått unna et par viktige ting.

Handlet åtte julegaver på lagertømmingssalg på Intersport! Megafornøyd! Supre varer til nedsatte priser!

Traff masse kjentfolk i byen og fikk skravlet en del:) Trivelig for ei skravlekjærring:)

Familien spiste middag sammen før mannen dro på jobb.

Snupp og jeg har ryddet og ordnet på rommet hans, pakket vekk både leker og klær.

I tillegg har han lagd noen julegaver ikveld. Malt på kopptuer som bestemødrene og sånne skal få <3

Ikveld har jeg vridd hjernen og pengboka og bestilt seks jule og bursdagsgaver:) Meget fornøyd med dagens innsats:)

Men nå er jeg kaputt og fri for energi..zzzzz...:)

Skrevet

Koselig frokost <3

Deilig å få ordnet julegaver da! Flinka:)

Sov godt og drøm søtt :klemmer:

Skrevet

:strix: 23 uker :strix:

Så flink du er som har begynt på julegavene da! Det skulle jeg gjort også...

Herlig med en livlig liten krabat i magen da, gleder meg til det blir liv her i huset også :hjerte:

Skrevet

:overrasket: og :klappe: for allerede startet og mye bra juleinnkjøp!

Håper du har en fin dag i dag :klem:

Skrevet

Teita: Helt supert! Jeg er litt julegeek..:)

Lucky: Jeg klarer ikke la være:) Elsker å ordne det som ordnes kan liksom! Det er sikkert et syndrom:)

Gleder meg også til du får kjenne liv, det er helt fantastisk <3

Tutta: Hehe, jeg har ikke tålmodighet til annet enn å bare få det unna:) Er mange som skal ordnes!

Oioioi for en fin dag vi har hatt<3

Guttene dro tidlig på jobb og i bhage så mamsn fikk slumre og dro på jobb kl ti:)

I samarbeid med sjefen løste vi et par mysterier og knekte noen nøtter så humøret og humoren var stor, hehe:)

Hentet snupp tidlig i bhagen og lekte ute før vi gjorde førskoleleksene og lagde middag.

Har hatt svoger og et tantebarn her på middag.

Etterpå var det rett ut i sola! Mannen og to stk svogrer har skiftet vinduer, fem stk barn har lekt og to og tre stk mammaer har strikket og skravlet:)

Ikveld dro jeg ut vaffeljernet og etter fem liter røre og en stor boks nugatti var alle mette og fornøyde:)

Ungene ble båret hver til sitt, dusjet og lagt! Litt over sengetid men snupp svimte av omtr i det hodet traff puta:)

Nå har jeg shinet kjøkken og tent alle tjue stearinlysene i stua<3 Litt mange, men det er så avslappende og deilig med levende lys:)

Håper mannen runder av snart ute så jeg får sett han litt før jeg svimer av her:) Tåler ikke så mye friskluft, hehe:)

Skrevet

Hørtes ut som en flott og innholdsrik dag med god blanding av kos, effektivitet og aktivitet! :)

Riktig god natt :klem:

Skrevet

Du styrer og ordner fælt du Skytte!:) Må passe på så du ikke sliter deg ut. Håper jeg blir en så flink mamma som du er, som leker og finner på ting hele tiden :)

Skrevet

Åh vafler! Fikk lyst på det nå når jeg leste siste innlegget ditt!! Du er en effektiv og koselig husmor Skytte! Et virkelig godt koneemne som min samboer kaller meg de dagene jeg er over-effektiv på den fronten :fnise:

Juleservicet mitt ankom i går forresten så her pakket jeg og lillesøter opp med stor iver og entusiasme. Julestemningen var til å ta og føle på! Hvordan går alle juleprosjektene dine? ;)

Skrevet

Tutta: Det var det:) Jeg elsker dager hvor jeg føler jeg har fått gjort mye fornuftig!

Teita: Takk, det var fint sagt:) Er ikke hver kveld jeg føler meg like fornøyd med egeninnsatsen som mamma, men prøver så godt jeg kan å få prioriteringene riktig:)

Skogstrollet: Hehe, takk:) Jeg er sånn som virkelig liker å være konemor <3

Ååå, juleservise!!! Så herlig <3

joda, denne uken har vært virkelig i julens tegn!

Det har vært martna her og tilbud på alle bauer og kanter. Jeg aner ikke hvor mange julegaver jeg er ferdig med nå, men har ikke veldig mange igjen:)

I tillegg har jeg omtr alle kalendergavene til snupp i boks og en del til mine venninner! Fooornøyd ja:)

Ellers har helga gått med til å ha masse overnattingsbesøk!

Har hatt sengeplasser over alt og lagd masse mat og hatt det veldig koselig:)

Har enda besøk og alle koser seg! Jeg elsker å ha folk i huset som jeg kan stelle og styre for<3

Lillegull i magen er veldig aktiv for tiden og det er så koselig, jeg er så forelsket <3

Skrevet

:strix: For aktiv baby!

Det høres jo veldig deilig ut å styre og stelle for andre, tror jeg skal komme på besøk en gang med C og forlovede jeg. :lur::fnise: Neida, men det høres jo ut som ting er veldig koselig hos deg nå for tiden.

Beklager at jeg har vært litt treg på å lese og skrive her.

Skrevet

Aah, jeg elsker julen :hjerte: Så flink du er som snart er ferdig med julegaver allerede. Herlighet.

Høres kjempe koselig ut med masse besøk og god mat :)

Skrevet

Imponert over julegaveinnkjøpene og kalendergavene altså! :klappe: Du kan virkelig kose deg i førjulstiden da :hjerte:

Ja, er så koslig med de små i magen... :rodmer: en blir helt forelsket! :jepp:

Skrevet

Delph: I love it:) Og dere er selvsagt velkomne hit dersom dere tar turen opp nord en gang:)

Du må da ikke beklage kjære deg<3 Du skal føde snart og ingen forventer at du skal orke innom alle oss:) Det dreier seg om deg nå:)

Teita: Takk for det:) Jeg er litt ekstra tidlig ute i år pga bebisen og ukjent mengde energi fremover. Men er stor fan av alt som er unnagjort!

Tutta: Desember brukes til vasking og baking og slike koseting. Er såå deilig å slippe å rase rundt og lete etter alt mulig i siste liten:)

Forelsket ja <3 Åååå <3

Jammen fikk vi ikke noen effektive timer i dag!

Vi har kjørt bort to lass med skrot, mannen har klippet og ordnet klart for høst i hagen mens jeg har vasket hus og klær:) Herlig!

Ellers er formen min ymse. Jeg har hatt dårlig matlyst i helga.. Av all den gode maten vi har sjonglert med så har ingen ting vekket hungeren. Ergo var jeg helt på felgen før mannen hentet kinamat og stappet i meg nudler ikveld.

Hadde magesmerter inatt og litt idag.. Men lillegull er kjempeaktiv så jeg er ikke bekymret sånn sett. Bare pes å ha vondt i magen liksom..

Prøvde å filme når lillegutt hadde show i magen i sted, men neida, da var han musestille da! Typisk:)

Og et lite hurraaaaaaa for 24 uker imorgen!!!!

Skrevet

:strix: HURRA FOR 24 UKER :strix:

Ha en flott dag Skytte! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...