Gjest miiip Skrevet 27. mars 2006 #3001 Del Skrevet 27. mars 2006 WEEEEE!!!! Mer fest!!!! :enig_anim: :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. mars 2006 #3002 Del Skrevet 27. mars 2006 Ja for vi kan jo ikke avslutte for skytte kommer.... "Festa hele natten, festa hele daan" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 27. mars 2006 #3003 Del Skrevet 27. mars 2006 Har du ikke tatt runden din i dag da? Hmm, bør vi bekymre oss nå? Jeg måtte virkelig av hun brusdama! Er det virkelig mulig? Høres ut som at du har det veldig bra for tiden, og det er bra for det fortjener du virkelig. Håper du får en fin mandag og at du viser deg snart, ellers så kommer vi til å sende detektiver etter deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 27. mars 2006 #3004 Del Skrevet 27. mars 2006 Glemte å for 150 sider!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. mars 2006 #3005 Del Skrevet 27. mars 2006 Skytte er i indianerland i dag, der mammen & pappen bor. Skulle hilse alle sammen så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. mars 2006 #3006 Del Skrevet 27. mars 2006 Festen slutter ikke før skytte er tilbake!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 27. mars 2006 #3007 Del Skrevet 27. mars 2006 OJJ! Her var det da virkelig liv på en mandags-formiddag! :hoppe: Endelig, fikk jeg meg en fest også!! Håper du har det bra vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 27. mars 2006 #3008 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg rakk festen!! Men nå må Skyttesnuppelura se om komme seg på nett da! Går ikke an å bare forvinne sånn vettu! Vi saaaaavner deg! Ha en fin dag da vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. mars 2006 #3009 Del Skrevet 27. mars 2006 Hihi, lillemor har vært med barnehagen på busstur til indianerland i dag. Hun fortalte at de hadde lagd sånn indianerlyd med hånden foran munnen, og at det var karneval i "jeifjorn". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. mars 2006 #3010 Del Skrevet 27. mars 2006 :klø: Indianerland????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. mars 2006 #3011 Del Skrevet 27. mars 2006 Plassen hvor skytte er oppvokst kalles for indianerland her omkring. De har årlig indianerfestival og har satt opp totempæler utenfor skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. mars 2006 #3012 Del Skrevet 27. mars 2006 Åja! Da så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 27. mars 2006 #3013 Del Skrevet 27. mars 2006 Nå skal jeg spise vafler med sukker og nygatti og se om lillegull vil sprelle litt...har ikke kjent noe liv sidenbittelitt igårmorges...Lurer på om h*n har snudd seg mot ryggen...Skal i allefall prøveå få fart i kroppen! ← Sukker og nugatti på vaflene??? Den var ny for meg! Jeg er vant med smør, krem, syltetøy, rømme, vaniljekrem og brunost (Ok, ikke alt på en gang da! ) Innom for å si hei på en mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 27. mars 2006 #3014 Del Skrevet 27. mars 2006 Hvor der Skytte?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? . Hun har jo ikke vært her på kjeeeeeeeeeeeeempe leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge. . SKYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE hvor er du????????????????????????? savner deg snuppa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 27. mars 2006 #3015 Del Skrevet 27. mars 2006 Hohei! Hvis festen varer helt til SKytte er tilbake, så REKKER JO JEG DEN! For hun har ikke skrevet noe enda! Menatteduh! Kanskje det var iste denne glamuuuurmodellen var ute etter? Altså, jeg synes fordommer er kjempedeilige og gjør hverdagen mer håndterlig, så jeg tar imot all dokumentasjon på at fordommer holder stikk med stor takk. Apropos ikkje-kullsyrehaldig drikke, her kjem ein nynorskvits: Har du høyrd om dei to epla som skulle ut på byen? Dei var i skikkeleg festhumør, og vorspielet tok visst heilt av. Då dei kom til byen, og skulle inn på den hippe utestaden, vart dei skikkeleg skuffa. Veit du kvifor? Fordi det stod ein eplenektar i døra! Sånn humor har jeg! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. mars 2006 #3016 Del Skrevet 27. mars 2006 Nå ble denne siden så brei at jeg måtte skrolle sidelengs for å lese Hva er det for noe a??? Noen har strekt boka til skytte noe inn i granskauen!!!! Vil ikke ha det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 27. mars 2006 #3017 Del Skrevet 27. mars 2006 Skytte! Det er noen som har STREKT boka di mens du har vært borte!!!! :grine2: KOM TILBAKE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 27. mars 2006 #3018 Del Skrevet 27. mars 2006 Nå ble denne siden så brei at jeg måtte skrolle sidelengs for å lese Hva er det for noe a??? Noen har strekt boka til skytte noe inn i granskauen!!!! Vil ikke ha det sånn ← Guffent å måtte scrolle sidelengs altså... Men SKYTTE - WE MISS UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. mars 2006 #3019 Del Skrevet 27. mars 2006 Hvem har strekt den??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 27. mars 2006 #3020 Del Skrevet 27. mars 2006 Tulipan med alle spørsmålstegnene tror jeg... Meeen, det er nok ikke med vilje da! Snart er vel denne dagboksiden historie også, så da blir det normalt igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå