iss Skrevet 30. august 2006 #5101 Skrevet 30. august 2006 Blir så glad når du rekker å skrive hos deg selv! Jeg bryr meg ikke om at du ikke rekker innom alle, bare du oppdaterer på din egen hverdag Du nevnte for lenge siden at vi kunne skrive litt her om dagene våre så du får med deg alt. Mine dager: -syk på soffan -trolig eggeløsning (du får trykke på blogg, så finner du du mer info der når du har tid) -har hentet det nye bordet idag som jeg nå har skrudd opp, men får ikke snudd det riktig vei før sambo kommer hjem -har spist kinamat idag -i mårra er det jobb igjen etter to sykedager på soffan.. Sånn, da er du oppdatert på mitt liv
Fru Biscuit Skrevet 30. august 2006 #5103 Skrevet 30. august 2006 Hei Skytte-vennen! Måtte lete litt for å finne deg igjen, lenge siden jeg var innom her nå. Så koselig å se at det stort sett går bra med dere Kjedelig at lillegull har vondt i magen da - stakkars liten Tulla vår har hatt noen kvelder med magevondt hun også, og det er ikke noe gøy når det står på... Vi har det fint! Jeg nyter min nye tilværelse som mamma, og Filippa har kommet "på plass i livet" som det heter. Hun vokser og legger på seg. Nå har vi begynt å planlegge dåp, og det tror jeg blir en god opplevelse for oss alle. Ellers er det godt å være tilbake i det sosiale livet igjen, Filippa henger med på det meste Kos deg videre med lille Sondre! Jeg popper innom igjen før du aner det! fra Fru B
Gjest miiip Skrevet 30. august 2006 #5104 Skrevet 30. august 2006 Hei Skyttemamma! Fint å lese om dagene dine, asså! Kort oppsummering av hva som skjer hos meg: dåp for en og en halv uke siden, gikk veldig bra. Jeg har vært litt hanglete i det siste men nå har jeg begynt å sove bedre og da går det bedre vøttø! Sigurd er snart 3 mnd! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!! Kos dere videre. Jeg tror også svigermødre går på lage kvalm-kurs. *fnis*
Cr@sh Skrevet 30. august 2006 #5105 Skrevet 30. august 2006 Innom og leser litt hos Skytte-snuppa... :kys_2:
Fjellrypa Skrevet 31. august 2006 #5107 Skrevet 31. august 2006 Gulrotkakebesøk høres genialt ut! (Må huske å levere liste over kaker jeg liker til alle som kan tenkes å komme på besøk etter fødsel.... ) Koselig å lese om dagene dine. Du må ikke ha dårlig samvittighet for KG, vet du. Skriv når du har tid! På min side er det lite nytt, egentlig. Dagene går, formen er bra og i dag er det 4 måneder til termin.
pondusa Skrevet 31. august 2006 #5108 Skrevet 31. august 2006 Liten kvelds fra meg til deg. Og en liten kos til den lille snusken. I morgen kommer endelig sambo hjem, så da blir det fort litt mindre nett på meg.
Skytte Skrevet 31. august 2006 Forfatter #5109 Skrevet 31. august 2006 Snuppene mine Jeg er så gla i dere alle sammen-må bare få si det! MrsP;Takk den var god!! Lucky;Det lureste med å ha masse besøk på kort tid er at da blir det stille noen dager Komprimert besøk gir mer fritid Nå hørtes jeg grei ut gett!! Jeg lurer også av og til på om sambo liker mamma så godt som jeg tror...Men jeg tror det for hun er jo så snill! Pondusa;Nå er vi naboer ja! Kult nabolag dette Takk for tipsene forresten! Har brukt sukkervann og karvete og er veldig glad for at det finnes flere alternativ til senere tider! *sender varme tanker* Dessuten eeeelsker jeg lange innlegg så det så! Epona;Heia du! Det var koselig! Skjønner akkurat hva du mener,det er ikke bare bare å få tiden med seg til kg alltid..Men det er så utrolig koselig at du stikker innom! Har ikke akkurat fått vært så mye innom dere jeg heller så.. Ja tenk at nå er du snart mamma,hva?! Jeg husker da jeg begynte å henge her inne,da jeg adopterte deg for du var så god og oppmuntrende! Du kommer til å bli en super mamma! Kjempebra at du liker deg her inne,det er veldig koselig å høre! Sondre er verdens skjønneste gutt ja! Noe av det beste er når vi legger oss om kvelden og jeg bare kan ligge å høre på pusten hans..Det er desidert den nydeligste lyden man kan få oppleve å høre.Det er som kjærlighet har fått lyd og kan høres...Klissete og klossete beskrevet,men det er sant! Iss;Nå SKAL jeg huske å sende deg den pm........Jeg har gullmedalje i glemskhet altså Er så supert at du orker å holde meg litt oppdatert her inne hos meg...føler meg en smule egoistisk men..det er så fint å vite litt..! Ikke godt at du har vært syk stakkars..*kosepå* Men EL var bedre nyheter ja Go-go-go!!! Kinamat*savne* Jeg tørr ikke spise det nå mens jeg ammer pga jeg bare liker sånn sterk mat full av løk...Tar ingen sjangser her i huset! Pi@;*kosepå*Du må sende meg sms innimellom!! Hvis du vil da seff.....! Fru Biscuit;Oioi så morsomt å se deg igjen! Lurer på om jeg var innom deg sist eller om jeg ikke fant deg...Kjempekos å høre at dere har det bra! Miip;Så godt å høre at du får sove bedre nå og at formen blir bedre da! Søvn er alfa omega altså!*prøve å høre på mine egne anbefalinger* Himmel og hav er Sigurd 3 mnd???Hvor blir det av tiden...Vel,Sondre er faktisk 1 mnd idag og jeg kan ikke fatte det Mamma sin lille gullgutt er snart voksen Cr@sh;Koselig å se deg hot mama! Pondusa;Takk og kveldskos tilbake! Fjellrypa;Kakebesøk er og blir genialt! Men kaka er snart oppspist......... Åh,du må huske å kose deg masse i denne ventetiden snuppa! Det er mnd du vil huske for bestandig!
Skytte Skrevet 31. august 2006 Forfatter #5110 Skrevet 31. august 2006 Og der var Pondusavennen også! Gud så godt for deg at han kommer hjem nå! Det blir kos! Og vi er nå på nett ellers hvis det skulle være noe så! Idag har Sondre heldigvis ikke hatt noe mageknip men han har fått litt karvete før noen måltider sånn just in case! Ellers så har vi vært i byen i hele dag! Har fått unagjort en masse sånne småtterigreier,kjøpt nytt stoff til dåpskjoleunderkjolen,kjøpt noen julegaver og noen babygaver,sett på vippestol og treningsmatte! Ble ekstremt mye gåingog det kjennes....auch.....Menmen.Det går over! Dagens svigerklag; Var innom henne på jobben og hun hylte jo over seg og rev ungen ut av armene mine for å vise han frem.Sondregutten satte i å hyle det han var kar for Og hun ble nesten sur for hun mente jeg MÅTTE da gi han mat!!!!!! Men både jeg og sambo prøvde å si at han nettopp hadde fått mat.Hun får helt panikk hun,og jeg er så fæl at jeg digger det........ Imorgen skal vi i bursdag der..........*slå hodet i veggen* De gode nyhetene er gravide venninne V kommer hit på lørdag!! Hurra! Hun skal nordover med jobben så da blir hun her kanskje til mandag! Nå burde jeg kikke assn min i seng her..Sondre har sovet siden kl ni så han er sikkert våken snart igjen...Men det er så deilig å sitte oppe...så burde jeg ha spist kveldsmat...Men har bare lyst på godis...Yeah-yeah! Men først,en pm til dg Iss! Riktig god natt alle sammen! Håper på å få besøkt dere riktig så snart!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 31. august 2006 #5111 Skrevet 31. august 2006 Hei snuppa! Godt at du får være litt fæl mot svigermor Lov å være frekk tilbake vettu! Så koselig med venninnebesøk da. Allitid kjekt det. Sikkert spennende for henne å få komme inn i et nyfødt-baby-hus. Så får hun se litt av det som venter henne. Sov godt da vennen,så snakkes vi!
iss Skrevet 1. september 2006 #5112 Skrevet 1. september 2006 Takk for pm vennen En UVI som snike seg på meg igjen Ha en fin dag med gullklumpen!
Pi@ Skrevet 1. september 2006 #5113 Skrevet 1. september 2006 Selvfølgelig vil jeg sende sms'er med det . Tusen takk for den jeg fikk i dag forresten.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. september 2006 #5114 Skrevet 1. september 2006 Innom med en laaang og god fredags- til verdens beste mamma,kg-venninne og humørspreder! Du er litt av ei jente du! i panna!
Skytte Skrevet 1. september 2006 Forfatter #5115 Skrevet 1. september 2006 MrsP;Jeg kommer sikkert nok ikke til himmelen så jeg er litt fæl inni mellom... Blir kjempekos med besøk ja! V er så livlig og morsom og god! Men så er hun jo trønder da! I love! Iss;Var bare sånn i tillfellet liksom...! uvi!!! Pi@;Koselig det! Du fortjente minst en liten sms etter hva du har prestert! Har ikke fått fulgt med deg noe særlig i det siste og det er jeg lei meg for... MrsP; Takk så fint sagt! Du er så god! ************************************************************* Idag er jeg virkelig trøtt og innrømmer det Helt i koma! Men hadde bestemt meg for å ta runden min samme hvor lang tid det kom til å ta! Jeg husker ikke når vi har vært våkne inatt........... Men sambo sto opp med Sondre sånn at jeg fikk sove litt ekstra..uten at det egentlig hjalp..Men men! Har vært innom alle mine gode venner her inne innimellom pupping og bleieskift og bæring! Sambo har vært ute og gjort div ærender som skulle være fort gjort,men den mannen vet å ta seg god tid Kjenner at jeg er litt irritert på han ja... Ellers så skal vi jo i den hersens bursdagen da...*spy* Blir sikkert kjempebra siden jeg er dødstrøtt og skikkelig grinete i humøret.Tenk om jeg klikker der? *grøss* Må virkelig prøve å tenke mer positive tanker om svigermor for dette går ikke... Akkurat nå har sambo fått Sondre til å sove..oppå brystkassa si som vanlig.Dette blir ikke en god vane..Sover begge to..Det er jeg som skal sove Jeg har bakt potet i ovnen og skal straks frese BACONTERNINGER Ser for meg hun kule dama på reklamen hver gang jeg sier det! Har ikke spist bakt potet på flere mnd så det blir nammis!! Åååå!! Har jo helt glemt å fortelle at vi var innom helsestasjonen igår! Måtte jo sjekke litt siden Sondre var 1 mnd! Og jammen vokser han fint den gutten! Nå er han hele 58 cm og 5,5 kg!! Lille gutten min er så stor og fin! Idag har han fått på seg kamobukse og er så tøff! Selv om jeg foretrekker å ha på han sånne deilige velourdresser da...Han er jo bare en liten bebis...en stor liten bebis..Må få være litt stor gutt også! Syns jeg hører svigermor;"Hva er det MAMMA har kledd på deg??"........Alt det negative er det liksom jeg som gjør,mens det positive blir satt i forbindelse med faren. Lurer på hvem jeg skal snakke med for å bli kvitt disse tankene mine...Jeg vil jo ikke gå rundt å få hodepine av denne dama.Og syte og klage konstant her inne... Tid for mat!!!God helg alle dere supre jenter!
Gjest gjesta Skrevet 1. september 2006 #5116 Skrevet 1. september 2006 Arhhh.. hersens svigermor! Ikke bry deg! (men sikkert ikke lett å overse...) Uff, stakkars vennen, sliten og trøtt.. Håper det blir bedre i helgen! Tenk at han allerede er 1 mnd!
Lucky? Skrevet 1. september 2006 #5117 Skrevet 1. september 2006 Bakt potet med baconterningær ja Nammis det.. Så stor Sondre har blitt da, skal si de vokser fort Får håpe det går bra hos svigermor i dag da, og at du ikke blir altfor frustrert over den damen. Hvorfor er det sånn at noen tror barna er sultne hver gang de skriker da...lettvint løsning for ho det se Fortsatt god helg til deg
iss Skrevet 1. september 2006 #5118 Skrevet 1. september 2006 BEKENTÆRNINGÆR!! Det er vivi haug det ja Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for at du syter her, dette er ditt sted som du kan få ut det du trenger. Så bare å kjøre på å slenge dritt Håper bursdagen blir bra, tross alt! Du får kose deg med alle de andre i selskapet da vettu.. Og jeg synes den buksa hørtes knall ut
Fibonacci Skrevet 1. september 2006 #5119 Skrevet 1. september 2006 Hei på deg vennen! Svigermødre ja... kjenner typen så alt for godt! Det er bare å lukke øra hvis du klarer... Så stor og fin Sondre har blitt! :-D Tenker han var tøff i den buksa! Bilde...? Ha en flott helg! Hva som skjer i mitt liv forresten (selv om du har vært på masse besøk og sikkert lest en del hos meg): Vi skal på hytta til foreldrene mine i helga, og håper været blir sånn noenlunde! Driver og planlegger dåp og sånt også. Snart bare 2 uker til nå! Og en uke etter der igjen drar vi til Kreta! Her går det unna ja!
Pepita Skrevet 2. september 2006 #5120 Skrevet 2. september 2006 Nå fikk jeg skikkelig lyst på bakt potet! Håper bursdagen gikk greit og at du får ei super helg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå