Gjest miiip Skrevet 9. august 2006 #4961 Skrevet 9. august 2006 Vi vurderte også Sondre, men endte altså opp med Sigurd. Det er i samme gata! De blir nok staute og rolige gutter begge to. Og Sigurd skal være modig også. Vi har jo hørt om Sigurd Drakedreper! Håper at du får sove litt mer i natt og at du fortsetter å kose deg med sambo og Lillegull og hele slekta. til verdens beste Skyttemamma.
iss Skrevet 9. august 2006 #4962 Skrevet 9. august 2006 :klø: Er du hen da verdens beste skyttemamma??
iss Skrevet 9. august 2006 #4963 Skrevet 9. august 2006 Ble så rørt av innlegget ditt jeg snuppa... Måtte bare skrive til deg her og.. For jeg fikk ideen da du skrev i boka mi at du ønsket deg en orkidee du og.. Så jeg venta og venta og venta på at pi@ skulle komme seg på msn, noe jeg synes hun aaaaldri gjorde.. Men så dukket hun opp og vi fikk ordnet det! Setter så utrolig stor pris på deg! Og gjett om vi har hoppet, lurt og tenkt på deg idag! Og om du fikk den idag! Dama sa den skulle komme rundt 15, og jeg tenkte på deg da jeg shoppa ¨ Og en til samboeren din som synes vi kg-tanter er toppen
Tulipan Skrevet 9. august 2006 #4964 Skrevet 9. august 2006 Hei snuppa!!! Så fint navn dere har valgt snuppa. Fint navn til en fiiiiiin gutt Du, dette med pupping: jeg følte også den første tiden at puppen hang mer på utsiden enn på innsiden . Gutten ville jo ha mat konstant Jeg har ligget på magen en gang siden føselen og det frte til mega ømme pupper.Får prøve igjen
Skytte Skrevet 9. august 2006 Forfatter #4965 Skrevet 9. august 2006 Pondusa; tilbake LT;Bra at folk liker navnet! Har tenkt på mange andre navn mye lengre,så kom vi plutselig på Sondre bare for litt siden! Gleder meg ENORMT til "avdelinga" blir normal igjen ja! For nå kjennes det ut som den er halvveis gjennsydd Kakao;Så bra at han likte den og ikke ble skremt!!! Skal se han er klar for barn fortere enn vi tørr håpe på! Menn har en sånn tendens til plutselig å overraske oss! Jo det har nå blitt tid til forskjellig!Heldigvis,for jeg er ikke skapt til å sitte i ro! MissS;Koselig at du syns det! Iss;SMMMMMMMASK!!!!! Lucky;Er glad for at de fleste liker det! Hadde blitt trist hvis vi hadde fått mange negative tilbakemeldinger.. Miip;Hehehe,ja han skal man passe seg for!! Er fine navn begge to! Er jo så mange fine navn at man kan bli helt sprø! Men man må nesten se hva som passer! Vi hadde jo prøvd ørten alternativer uten å bli helt fornøyd! Iss;Jeg er her snuppa!!! '''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' Idag har jeg fått verdens fineste blomsterovverraskelse Iss og Pi@ har ordnet og fikset sånn at jeg fikk levert en alldeles nydelig orkidèe på døra! Jeg skjønte ikke bæra da sambo kom inn med den Jeg får helt gåsehud når jeg tenker på at det finnes så snille gode folk på ordentlig! Som man bare har blitt kjent med her inne og skravlet mer med på msn! Jeg syns det er så utrolig koselig og vet liksom ikke helt hvordan jeg skal få sagt takk ordentlig! Skulle hatt dere her og kosemoseoverdose på dere,dere er bare helt utrolige! Ellers så har jeg vært ute og trilla idag! Bare gikk og plutselig var jeg i byen! Ups tenkte jeg da...Men jeg kom meg hjem igjen og det gjorde ikke vondt noe sted (bortsett fra ene tåa og ene hælen,men jeg vet at bare føtter i skinnsko sjelden er lurt...) Er så ufttelig befriende og vite at jeg klarer å gå tur/retur byen igjen!!! Skal ikke overdrive turgåingen med det første,men dette var opptur! Resten av dagen har gått med til pupping! Sondre har hengt i puppen konstant og jeg har ikke fått gjort noen ting! Har hatt besøk av J-LO og venninne A! Det var supert med besøk og litt jenteskravling! Godt! Sambo har snekret ferdig verandaen idag og fått malt rundt et par vinduer! Samt servert iste,kjeks,is,brødskive og suppe til meg! Utrolig herlig at han skjønner han må gjøre det når jeg har sittet pal med pubisene ute! Han skal ha all skryt for innsatsen så langt i allefall! Skifter og bærer og skravler bare værre med gogutten! Det varmer hjertet mitt og gjør meg avslappet! Nå ser de Liverpoolkamp men Sondre er misfornøyd og vil nok ha mer pupp,er vel en time siden sist Sukkerungen min! Tusen takk for at dere er innom meg! Jeg kommer igjen så snart jeg får anledning!
Fibonacci Skrevet 9. august 2006 #4966 Skrevet 9. august 2006 Hei på deg Skytte! Vet hvordan det er å ha et lite puppetroll som er limt fast til matfatet mesteparten av tiden! Godt at flinke samboeren din varter deg opp da, ikke så lett å ordne seg mat samtidig! Sprek du som går på lang trilletur allerede! Kos deg videre med gullgutten din!
Skytte Skrevet 9. august 2006 Forfatter #4967 Skrevet 9. august 2006 Iss;Gjett om jeg ble rørt da som fikk DEN fne blomsten fra to sånne gojenter?!? Tulipan;Pupp er topp tydeligvis ja LT;Det erikke så veldig langt til byen herfra,men siden jeg kun har orket en minitur opp og ned gata her de siste mnd så er jeg positiv til utviklingen! Deilig å ikke bare ha vpndt hele tiden! Blr lei det ja! Hehe,de er nå søte også disse puppetrollene våre! Nå har han endelig sovna for nte gang! Jeg skal forte meg i dusjen-IGJEN!SÅnn at jeg får vasket meg og slipper å våkne av frostanfall når svetten blir avkjølt inatt.. Så skal jeg spise bittelitt potetgull...det er sikkert flere mndr siden sist så det var GODT Glemte helt å si at helsesøster kommer imorgen kl ett! Blir spennende å se hva det går ut på!Må få henne til å se på lillegull for han flasser på hendene og føttene...Smører og smører med fet krem så det ser ut til å gi seg heldigvis.Det så bare så ekkelt ut...vil jo ikke at klumpen min skal smuldre bort... Så skal vi til byen en tur å få ordnet ferdig et par bursdagsgaver.Er meldt fortsatt fint vær så det blir deilig! Selv om jeg bare har vært ute en time idag da....Men men! Nå er det dusj så er denne dagen også over! Skrekk og gru så fort tiden går! Imorges tenkte jeg faktisk på hvordan jeg kom til å bli som svigermor
pondusa Skrevet 10. august 2006 #4968 Skrevet 10. august 2006 Så bra du likte blomsten, jeg visste også....... Hadde iss på msn for noen dager siden. Den flassingen er helt normalt! Du trenger ikke smøre så veldig, det går seg til om noen dager.
Lucky? Skrevet 10. august 2006 #4969 Skrevet 10. august 2006 Så snill skyttemannen er da, virker jo helt utrolig Tror sånn flassing på hender og føtter er ganske normalt, så han smuldrer ikke bort Du blir nok en super svigermor skyttemor Lykke til med helsesøsterbesøk
iss Skrevet 10. august 2006 #4970 Skrevet 10. august 2006 Ja måtte jo ha litt hjelp av pondusa Håper du får en fin dag med puppetrollet!
Pi@ Skrevet 10. august 2006 #4971 Skrevet 10. august 2006 Så koselig at du likte blomsten verdens beste Skytte
Murmelmy Skrevet 10. august 2006 #4972 Skrevet 10. august 2006 Så sinnsykt koselig å lese om de siste dagene i Skytteheimen . Og navnet er aldeles nydelig. Kan se for meg at det passe godgutten kjempe bra! Gleder meg bare mer og mer til det blir vår tur. Kan tenke meg at jeg må sloss for tassens oppmerksomhet. mannen har vært så utålmodig nå i mange måneder og mener at han og tassen kommuniserer særs dårlig ettersom han ennå ikke har kommet ut Tenker på dere...
Cr@sh Skrevet 10. august 2006 #4973 Skrevet 10. august 2006 Utrolig koselig med overraskende blomst da! Håper alt er bra i dag også...
Gjest Mrs. Potter Skrevet 10. august 2006 #4974 Skrevet 10. august 2006 Hei snuppa mi! Nå er jeg tilbake fra ferie og måtte selvfølgelig inn her å oppdatere meg. Og det går strålende ser jeg! Med lange turer,flink sambo,masse pupping,herlig baby og snille kg-jenter som sender blomster. Det er godt å lese! Har tenkt på deg flere ganger mens jeg har vært på ferie. Har lurt på hvordan det har gått med deg,hvordan hverdagen din er nå. Og for et kjempefint navn dere har valgt! Jeg har det faktisk på guttelista mi hvis jeg noen gang får en liten pjokk. Kos deg med sambo og Sondre så mye du kan! Nattakos fra MrsP!
Fibonacci Skrevet 10. august 2006 #4975 Skrevet 10. august 2006 Ønsker dere en kjempefin helg alle tre!
magolia Skrevet 11. august 2006 #4976 Skrevet 11. august 2006 Så fint navn dere har gitt lillegutt! Er så koselig å lese i dagboken din nå, får nesten frysninger.... Gleder meg bare mer og mer til hva jeg har foran meg -men akk, 5 måneder igjen Kjempe til deg og din lille familie!
Fru Blå Skrevet 11. august 2006 #4977 Skrevet 11. august 2006 Heisan! Koselig navn gutten deres har fått! Tror ikke jeg har hørt det brukt så veldig mye. Det høres ut som du har lignende dager som meg, med en som henger på puppen hele dagen. Jeg skal gå til innkjøp av smokk så snart jeg kommer meg på en butikk, for den MAM smokken jeg hadde brekker han seg bare av. Ønsker dere en riktig god helg!
Gjest Mrs. Potter Skrevet 11. august 2006 #4978 Skrevet 11. august 2006 Innom med en fredags- til supersuppa! Tipper du får ei herlig helg med guttene dine.
Cr@sh Skrevet 11. august 2006 #4979 Skrevet 11. august 2006 Hellu Schnuppa! Innom for å ønske deg og gutta en strålende helg! Kos dere masse!
-TeddyToria- Skrevet 11. august 2006 #4980 Skrevet 11. august 2006 Kjære kjære Skytte! NÅ har jeg gått glipp av mye nå... Vet ikke helt hvor jeg skal begynne jeg, men kan jo kanskje begynne med det aller mest åpenbare: GRATULERER MED EN ALDELES NYDELIG LITEN JULIGUTT Tenk at du har blitt mamma! Staut og flott navn dere har valgt altså; Sondre! Også så tøff som du har vært - kjempeflink jente som kom i mål med glans! Åh, nå ble jeg helt rørt jeg altså! Er så glad for dere og håper dere storkoser dere med lille sønnen deres!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå