Gå til innhold

Skyttens skriblerier

Skytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du ikke tatt runden din i dag da? Hmm, bør vi bekymre oss nå?

Jeg måtte virkelig :ler::ler::hoho::hoho: av hun brusdama! Er det virkelig mulig?

Høres ut som at du har det veldig bra for tiden, og det er bra for det fortjener du virkelig. Håper du får en fin mandag og at du viser deg snart, ellers så kommer vi til å sende detektiver etter deg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

OJJ! Her var det da virkelig liv på en mandags-formiddag! :hoho:

:hoppe: :hoppe: :digge::danse::plystre::hoppe::briller:

Endelig, fikk jeg meg en fest også!! :)

Håper du har det bra vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Jeg rakk festen!! :hoppe:

Men nå må Skyttesnuppelura se om komme seg på nett da! Går ikke an å bare forvinne sånn vettu! Vi saaaaavner deg!

Ha en fin dag da vennen! :klem::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, lillemor har vært med barnehagen på busstur til indianerland i dag.

Hun fortalte at de hadde lagd sånn indianerlyd med hånden foran munnen, og at det var karneval i "jeifjorn". :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plassen hvor skytte er oppvokst kalles for indianerland her omkring. De har årlig indianerfestival og har satt opp totempæler utenfor skolen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg spise vafler med sukker og nygatti og se om lillegull vil sprelle litt...har ikke kjent noe liv sidenbittelitt igårmorges...Lurer på om h*n har snudd seg mot ryggen...Skal i allefall prøveå få fart i kroppen!

Sukker og nugatti på vaflene??? Den var ny for meg!

Jeg er vant med smør, krem, syltetøy, rømme, vaniljekrem :overrasket: og brunost (Ok, ikke alt på en gang da! :ler::ler: )

Innom for å si hei på en mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor der Skytte??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

:overrasket: . Hun har jo ikke vært her på kjeeeeeeeeeeeeempe leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge. :overrasket::overrasket::overrasket: .

SKYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYTTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE hvor er du????????????????????????? :grine::grine::grine:

savner deg snuppa.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Hohei! Hvis festen varer helt til SKytte er tilbake, så REKKER JO JEG DEN! For hun har ikke skrevet noe enda! :hoppe::perebrus::danse:

Menatteduh! Kanskje det var iste denne glamuuuurmodellen var ute etter? Altså, jeg synes fordommer er kjempedeilige og gjør hverdagen mer håndterlig, så jeg tar imot all dokumentasjon på at fordommer holder stikk med stor takk.

Apropos ikkje-kullsyrehaldig drikke, her kjem ein nynorskvits:

Har du høyrd om dei to epla som skulle ut på byen?

Dei var i skikkeleg festhumør, og vorspielet tok visst heilt av.

Då dei kom til byen, og skulle inn på den hippe utestaden, vart dei skikkeleg skuffa.

Veit du kvifor?

Fordi det stod ein eplenektar i døra! :hoho:

Sånn humor har jeg! :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

:overrasket: Nå ble denne siden så brei at jeg måtte skrolle sidelengs for å lese :overrasket: Hva er det for noe a??? Noen har strekt boka til skytte noe inn i granskauen!!!! :grine: Vil ikke ha det sånn :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:hoho:

:overrasket: Nå ble denne siden så brei at jeg måtte skrolle sidelengs for å lese :overrasket: Hva er det for noe a??? Noen har strekt boka til skytte noe inn i granskauen!!!! :grine: Vil ikke ha det sånn :grine:

:grine:

Guffent å måtte scrolle sidelengs altså...

Men SKYTTE - WE MISS UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulipan med alle spørsmålstegnene tror jeg...

:sur:

Meeen, det er nok ikke med vilje da! ;) Snart er vel denne dagboksiden historie også, så da blir det normalt igjen! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...