Skytte Skrevet 25. september 2005 Forfatter #501 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Ups I did it again...Jeg logga på KG, det gjør jeg på 123! Ble helt ufattelig for mye tekst til melodien! Magolia; Er fint med Sverigeturer ja! Hytta er nesten på grensen så vi er der litt å handler...! Men så har andre svigers leil borti der, så vi skal besøke dem neste helg! Så skulle de få besøk av et vennepar! Heldigvis egentlig, for da får jeg bo på hotell Digger det jeg! Føler meg litt important da....! Så er det sååååå deilig når andre rydder etter meg og ikke omvendt! Håper bare uka går rasende fort! Pondusa; Hehei du ja! Koselig med msn! Elggryte er snadder ja...Og det håper jeg neste helg blir også! Er visst noe markedsdager der også! Så er det Åhlens.... Nå kom jeg på at visse deler av min garderobe trenger et løft...Nemlig undertøy! Hmm...Hva tenkte jeg på nå liksom?!? Hehehe.....! Melli; Så koselig at du skrev noen ord!! Ble kjempeglad nå ja! Ble så lettet da jeg leste i boka di isted...Har vært litt redd for dere ja.. Takk for at du syns jeg er tøff...... Prøver så godt jeg kan å holde meg på topp...Så må jeg bare stupe i bunnen av og til, før jeg kravler meg opp igjen! Er som kakkerlakken Har fått time 17.november...Men det sto ikke annet enn at jeg skulle til undersøkelse. Har prøvd å ringe på gyn.avd men får ikke tak i dem. Må prøve å huske det imorgen.... Tenkte kanskje å høre om jeg kan få time før....Og hva som skal gjøres eksakt... Men håper selvsagt at oktober skal bringe lykke... I oktober hadde morfar fyllt 66år hvis han hadde fått leve....Savner han så grådig mye...Så tenker jeg at kanskje denne oktoberen, året etter han døde, kunne vi få en liten engel i magen....... Med hans egenskaper... Dette hørtes sikkert rart ut men.... På en måte gleder jeg meg nesten mer til å fortelle mormor en evt god nyhet, enn mange andre. Hun fortjener virkelig å få et slikt lyspunkt i livet sitt! Tante fortalte at hun hadde vært der en dag og fått noe sengetøy. Så hadde mor funnet et sett med barnesengetøy som hun har brukt når barnebarna har ligget der. Og hadde sagt til tante;"ja hvem tror du blir den neste til å bruke dette...." Så hadde tante sagt;" Å, det blir helt sikkert Skytte og Skyttemannen når de får barn og kommer på besøk"! "tror du virkelig det?!" hadde mor sagt da! Litt komisk når tante fortalte meg dette! De skulle bare visst! Skulle ønske det klaffet nå, da kunne jeg kanskje ha laget noen veldig koselige julegaver......Men, det tenkte jeg ifjor også...Merkelig dette egentlig...Tankene gjentar seg, man går bare i ring liksom....Kommer ingen vei videre, har gått en runde og er begynt på runde to...Håper det blir den siste... Vil så gjerne glede alle sammen! Vil se øynene til pappa når jeg forteller han at han endelig skal bli bestis Nå er det hunden som er babyen Og idag har de vært på elgjakt! Gleder meg til å få masse godt kjøtt i fryseren ja! Nammmm!! Nå snorker sambo på sofaen...Må lure han i seng så jeg får snust litt på han og nussa litt Voldsomt tankefull ikveld her...! Kanskje jeg skal melde meg arb.ledig og begynne å skrive bok....hmm...! Det er faktisk noe jeg har hatt lyst til hele mitt liv! Er veldig glad i å skrive, lærte meg det da jeg var 4 år Skjønner ikke hvordan jeg klarte det! Men jeg var så intr i bokstaver at mamma holdt på å bli sprø! Så hun måtte bare lære meg det for å få fred antar jeg! Husker da jeg lå på kjøkkengulvet og spurte; "hvordan ser F ut??" "er det den med en strek ned og to utover??" Hehe...*mimremimre* Ble mye rart her nå! Natta.... Endret 25. september 2005 av Skytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 26. september 2005 #502 Del Skrevet 26. september 2005 God morgen Skytte Kjenner meg veldig godt igjen i ønsket om å glede familie med nyhet om en liten gullunge på vei... Jeg hadde håpet på å kunne servere denne nyheten til jul...men.... Ønsker deg en fin dag!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 26. september 2005 #503 Del Skrevet 26. september 2005 Hei! Innom og oppdaterer meg.. og fikk plutselig lyst på elggryte Ut og fly snart.. grøss Håper uka di blir nyyydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Biscuit Skrevet 26. september 2005 #504 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg skjønner deg kjempegodt, jeg, Skytte! Å fortelle alle man er glad at man er i ferd med å oppleve noe veldig stort - det er jo noe av det fineste man kan gjøre! Jeg har en mor-mor som er over 90 år gammel, og jeg håper så inderlig at hun rekker å bli oldemor før hun dør. Ikke det at hun er veldig syk, men man vet jo aldri... Svigers er heller ikke unge lenger, og hvis de skal ha glede av et barnebarn (og omvendt), så bør ikke denne prøvingen ta for lang tid Jeg håper virkelig at vi begge har hellet med oss denne måneden, slik at du slipper sykehusbesøk. Men vet du - det er sikkert ikke så ille som du tror! Forresten: kanskje du kan skrive litt når du har permisjon og er hjemme med bebisen? Det har jeg i hvert fall store planer om Det er jo lov til å drømme, ikke sant?! Ha en fortsatt god uke, Skytte! Sender deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 26. september 2005 #505 Del Skrevet 26. september 2005 Hei Jeg skjønner deg så veldig godt at du ønsker å gi familien din og spesielt mormoren din en kjempe hyggelig nyhet, det er vel få ting som er mer morsomt å fortelle familien, tror jeg da uten at jeg har prøvd Jeg har det også sånn, da tror jeg bestemor vil trenge noen lommetørkler ja når den nyheten kommer. Jeg skjønner godt at du gruer deg litt for de evnt. undersøkelsene du skal ha, som vi absolutt håper du slipper. Men det er ikke så fælt, lover! Ihvertfall så var det ikke så ille med meg. Det er ventingen som er verst, og det er du jo dessverre vant til... Høres jo gøy ut å skrive bok, og du har ihvertfall anlegg for skriving, mer morsom dagbok skal du lete lenge etter her. Du har alltid noe morsomt på lager. :-D Ha en fin uke Skytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 26. september 2005 #506 Del Skrevet 26. september 2005 Skytte da. Jeg kan ikke sette meg inni situasjonen din, men kan forestille meg at prøving-prøving og atter prøving kan ta på. Men ikke gi opp. Og det med gyn. Kanksje de finner ut hvorfor det ikke klaffer og så kan de hjelpe dere. Sånn at dere kan få den lille engelen deres. Jeg VET at en dag så kommer ikke den teite tante-rød på besøk (kan hun ikke ta hintet?? HUN ER IKKE VELKOMMEN ), og så er du gravid og du skal bli MAMMA!!! Her kommer en kjempe stooooooor oppmuntrings- fra meg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 26. september 2005 #507 Del Skrevet 26. september 2005 Hei vennen! Så tøff du er ja! Kjempeflott at du tar mot til deg og har bestilt legetime... Bare kjedelig det er en stund til da! *hmpf* Men tiden går fort, og vips så har alt gått seg til av seg selv underveis! Uansett, det var jo en kjempefin tanke da, å kunne dele en slik utrolig god nyhet med din mormor, siden morfar er borte! Åh, ble helt rørt jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 26. september 2005 #508 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Heisann, innom med en liten til deg. Håper du får en fin uke, og så sier vi at okt er mnd det skal skje. Basta!! Kan skrive under på at 18.okt er en fin dag å bli befruktet på....blir så fine julibarn av det vet du. Endret 26. september 2005 av pondusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 26. september 2005 #509 Del Skrevet 26. september 2005 Hei vennnen, innom og leser litt mer grundig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. september 2005 Forfatter #510 Del Skrevet 26. september 2005 Heeeia!!!*hviner i dekkene mens jeg svinger innom* Føles i allefall slik! Er plutselig blitt så travelt for tiden!! Idag kom svigers med to esker sopp da jeg sto opp Så da var det bare å hive seg rundt å begynne å ta vare på den........ Kl tolv hadde jeg time hos hudpleieren og der ble jeg i nesten to timer, skulle vare i 1 t! Men det var bare morsomt! Bortsett fra da hun holdt på å brekke nesen på meg!Hadde heldigvis ikke så mye guffe som måtte ut! Deilig å bli fiksa og ordna litt! Så ville hun så absolutt sminke meg Fordi hun syns det var så morsomt å gjøre det på folk som ikke pleide å gjøre det! Jeg bruker jo bare mascara...Kanskje jeg tar på øyenskygge når jeg skal ut, hvis jeg kommer på det..... Ikke akkurat jålete nei! Men jeg ble kjempefin, så ut som DEN filmstjerna Følte meg i allefall slik! Etterpå dro traff jeg sambo og vi var å så på møbler Fant antakelig noen vi skal bestille!! I jugend stil, fra Ånnø tror jeg det var! Stilige var de i alle fall! Kontoen vår blir sikkert overbegeistret Så bar det avgårde på arbeid og det var nå greit! Hadde egentlig sein imorgen også, men så var det noen syke imorgen så da tok jeg meg ei dagvakt! Så får jeg kanskje kommet meg på trening, samt tatt vare på resten av soppen! Og pustet normalt og unngå halsbrann! Har jo ikke noe grunn til å kave meg opp, men gjør det læll............. Snakket forresten med ei venninne igårkveld og hun fortalte at de skal begynne å prøve nå! Så måtte jo jeg fortelle henne at vi holdt på med det samme! Men hun reagerte ikke noe særlig på at vi hadde prøvd så lenge...Sa bare at hun håpet det klaffet fort for dem...Ja,ja...Håper hun får firlinger da :grine2: Den var stygg..............! Så masse besøk!!!!!!!!!! Superkanonmegakoselig det ja!! *danse med rumpa i været* Magolia: Ja tenk hvis vi kunne ha fått servert en slik nyhet til jul nå?!?! Tenker det hadde blitt den beste jula EVER!!! *håpehåpehåpe* Aha!! At jeg ikke har tenkt på dette FØR; Vi må jo skrive til julenissen!!!!!!! Er jo ikke rart det ikke skjer noe med meg.....Julenissen vet jo ikke at jeg ønsker meg bebis!!! Hehehe....Jeg er en tulling........!! LB; Håper flyturen gikk bra!! Elggryte er nammmm ja....Blir visst rester imorgen, fikk ikke tid til det idag! Fru B; Ja håper virkelig det klaffer for dere også nå!! Vi fortjener da det?! Jeg har gjort mye rart i min tid, men ikke noe så galt at jeg ikke fortjener å bli gravid.... Ja har tenkt på den skrivingen, hvis man får tid da.........!! Kunne blitt mye morsomt ammetåketull,hehe!! Felixa; Håper du har rett! Og ringte sykehuset idag, de sa det var en samtaletime og undersøkelse. Men glemte å spørre om sambo skulle være med......Men det skal han vel ikke... En vakker dag skal det bli vår tur til å spre det gode budskap! Og da skal ikke et øye være tørt Så gøy at du liker boka mi så godt!! *happyhappy* Tulipan; Så koselig!! Og takk for en suuuupergod klem! Er ikke like enkelt bestandig nei...Men håper du har rett, og at tanta snart tar et hint! Orkis; Tøff og tøff.....Har cowboyhatt da, og når jeg tar den på blir jeg ganske tøff Må ikke grine!! Det er trist ja, men kan love deg at morfar er til stede enda! Han var alltid en skikkelig luring og fant på mange sprell og pek! Så jeg venter bare på at han skal komme og besøke meg jeg...! Hadde vært godt å fått "sett" han... Må ikke bli redd nå! Pondusa; Okt bør være vår mnd nå ja! Julibarn er noen fininger vettu!! Kanskje jeg kunne fått til mammas bursdag!?! Akk så mange tanker...! Takk for alle hilsninger og gode klemmer jenter! Dere er bare alle tiders(blinkskudd) Sorry...klarte ikke dy meg Tusner på tusner av til dere alle! Må få tatt meg en ordentlig runde imorgen, nå skal jeg slepe min snorkende sambo med meg i seng...Blir vel ikke stormfulle høyder akkurat inatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 26. september 2005 #511 Del Skrevet 26. september 2005 Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 27. september 2005 #512 Del Skrevet 27. september 2005 Snakket forresten med ei venninne igårkveld og hun fortalte at de skal begynne å prøve nå! Så måtte jo jeg fortelle henne at vi holdt på med det samme! Men hun reagerte ikke noe særlig på at vi hadde prøvd så lenge...Sa bare at hun håpet det klaffet fort for dem...Ja,ja...Håper hun får firlinger da :grine2: Den var stygg..............! ← Jeg må le av deg Skytte! Du er morsom du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 27. september 2005 Forfatter #513 Del Skrevet 27. september 2005 Og der var enda en dag gått Time flies for tiden! Og bra er det!! For da er det ikke lenge til timen min i november, og da er det ikke lenge til jul!! IIIHAA!!! Elsker julen....... Idag har jeg jobbet som en helt på arbeid! Det gikk så i ett og var så mye å ordne, ergo mye for meg å glemme av og surre med! Fant til slutt ut at jeg har en sjelden type av veeeldig tidlig presenilitet Men helt seriøst så har jeg vært helt på tuppa idag..Godt gjort hodet sitter øverst på halsen enda Var faktisk på trening etter jobb!! Ikke svim av Måtte bare dra å peise på litt, få bort litt surr og svirr og stress fra kroppen! Dro hjem, varmet elggryte til middag, begynte å ta vare på soppen.........Og det har jeg holdt på med til nuh! I snart tre timer........Nå ligger det til avkjøling det som skal fryses. Så er det fire brett til i steikovnen som står til tørk! Er litt lei av fungus nå, så tenker den skal få fred ei stund! Har nesten vært desperat etter å komme meg på nett idag!! Må ta meg en real runde hos alle nå, må jo henge med!! LB; Takk! Ble ei god natt ja Xavia; Takk!! Så bra at du ler! Det er godt det! Mente det jo ikke så hardt det med 4lingene da...Men hun er litt sånn selvopptatt i flekkene hun venninna mi...Men det er jo ikke rart nå da når de er blitt prøvere! Da er hun jo litt unskyldt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 27. september 2005 #514 Del Skrevet 27. september 2005 Synes at det var litt vel selvopptatt sagt av venninnen din ja,men sånn er jo noen. Du står på, har du ikke ro i kroppen da jente!? :kgblunk: Neida, bra at du klarer å få gjort ting,er nesten litt misunnelig. Tviler på at samboeren din trenger å være med til legen, da hadde det nok stått. Men han kan nok være en fin støtte, du får sikkert masse informasjon så det er greit å være to. Personlig så liker jeg ikke å ha "tilskuere" når jeg er hos gyn, ikke engang mannen min, synes hele greia er bare flaut. Vil ha færrest mulig der inne da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 27. september 2005 #515 Del Skrevet 27. september 2005 Heia! Redd??? Jeg blir da ikke redd for at du skriver slikt... Skjønner deg godt jeg, og ingen vet hva som skjuler seg mellom himmel og jord alltid, så det er klart du kan få møte han igjen. Og at han er tilstede, det er helt sikkert - det tror jeg alle slike gode forfedre er! Hmmm, rart at venninnen din ikke uttrykte noe i forhold til at dere prøver. Skulle tro hun syntes det var interessant ettersom hun jo stadfestet at de selv skulle prøve... Man bryr seg jo alltid om venner, ikke sant!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 27. september 2005 #516 Del Skrevet 27. september 2005 Jeg synes også det var litt rart med hun venninnen . Men kanskje hun syntes det var vanskelig å finne "det rette" å si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 27. september 2005 Forfatter #517 Del Skrevet 27. september 2005 Puh! Da har jeg vært innom alle mine vanlige tror jeg....Og har jeg glemt noen så kom og smekk på lanken! Felixa,orkis og peony; Kan hende hun ikke helt visste hva hun skulle si ja. Tror hun ble litt overrasket egentlig. Kan hende jeg ødela hennes store nyhet med å si at "det har vi prøvd på i over 1 år.." Det var jo ikke meningen da... Sa til henne at hun måtte begynne med folat og sånne ting da! Nå kom sambo inn, flinke mannen min! Har tatt hull på badeveggen idag og satt inn dør som skal gå til det nye soverommet! Så nå kan jeg endelig få gå på do og få dusja meg litt...Ikke så kult å gjøre det når han og svigers driver å snekrer der nei! Så skal vi opp til andre svigers en tur! Har prøvd å komme oss dit noen kvelder nå...! Tidlig-sein-tidlig-sverige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 27. september 2005 Forfatter #518 Del Skrevet 27. september 2005 WIIIIIIIII!!!!!! Oppdaga plutselig da jeg svara på et innlegg, at det var mitt innlegg nr 799!! Så da blir dette nr 800 Er det mulig!?!?! Skal være meg mye rart jeg har skrevet......! Men håper jeg har vært til litt hjelp og underholdning også.......... Nuh, måå jeg stupe i dusjen!! Blir vondt det, tror jeg går sakte rundt og rundt istedenfor Må jo feire....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. september 2005 #519 Del Skrevet 27. september 2005 Hei hei Skytte! Håper det ordner seg snart så dere får en etterlengtet liten arving Du har glemt å gjøre signaturen din til en link Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 27. september 2005 #520 Del Skrevet 27. september 2005 Men håper jeg har vært til litt hjelp og underholdning også.......... ← Det har du! Grattis med 800 innlegg! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå