Skytte Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #2761 Del Skrevet 18. mars 2006 Det er helt i orden det vettu,Iss! Håper bare dere får orden på plageriene! Nå har jeg prøvd meg på å sy......... Jeg fikk til å spole på undertråd og fikk til å træ på tråden! Fikk jammen meg til å sy mange fine sømmer også på prøvelappen! Det var ikke noe problem! Problemet er at jeg ikke fikk til å sy sånne søte små vaskekluter som jeg hadde planlagt Det nytter jo ikke hvordan jeg gjør det,blir jo ikke noe bra i kantene... Så er jeg trett og fikk vondt i ræva av å sitte ved kjøkkenbordet..Så nå driter jeg i hele den og går og legger meg. Har vondt i magen også...Nesten menssmerter... En time til sambo kommer hjem..........Så jeg måtte bare sutre litt..... Tenk at jeg ikke får til å sy en jæ*** klut engang......................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. mars 2006 #2762 Del Skrevet 18. mars 2006 Innom for å Nå gjenstår det bare å vaske ned badet!!! Så håper jeg på litt kg tid etterpå.. Har stua folk av folk jeg nå.... Du vet av hvem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 18. mars 2006 #2763 Del Skrevet 18. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 18. mars 2006 #2764 Del Skrevet 18. mars 2006 Nydelig mage, Skytte! Og gratulerer med 21 uker! Fikk lyst til å bake kake, jeg og. Skulle ønske samboeren min likte sjokoladekake, for det er min favoritt. Nei, tror vi får satse på vafler i dag, for det liker begge. Ønsker deg en strålende helg, Skytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. mars 2006 #2765 Del Skrevet 18. mars 2006 Skytte til heving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 18. mars 2006 #2766 Del Skrevet 18. mars 2006 Sååååååååå fine babykulen du har altså!!! Den blir jo bare flottere og flottere!!! Du hever jammen godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 18. mars 2006 #2767 Del Skrevet 18. mars 2006 Ja en kjempefin mage til heving!! Stakkars... lei deg tiligere? Hormoner? Jeg griner nemlig veldig lett for tiden, slitsomt! Kose deg ikveld m/ sambo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 18. mars 2006 #2768 Del Skrevet 18. mars 2006 Såååå flott mage! Må litt for 21 uker også... fy som tida flyr! Stor til deg for å ha passet så fint på boka mi mens jeg har vært på kjæreste-tur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. mars 2006 #2769 Del Skrevet 18. mars 2006 Nydelig heving, har jo et lite håp om at jeg skal få se magen irl en gang før august..... Ha en storartet lørdagskveld, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. mars 2006 #2770 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) kremt... lyst på en fest?? flyter i boka mi.... Endret 18. mars 2006 av pondusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. mars 2006 #2771 Del Skrevet 18. mars 2006 men du er jo gravid, og de sover jo etter kl 9 om kvelden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 19. mars 2006 #2772 Del Skrevet 19. mars 2006 God morgen solstråle! Innom for å ønske deg en flott søndag, ser ut til at vi kan få været på vår side i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 19. mars 2006 #2773 Del Skrevet 19. mars 2006 Så artig å se sånn "bilde-serie" Nydelige magen din Jeg vil og ha sånn mage.. Hvorfor vokser ikke min? :klø: Men nå skal man jo ikke sammenligne med andre da... Men det er litt vanskelig å la være og.. HA en fin dag vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 19. mars 2006 #2774 Del Skrevet 19. mars 2006 God morgen snuppa mi! Hvilke planer har du for dagen i dag da? Jeg skal iallefall bare slappe av og ikke gjøre en dritt! Mange fine magebilder ja Tenk på lille babyen som ligger inni der. Får sommerfugler i magen når jeg tenker på det jeg! Ha en super søndag.Her får du en haug med fra meg...siden du er beste Skytten jeg vet om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 19. mars 2006 #2775 Del Skrevet 19. mars 2006 Moro å se magebilder! Hvordan tar du de bildene? Selvutløser? Mannen tar dem? Har tatt så lite bilder i det siste, og tenkte jeg burde fått tatt bilder av magen mens den er der, typisk å tenke at jeg skal utsette det til senere Om symaskiner: kan trøste deg med at jeg er enda dårligere enn deg... Undertråden krøller seg sammen, jeg må træ ny hele tiden, og på barneskolen klarte jeg å få en symaskin til å begynne å ryke sort røyk etter at vi hadde hatt racerbilkonkurranse på dem Ha en strålende dag, humørsprederSkytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #2776 Del Skrevet 19. mars 2006 Så koselig å komme innom her!!!! Riktig god søndag til dere alle sammen!! Var totalt ferdig pus igår og da velter liten klut stor Skytte La meg for å sove litt til sambo kom hjem,men ble bare sånn hvileløs slumring. Men etter litt oppmuntring og kos og en aldri så liten tlf til mamma,så kom det ny forsyning med pågangsmot! Og jeg fikk til å sy verdens fineste vaskeklut til lillegull Er så kry jeg nå atte hohoi!!Jeg fikk til noe håndarbeid,helt utrolig! Men de ble liksom ikke så myke som jeg hadde forestilt meg...er sånne gaskluter..Pondusa...?! Noen formeninger?! Skal prøve å få tak i flanellsbleier å sy av dem,for de er jo supermyke! Ellers så var ikke formen noe særlig igår..Null matlyst så det ble bare fire skiver samt litt potetgull på hele dagen..Så ikke rart jeg ble slapp og urven. Sambo var kjempetrøtt og jeg like så,så litt over ti var vi i seng! Måtte jo selvsagt kose litt på sambo og lese høyt for han..........!! Idag skulle jeg bare alldeles ikke ha greid å komme meg opp...Har vært våken flere ganger men bare himlet med øynene og sovet mer! Sto ikke opp før over halv elleve.Det var lurt vettu....Menmen! Satte egg til kokings og ordna meg på badet! Mistet lysten på egg et sted mellom badet og stua,så de står nå der...Må liksom ha noe søtt og kald melk om morgenen.Jaja! Oioioi!!!! Glemte å fortelle at igårkveld la jeg meg ei stund på magen på sofaen! Og da var det en/ei som fikk fart i føttene Da kjente jeg sånne små dunk-dunk mot ene siden av magen min og lo og koste meg! Helt til jeg fikk litt panikk for å skvise hele babyen og fortet meg opp! Idag er det kanonvær igjen! Deilig sol!! Skjønner ikke det jeg for igårkveld var det snøvær og sterk vind så dette kom brått på gitt!! Så jeg tenker jeg ikke tar runden min før jeg har vært ute en tur! Må teste føret siden det ble holke etter regnet som det nå ligger snø på....Eh,ja! Fare for at det er glatt! Så tenkte jeg å høre hva tante gjør,om hun vil ta seg en tur eller om vi skal besøke noen! Kjenner jeg er litt rastøs idag...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. mars 2006 Forfatter #2777 Del Skrevet 19. mars 2006 Iss; Du er nå så snill og god du! Huff..hvordan gikk det med badet?! Enn med besøket?! Snakker om altså! LinKri; Takk for koooselig stund! Kakao; Tusen takk! Sambo min er helt tullete etter alt som har med sjokolade å gjøre! Men jeg liker det heller ikke! Men vafler derimot...Ja takk!! Iss; Nok en gang takk for hjelpen snuppi!! TT; Takk takk! Ja ikke sant? Syns den har blitt kempesvær nå jeg...så er det liksom "noen" uker igjen da...Hjelpes så diger jeg skal bli!!! Gosj..Har du født?????? Må innom deg før jeg går ut ja!! Epica;Takker! Var nok mer litt dårlig form og søvnmangel som gjorde at alt ble feil igår..Men at an er proppe full av hormoner hjelper ikke på liksom Cr@sh;Takkar og bukkar!! Alltid koselig å passe på vettu! Pondusa; Hever etter oppskriften værtfall Jo vi må få til å treffes før august!! Jeg merker at jeg har begynt å bli et heimkjært lite troll,men det er bare tull av meg!! Har ei venninne i MiR også som jeg skulle besøkt,men jeg kommer meg jo aldri så langt!! TTT!!! Har jeg gått glipp av en fest nå Det var da typisk...! Ble litt veeel tidlig kveld igår ja..men men! Og snakker om værforandring ja! Skjønte ingen ting jeg! Annet enn at vi må kjøpe rullegardin til det nye soverommet for nå er det jo lyst i seks halv sju tiden og det er jo bare irriterende når jeg skal sove! LinKri; Ja fant ut vi måtte se litt på utviklingen Har aldri følt meg tynn før,men når jeg ser på bildene nå så syns jeg jeg så helt okei ut liksom,hehehe! Nå er jeg jo som en ballong!! Og sambo er flink til å si;"å værre blir det" *glis* Magen din vokser nok den! Ellers så begynner du å bule ut på ryggen snart For babyen din vokser nå i allefall,og noe sted må den jo gjøre av seg...!! Gleder meg til å se bilde jeg.....!!! MrsP; Heia du!! En sånn dag hadde jeg igår og det var godt gitt! Idag er jeg litt mer rastløs og skal ut en tur i sola,samt muligens være sosial! Ja tenk at det bor et menneske inni meg Det er ganske sprøtt det! Mange klemmer til deg også!! Murf; Du må huske å få tatt dem mens du har magen ja!! Her er det mannen som gjør det! Og siden vi tar dem på helg har jeg funnet ut at på 80% av dem har jeg samme buksa på meg,siden vi tar dem med det samme jeg står opp! Og da er det jo kosebukse man har på seg før man steller seg! Men det jør vel ingen ting! De skal jo ikke henge på Munch musèet liksom Symaskiner er ganske morsomme å rallykjøre med du! Måtte teste den litt igår...Plutselig sto sambo der og bare så skjevt på meg og lurte litt på hvem jeg skulle sy fra,hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 19. mars 2006 #2778 Del Skrevet 19. mars 2006 Gud, jeg ser deg for meg der du ligger flat på magen og koser deg med spark helt til du innser at du kanskje skvosjer babyen helt! :grine2: De er nokså godt polstret altså, så ingen fare...så lenge ikke du selv synes det er veldig ubehagelig å ligge sånn! Men det er klart at det ikke er den mest foretrukne stillingen akkurat! Det er uansett en utmerket måte å få respons på...sånn hvis man har kjent lite liv eller noe! Da kan man drikke cola, noe annet sukkerholdig og kaldt, og legge seg på magen - skal en god del til for at man ikke får et realt spark da! Flink du er som syr klut da! Bilde? God søndag og tur ut, søte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 19. mars 2006 #2779 Del Skrevet 19. mars 2006 Oi! Flink klutesyende Skytte! Det er så koselig å sy. Lurer på om jeg skal dra frem maskina i dag også, jeg har et lite prosjekt på gang som involverer vår alles kjære miiips lille knøtt. Så DEILIG med sol der oppe! Det er det her også! Og jeg garanterer at lillegull ikke blir skvist når du ligger på magen... SOL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. mars 2006 #2780 Del Skrevet 19. mars 2006 Vet hvordan det er med hormoner Alt blir sååå dramatisk! Må være rart, å ha en så stor mage som vokser mer og mer! Spennende fremover Har du bilder av vaskeklutene ? Syr du masse? Flink!! Ja, rart at det er et menneske i magen din, sykt å tenke på! Nå må formen din holde seg bra, så må du kooooose deg GLUGG ihelg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå