Skytte Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #5861 Skrevet 7. februar 2007 MrsP;Jeg er ikke spes sjenert eller noe så jeg blir fort kjent med folk ja!Har alle mulige typer venner her og der spredt omkring i Norges land!Er vel det som er kjedeligst til tider,at de er så spredt! Jeg blir sjelden lei av vennene mine,men akkurat nå for tiden er det liksom litt rart her i byen... Venninne L jobber dritmasse og er ellers temmelig lat til å finne på ting hvis det innebærer at hun må forflytte seg.... A er singel og blitt venn igjen med bestisen sin så henne ser jeg nesten aldri mer...akkurat det syns jeg er litt teit av henne faktisk.Ei stund bodde hun nesten her og spiste middag sammen med oss flere ganger i uka. Samme er det med ene venninne S. H har jeg rett og slett gitt oppå ta kontakt med.Orker ikke drive sånn enveiskjøring mer.Hun vet hvor jeg er! Andre S er vel hun som er mest bestis her i byen,men med en unge fra før og en på vei samt full jobb så blir det ikke så mye tid til overs!Så vi gleder oss begge stort til hun går ut i permisjon og til jeg skal fortsette å være hjemme! M har blitt skikkelig kjærring og bor sammen med en type som er like gammel som pappa...de har faktisk gått på skolen ilag...Ikke at alder spiller så stor rolle men han er så sjalu at hun kan jo nesten ikke gjøre noen ting lengre. K og B er mest bare sånne jeg ser når vi har sykubb,vi har aldri drevet å vært så mye sammen ellers noen gang. Hun som bor oppe vet dere jo hvordan er så...Tenk,idag er det -21 grader her men hun sender lillemann i barnehagen mens hun selv har gått hjemme hele dagen...Og sånn er det hver dag.Seriøst,sånt syns jeg er kvalmt rett og slett. Så er det svigerinna mi da.Vi er jo en del sammen! Og supertante når hun ikke jobber.... Pluss at jeg har tlf/msn/mail kontakt med mange herlige superdamer her inne! Og ei venninne i USA,ei i Barcelona,tre i Oslo,ei ved Krsund,ei i Bodø og tre i Trheim.Og det fine er at alle disse,unntatt henne i USA,har jeg kontakt med minst et par ganger i mnd!SÅ jeg føler meg heldig som har så mange venner og så god kontakt med dem!Oi,glemte nesten N som bor i hjemkommunen min nå! Ellers har jeg jo daglig kontakt med bestis i trøndelag da!Men hun er jo på helt annet sted enn meg både fysisk og i hverdagen så...Men jeg elsker å ha henne som venn!!!Og det er sååå deilig å snakke om alt annet enn husmor/mamma ting! Derfor er det perfekt hvis jeg nå kan få meg noen trille/barselgruppe/dagtidvenninner!Og at vi trives sammen og forblir venner! Wow...Litt av en gjennomgang her Nå skulle det tatt seg ut om dem hadde funnet meg her Men det var egentlig litt fint å se disse tankene mine svart på hvitt! Ja det var veldig veldig herlig å kunne snakke sammen,for gudene skal vite at det er ikke mange ganger vi har vært så flinke!Jeg er ekspert til å frese ut ting og bjeffe surt.......!Men det går fort over da! LT;Takk for at du sier sånn!Deter pga dere jeg fortsatt holder til her!Jeg har blitt så glad i dere alle sammen så jeg klarer liksom ikke slutte...Har mange ganger tenkt at jeg bare må avslutte hele boka mi og ikke tenke mer på saken,men jeg vil grine bare av tanken!Dere har fulgt meg gjennom en lang prøvetid,svangerskapet og nå mnd etterpå,det er ett og slett for mange gode minner!SÅ jeg må bare være her til jeg dør!Eller kg forsvinner.......*skrekk og gru* Det er så svimlende kaldt her for tiden at jeg blir sur -21 grader er uvær selv om sola skinner fra skyfri himmel...kan jo ikke gå ut Henta posten og holdt på å fryse ihjel bare på den minituren for det er sånn vindtrekk i lufta... Så vi har sunget,lest eventyr,kravla og herja,sovet,spist og...ja det var vel det! Idag kommer kompis av sambo for å herpe maskina vår!Dvs de skal tømme den og bytte harddisk eller noe....så jeg håper de for guds skyld husker å kopiere alt som er mitt(det er seff viktigst )for hvis bildene av snuppen blir borte....da har de et SERIØST prøblem de ikke kan løse!Men jeg tenker jeg har sagt det ca syv hundre ganger nå så! Driver forresten å koker råsaft av rips og bjørnebær idag!Prøver stadig nye ting! Sondre fikk bjørnebærsaft på grøten sin i formiddag og det var suksess selv om det var surt!Har jo ikke sukker i så!Tenkte å fryse saft i isterningposer å ha på lur! Litt kry nå ja,må bare innrømme det!Føler at jeg takler hverdagen som mamma og husmor meget bra om jeg skal si det selv.....!Det føles godt å mestre ting Det er godt å ha en blid og frisk unge og en snill sambo! Men nå skal jeg koke grøt!Hepphepp!
Skytte Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #5863 Skrevet 9. februar 2007 LT;Takk for alle klemmene!! Idag er det "bare"-14 grader så nå går det fremmover her!Snart kan vi driste oss ut igjen! Og der våkna snuppen........!Skrive fort nå! Har hatt en kjempekos dag med en happy unge som har fått spist brødskive og grøt alene Gjett om unge,stol,bord,gulv og mammaen så ut Han nærmest sang der han satt og trollkosa seg! Og rett i karet å plaske villt etterpå!Skjønningen!Men nå skulle han liksom sove litt mer da...menmen! Får besøk av venninne G med lilletulla som er 1 mnd mindre enn Sondre!De kommer vel snart tenker jeg! Ikveld er det rødvin og tapas ute med venninne A og S!Det blir koselig for DET er lenge siden!Sambo og kompis ble SÅ glade for da skulle de ha nerdekveld med taco og pc og jeg fikk ikke smake taco før jeg dro!Tullinger!Men bra de koser seg da! Det var det jeg rakk,nå er et full krise i NATO her! God helg!
Skytte Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #5864 Skrevet 9. februar 2007 Etter max herjing og full fres,samt en god porsjon middag har lillemann kapitulert igjen!Det er av og til litt godt når han sover for han begynner å bli en meget aktiv krabat som nekter å ligge stille! Han dytter seg bare fortere og fortere bakover og må da ha hjelp når han går seg fast Fæle mora ler av han titt og ofte...! Ellers så er han sterk og dytter seg fort ut av favnen min når han ser noe intr,det er veldig tungt for han hiver seg formelig etter ting!Og gutten er jo snart ti kilo... Så skal det hoppes og sprettes og fly og danses!Jeg får beveget meg i allefall! Når vi ligger på gulvet å leser bøker er han helt spinnvill!Fekter med armer og ben og lager så utrolig mange lyder!Har kjøpt han noen flere bøker for jeg begynte å bli bittelitt lei av å lese presis den samme hundre ganger....! Glemte å fortelle at jeg fikk rotfylt tanna mi igår!Endelig!Så nå er det bare en tur til for å få på toppen så er jeg ferdig og blakk som en dass... Hadde med selvlagde sjokolademuffins til tannlegen min siden han hadde hatt 60 års dag!Han ble gla han! Igår kveld ringte han og takka så enormt!Spøkte og lo,spurte om jeg var gift og til slutt kom han vel egentlig frem til at han alltid hadde ønsket seg en datter.Hadde han hatt ei datter ville han ha hatt ei som meg sa han!Det var jo veldig fint sagt,men bittelitt creepy også Ellers så skal jeg forresten begynne i kor!!!Det gleder jeg meg så sinnsykt til!Tror jeg...er litt skummelt også..... Har ikke sunget i kor på snart ti år(grøss som tiden går...begynner å holde nå...) Er ei som jobber sammen med sambo som vil ha meg med for hun husker at jeg drev å sang en del før.Pluss at jeg muligens var bittelitt stor i snakketøyet på et visst julebord*plystre* Min første øving blir på onsdag så jeg har noen dager til å tjuvtrene litt...stemmen er ganske slapp etter så mange års rusting...Men satser på det blir å gå bra!Er bare litt usikker på opplegget.Om de er dønn seriøse eller en livlig gjeng!Tror det siste.Antakelig mye skravling og lange pauser for det er et rent damekor! G er skikkelig treg og er påtur hit nå først...dvs hun er her om en liten time..Dablir det ikke noe langt besøk værtfall.Men men ikke min feil det! Gleder meg til både besøk og til tapas ikveld! Har prøvd å få kontakt med L for å høre om de vil ha besøk imorgen,men hun svarer ikke...Jeg innrømmer gjerne at jeg hater å vente på folk eller svar fra folk...Spes når det samme skjer nesten hver gang og med samme person... Nuh skal jeg sjekke nav sider og se om det er noen ledige direktørjobber i Statoil f.eks.......
iss Skrevet 9. februar 2007 #5865 Skrevet 9. februar 2007 Tror ikke alle ville hatt med muffins til tannlegen og fått telefon fra tannlegen på kvelden Det må jeg si er rimelig spes Men du må kose deg masse masse med rødvin og tapas! Jeg skal til Lucky og spise ost og kjeks!! Kyss og klem!
Cr@sh Skrevet 9. februar 2007 #5866 Skrevet 9. februar 2007 Herlig å lese hos deg som vanlig... Så artig å ha med sjokolademuffins til tannlegen.... Du er herlig du! Håper du får en knallbra helg!
pondusa Skrevet 9. februar 2007 #5867 Skrevet 9. februar 2007 hei og god helg. Har vært på sigridkongress i dag. Med Christine Koht som konfransier! Og Erik Thorstvedt, Elsa Almås og Espen Esther Pirelli Benestad som noen av foredragsholderne. Har aldri ledd så mye som jeg har gjort i dag!!
Gjest miiip Skrevet 10. februar 2007 #5868 Skrevet 10. februar 2007 Og du sier at det er trivelig inne hos meg om dagen?! Her sitter jeg nesten med tårer i øya og leser om brakfiser og S som har blitt så stor og du som er så fornøyd med at du fikser mammarollen og nye trillevenner som dukker opp og god mat og fin prat med sambo og kake til tannlegen!!! Du er helt utrolig asså!!!! *imponert* Og kor!!! Kjempegøy! Jeg fikk også skikkelig lyst til å finne meg et kor igjen. Hva slags kor er det? (PM? ) Håper du får drøssevis av slike fine dager videre!!! :klem: :klem: og en haug klemmer til til supersnupp.
Skytte Skrevet 10. februar 2007 Forfatter #5869 Skrevet 10. februar 2007 Iss;Hehe,nei!Men han er så glad i godsaker og jeg har hatt med kake til han før! Tror det er svært få som har så nær kontakt med tannlegekontoret sitt som meg,det ringes ganske ofte når jeg holder på med noe der! Cr@sh;Det er litt morsomt ja!Men jeg syns liksom han fortjener det når han er så snill og flink! Pondusa;Ohoi!!Det hørtes jammen meg morsomt ut ja!Ikke hørt noe om det der jeg...*nok en gang tenker jeg at vi burde ha avisen i papirformat og ikke på nett...* Miip;Hehe,joda det er rimelig trivelig her også i flekkene! Men jeg har en tilståelse For jeg klarte å svi potetene ene dagen,ripssafta den dagen og grøten den dagen vi spiste det DA skal jeg love deg at jeg vurderte å gå inn og rette litt på innlegget mitt!Er det mulig liksom?!! Svi ripssaft til og med Var jo bare svart bærgrøtæsj! Er spent på det koret ja!Det er et damekor som heter korZ*fnis*Og det er alt jeg vet enda!Tror de er rundt 30 stk som er med!Så det blir nok en utfordring på flere plan.Den engang svært så usjenerte og frimodige Skytte sliter nå litt mer med å snakke foran mange mennesker så jeg håper ikke jeg må presentere meg eller noe...ikke foran alle,kan bli litt og litt kjent heller!Men prøver bare å ikke tenke på det!Det værste er nå hvis de ikke syns jeg er flink og bare vil bli kvitt meg Men jeg tror ikke jeg har blitt såå elendig..... Håper ikke det! ***************************************************' Det var kjempeskøy igår!Jeg lo og lo av venninne A som holdt på å le seg ihjel av alt jeg sa!Spes da jeg så en type og bare MÅTTE si at han så ut som en ung utgave av Åge Aleksandersen...Gjett hvem det var da?SEFF var det han typen hun har styra med en periode,den ene i hele verden som jeg ikke hadde møtt noen gang Bra det var over egentlig..! Ellers så ble jeg sjekka opp samt at en fyr sølte nesten en hel halvliter over meg...!Men jeg klarte å få han til å føle seg skikkelig ille og spandere flere drinker på meg Looser Kom hjem i 3 tiden og fikk sove helt til halv sju Sambo ordnet med snuppen men han "synger" jo så høyt og er jo sååå happy så det er bare å glemme søvn!Duppa litt mens han duppa etterpå,men halv ti var det ny dag! Har vært i byen og på kafè med noen venner!Veldig koselig å ha med sambo på sånt!Men jeg var litt trøtt da...Fant flere kule skjørt på lindex,men hadde de min str??Nei... Så var vi hos svigermonster en tur etterpå.Gikk faktisk veldig greit og hun sa ikke noe spes da jeg fortalte at mam også strikker bunad til Sondre Vel,hun presterte å spørre om mamma brukte det riktige garnet som skulle være til den mønstra da...Neeei hun bruker selvsagt sytrå Sambo var grei og fikk forklart henne at vi ikke ville ha med noe sjokoladekake fordi jeg skulle hjem å bake Hun hørte visst ikke så godt etter de gangene jeg prøvde å si at jeg ikke liker sjokoladekake(hun bør vel søren meg snart huske det da?!)og derfor skulle bake vannbakels..Asshead*knis* Så i ettermiddag har jeg lagd middag,baket 20 vannbakels,nesten 40 sjokolademuffins(.... ),vært en liten tur hos A og hentet tingene mine fra igår! Sambo har fikset en del av Sondrestellet og hatt besøk av faren. Men han er jo så dau og sitter kun å ser sport eller sover så jeg holder på å klikke snart.Makan til tiltaksløs fyr...Herregud,prøv å se deg rundt liksom..You have a girlfriend faktisk!!!Boring....................................... Lurer på hva jeg får i morsdagsgave...og om jeg får frokost på sengen... Utpå dagen skal vi på middag hos mam og pap og på kvelden kommer svigers og svogers hit på kaffe! Nå skal jeg sikkert spise litt mer før jeg enten surmuler i senga evt kanskje sambo gidder å se film eller faktisk snakke Innrømmer at jeg er rimelig trøtt nå så er vel ikke rart jeg er grinete på han,jeg hater sport og bor sammen med en sportsidiot,bra kombinasjon Var akkurat som om jeg hadde glemt noe nå..........Hmmm...... Vel,kommer vel på det!Schnakkes!
Kakao Skrevet 11. februar 2007 #5872 Skrevet 11. februar 2007 Men han er jo så dau og sitter kun å ser sport eller sover så jeg holder på å klikke snart.Makan til tiltaksløs fyr...←Det såkalte Åre-fenomenet? Kjenner til det. Gratulerer med morsdagen! Håper du fikk frokost på sengen. Det fortjener du, i alle fall!
pondusa Skrevet 12. februar 2007 #5874 Skrevet 12. februar 2007 (endret) Gratulerer så masse med vel overstått morsdag, den første av mange mange.... Jeg driver å baker boller, vi får nemlig besøk av venninne S ( hun med bestemor i skytteby) og lille fadderjenta vår som er hele 4 mnd i dag. Skal overnatte hos oss, gleder oss. Endret 12. februar 2007 av pondusa
Cr@sh Skrevet 12. februar 2007 #5875 Skrevet 12. februar 2007 Innom med en diger til favoritt-Skytte!
Fru Biscuit Skrevet 13. februar 2007 #5876 Skrevet 13. februar 2007 Hei Skytte! Altfor lenge siden sist... Men jeg titter innom og ser at det går bra med deg og lille Sondre - så bra Virker som om du har det så koselig med den lille krabaten din På mine kanter er alt vel. Jeg er tilbake til studiene, og mannen har pappaperm fram til juni. Jeg leser stort sett her (forelesningene har ikke startet), så Filippa koser seg med både mamma og pappa hjemme Hun er blitt sju og en halv måned nå, og er en aktiv liten krabat. Vel, det var bare en liten oppdatering fra meg! Vi skrives når jeg titter innom igjen! fra Fru B
Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. februar 2007 #5877 Skrevet 14. februar 2007 Innom med en midt på svarteste natta!
Gjest Myztica Skrevet 15. februar 2007 #5880 Skrevet 15. februar 2007 Skrev jeg ikke innlegg her for noen dager siden?? :klø: Mysifistisk........ ...og nå har jeg fått hjerneteppe igjen! Høres ut som dere koser dere om dagen Håper vi snakkes snart vennen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå