IdaC Skrevet 15. mars 2006 #2641 Del Skrevet 15. mars 2006 Nei men, har du ikke kommet med oppdatering ennå??????? Nå MÅ du stå opp og oppdatere oss stakkarer som har ventet hele går og hele natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 15. mars 2006 #2642 Del Skrevet 15. mars 2006 Åhhh.... OPPDATERING!!! NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!! *spent spent spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #2643 Del Skrevet 15. mars 2006 OIOIOIOIOIOI!!!!!!!!!! Som dere har ventet stakkars jenter Og som jeg har ventet på å komme meg hit inn.......................!!! Jeg sier det nok en gang;jeg trenger en sekretær!!!! Nå er jeg bare innom i sju hundre her og rekker ingen runde nå heller Må bare si tuuuuusen takk for allebesøk og all venting superjenter! Jeg er så livende redd for at jeg skal bli glemt når jeg ikke får vært her så mye som jeg vil......... Og så blir jeg så lei meg for at jeg ikke får holdt meg så godt oppdatert... Men føler meg litt som sjefen for de dårlige tider akkurat nå,så da må jeg bare være litt tilstede irl akkurat nå...... Venninne H har jo mistet faren sin...Og forledenkveld gjorde typen det slutt(skulle vært og kjølhala han egentlig...) Samtidig som ungen til søstra hennes er alvorlig syk og har ligget på sykehus i et par uker nå....Snakker om at en ulykke sjelden kommer alene...Så jeg må bare ta litt vare på H nå. Tror det er bra at hun er litt hjemme og litt her.Her blir det liksom rutiner og mat og skravling og pc og tv og turgåing,noe som jeg tror er bra.....? Har fått mer som en sånn storesøsterfølelse for henne de siste dagene og vil så gjerne hjelpe og passe litt på... Men jeg har ikke glemt dere altså!! Og jeg er kjempenysgjerrig på hva som skjer hos dere om dagen...Er vel to dager siden siste oppdatering nå...*PANIKK* Bra at formen min er så god som den er om dagen! Og ja,jeg har nok en god del energi på lager nå!! Selv om jeg ikke er helt god med staving på morgenen Murmis Mulig jeg får sendt en mail så kanskje snille snille Murmel legger det ut for meg.......... Var ikke på msn igår,er bare det at når maskina er på så ser det sånn ut pga messengern som ligger på maskina! Så da jeg skulle på nett igår hadde vi ikke nett Ikke naboen heller...Så her var det full fiksing igårkveld og plutselig ble de så fnisete disse karene.... Da var stakkars Iss pratesyk og naboen ville så gjerne snakke med henne Men så fikk jeg rappa maskinen og gitt deg en kjapp forklaring kjære venn! Da de var ferdig og H hadde hatt maskina ei stund var jeg så trøtt at jeg måtte legge meg..... Nei,nå var det mye rot her gitt! Nuh kommer oppdateringen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 15. mars 2006 #2644 Del Skrevet 15. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 15. mars 2006 #2645 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg oppdaterer gjerne for deg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. mars 2006 #2646 Del Skrevet 15. mars 2006 Der var du ja!! Skjønte på det lille "hei" jeg fikk at det ikke var deg.. Vi tar det igjen vi vettu.... Skjønner at du får helt abstinenser av kg, du er ikke den eneste. Men vi glemmer deg ikke og er her når du kommer tilbake! Så ta deg av H du nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #2647 Del Skrevet 15. mars 2006 Altså! UL!! Var nesten enda bedre å se lillegull denne gangen! Så fin en liten venn jeg har i magen min! Helt perfekt! JM sa at alt så bra ut med den lille! Og h*n var myyye roliger enn sist! Veivet bare med armene og vinket litt! Hun ville ikke si noe om kjønnet pga de kan ta feil,men hun mente hun KANSKJE så noe guttegreier........!! Men vi orker ikke ta noe stilling til det før lillegull kommer ut! Gidder ikke si noe om det til folk sånn at vi plutselig får masse lyseblå ting,så er det ei jente likevel...! Så babyen er fortsatt bare lillegull! Var på kontroll etterpå og der var også alt bare bra! Urinen var fin,BT var 115/70 og helt fint det! Har gått opp 4kg tilsammen og er nå 77kg så jeg vant veddemålet over sambo SF-målet var 19cm og rett over den røde streken! Og lillegull hadde hjertefrekvens på 157! Og h*n sprella mer og mer mens jeg var hos JM! Tror det var nok oppmerksomhet på en og samme dag!! Men merker litt at jeg kjenner mer og mer bevegelse og det er så deilig! Var i byen og kjøpte bursdagsgave,samt traff L og H og EA før det var middagstid! Så skulle jeg jo på nett..........Men da det ikke gikk ble det en liten dupp og det var så godt! Så var vi i bursdag fra sju til halv ti! Godt med rundstykker og kosa meg med at der ikke var noen kaker som jeg likte!Puh liksom,hehe! Hentet H og så tv til jeg la meg halv tolv! Trøtte sambo hadde lovet meg massasje så værsågod! Han var skikkelig treg og ønsket nok mest i verden at jeg skulle si det kunne vente...Men det sa jeg IKKE Så ble ryggen massert og magen fikk resten av oljen,sambo smurte magen ganske lenge og litt hardere enn jeg pleier,og da ble det rørelse etterpå!!! Håper det var fordi lillegull la merke til berøringen! Kanskje jeg stryker for forsiktig så han ikke kjenner det..? Men så la jeg meg på mage etterhvert og nå vet ikke jeg om jeg var våken eller om jeg har drømt dette....Men da kjente jeg plutselig mye sterkere bevegelse enn jeg har gjort noen gang før,og det varte litt lengre også! Husker jeg tenkte at hurra lillegull nå kjenner jeg deg kjempegodt!! Så tenkte jeg på om jeg skulle vekke sambo...Men nå vet jeg jo ikke om det er sant eller ikke Sambo har holdt meg våken halve natta med snorking...Og imorges hadde jeg fæle fæle mareritt Så vår dag startet sånn; Skytte; SKYTTEMANNEN NÅHOOOLDER DU KJEFT MED SNORKINGEN DIN!!!! Sambo; MEN FAAAEN FOR EN START PÅ DAGEN DA!!!! Skytte; JEG BLIR GAAAAL!!! JEG HAR IKKE SOVET INATT!!!! Sambo; NEI MEN DA ER DET ANSKE ENKELT;FRA NÅ AV LIGGER VI PÅ HVERT VÅRT ROM!!! Så sto vi opp,kjørte han på jobb,fikk morgennussen min(den må vi gi uansett hvor sure vi er!) og jeg dro til tannlegen.......En gang igjen så er jeg ferdig.Med den tanna..Har nemlig begynt å få vondt i en annen tann også....*gir meg over* Så hadde ikke sola skinnt fra blå himmel idag også,så hadde jeg krøpet under dyna igjen og blitt der! Snakker om at dagen kun kan bli bedre etter en sånn start!! Hehehe!! Like blid! Nå tror jeg ikke det har skjedd så mye mer..............H sover enda så jeg skal prøve å få begynt på runden min.Ellers orker jeg desverre ikke gjøre noe mye idag.Var -10 imorges så jeg skal vente noen timer før jeg skal gå tur! Ellers har foresten sambo montert stallekommoden og satt den på badet..........! Jodda vi er LITT tidlig ute Så jeg har litt lyst til å ordne med lillegull sine klær oppi den idag.....Må jo ha plass til det h*n har fått! Hvis dette innlegget ble for langt nå,da klikker jeg!!! Tuuuuuuuuusen millioner takk for at dere er så snille og bryr dere om meg! Er veldig veldig godt det...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 15. mars 2006 #2648 Del Skrevet 15. mars 2006 Må bare litt på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 15. mars 2006 #2649 Del Skrevet 15. mars 2006 Så herlig med bevegelser da og koselig med ul! Ha en fin dag, Skyttevennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 15. mars 2006 #2650 Del Skrevet 15. mars 2006 Så koselig med masse bevegelser fra lillegull! Blir overraskelse ved fødselen om hvem som kommer ut også nå! Og du, kjempesnillt av deg å ta deg av venninna di nå, det er folk som deg man trenger når noe sånt skjer. Fy for en guffen eks hun har, syns godt du kan dra og kaldkvele han litt... Du må ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke rekker å være her like mye hele tiden vet du, det tar du bare igjen når det passer sånn. Vi glemmer deg ikke uansett vi vet du, for en gledesspreder som deg blir ikke glemt! Håper du får en strålende fin dag, og husk å slappe av litt også, så du ikke blir helt utslitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. mars 2006 #2651 Del Skrevet 15. mars 2006 til skytte som starta dagen så feil!! Men du skal se at dagen blir bare topp utover!! KANSKJE noen guttegreier på lillegull?? Blir spennende å se under fødsel det og da!! Du får ta en rask runde idag da vettu, du er jo så flink ellers... Kan tenke meg du får litt panikk når ikke du rekker å oppdatere deg hos alle... Men som jeg skrev istad så er vi her og venter på deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #2652 Del Skrevet 15. mars 2006 Nå er jeg her igjen!!! H bestemte seg for å treffe ei venninne på kafè så nå har jeg kjørt henne hjem! Så NÅ skal jeg få tatt runden min,ALT annet må bare vente! Blir nok seeen lunsj og klærne som ligger i vaskemaskina,dem har ingen fare enn så lenge!! Pondusa; Masse tilbake jeg! Så får jeg bruke deg som oppdaterer når jeg ikke rekker innom! MissS; Ja det er helt supert!! Er det imorgen du skal til JM?! Det blir bra saker det! Og tenk,snart får du høre hjertelyden!! MissBb; Ja det blir spennende å se! Mamma skrev melding igår og lurte på ULen da! Så jeg sa det ble en apekatt! Da svarte hun bare;Var akkurat det jeg visste!! Bra humor denne familien...!! Ja han eksen til H er en skikkelig tosk...Men det har han vel alltid vært..Ikke spes koselig fyr som har null peiling på å behandle damer..Så det kan nok være til det beste,men herregud da..få det midt i alt det andre liksom...Huff.. Jeg får litt dårlig samvittighet og blir litt stressa når jeg ikke kommer meg innom...Vil så gjerne følge godt med og nå skal jo TT snart føde og greier og greier!! Lurer på hvordan det blir når lillegull kommer...Da blir det jo ikke like mye tid til kg...Men når du Pondusa,mitt store forbilde,klarer det med TO små og delvis alene..Da må jo jeg greie å følge med bittelittegranne....?! Iss; Var mer som en pangstart ja Men har sendt meldinger og snakka med sambo på tlf og alt er i skjønneste orden! Han skrev i en sms;"Jeg kan bare ikke noe for at jeg snorker så fælt...." Stakkar lille vennen min...Klart han ikke gjør det med vilje! Men må få sjekket ut om en sånn klype i nesa kan hjelpe evt evt! NÅ ER DET RUNDE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. mars 2006 #2653 Del Skrevet 15. mars 2006 Kose deg på runden din!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 15. mars 2006 #2654 Del Skrevet 15. mars 2006 Fint å ha deg her igjen! Du er savnet når du er borte, men det skal mer til enn et par dagers fravær for at vi skal glemme deg, vøttø! (Oj, nå nøys jeg så ansiktsmaska mi spredde hvit snø (pulver) over hele meg og PCen! ) Godt å høre at UL og jordmortimen gikk bra, og at alt er fint med lillegull! Morsomt med en aktiv krabat... H*n kan være med i klubben sammen med knøttet. Så heldig H er som har deg til venninne, og at du passer på henne og støtter henne når hun har det vanskelig! (Men jeg er ikke overraska, du har jo samme omsorgen for oss her inne, så jeg hadde ikke forventa noe annet i fht de du FYSISK treffer også...) Husk bare på å passe på deg selv også. Det koster endel energi å stille opp for andre! (Men det høres ut som om du har nok om dagen, og da er det jo bare hyggelig.) (Hmm... Litt selvmotsigende råd her, håper du skjønner hva jeg mener!) God runde og en stor til superskytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. mars 2006 #2655 Del Skrevet 15. mars 2006 Så fint at alt sto bra til på UL . Og kanskje muligens en bitteliten gutte tiss.... er det ingen av dere som gadd å lage en jente da????? . Tror det får bli min oppgave! Blir superspennende og se hva det virkelig er, har du prøvd noen kjerringtriks ennå for å gjette kjønn. Snille snille Skytte som stiller opp for vennene sine på den måten. Selvfølgelig glemmer vi ikke deg fordi du er borte et par dager, vi bare savner deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 15. mars 2006 #2656 Del Skrevet 15. mars 2006 Åh, så fiiiin rapport! Trodde jeg skulle klikke her et øyeblikk, når du først skrev et langt innlegg og ikke nevnte UL med ett ord! :grine2: Men så kom det jo, og det var så fint å lese at alt er vel med lillegullet deres! Gutt eller jente spiller jo ingen rolle nei, det er bare så godt å vite at alt er bra med den lille! Snorker sengekameraten din også? Jeg har et buldredyr i senga jeg...en bamse-buldre som durer i vei natten lang. Ørepropper er blitt obligatorisk! Leit å lese at det er så veldig mye vondt rundt venninne H fortiden, men godt at du er så omsorgsfull og virkelig stiller opp for henne. Det betyr nok mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 15. mars 2006 #2657 Del Skrevet 15. mars 2006 Er du fremdeles på runde? Det tar tid dette her! Jeg blir i så godt humør når jeg åpner oversikten M-Å og det står "Siste: Skytte" nedover hele rekka!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #2658 Del Skrevet 15. mars 2006 Iss; Det har jeg gjort!! I skal vi se...tre timer nå?! Miip; Jeg blir litt skeptisk til dette hvite pulveret ditt Men prøver å la vær å smake på det Skjønner hva du mener og jeg kan godt innrømme at min alenetid og sambotid er hellig om dagen...Men det går bra! Har spurt sambo hva han syns og han mener det er selvsagt at H må være her litt.Gosj jeg er glad han sier sånn...Ellers måtte jeg liksom ha tatt vare på henne hos henne,og det er oki liksom,men jeg "jobber "best på hjemmebane liksom.. Vet så innmari godt hvordan det er å være 20 år og bo alene uten alt for mange rundt seg.Er glad for at de livsefaringene jeg har fått til nå kan gjøre meg til den jeg er og muligens gjøre ting lettere for andre. Sånn f.eks at venner skal slippe å spørre om de kan få hjelp/trøst/evt,men at jeg prøver å se hva de trenger... Er bare det at nå er moren til kollega T veldig syk(er gammel og bor på sykehjemmet,men er nå fortsatt mamman da...) Fikk vite det idag og har sagt at hvis det er noe hun trenger eller noe jeg kan gjøre så mååå hun si fra. Men det er nå desverre livets gang da... Pi@; Jeg tenkte også på det der du! Om det bare skal bli gutter overalt!! Har hele tiden inni meg tenkt at det er ei jente jeg da.....! Og ble spådd at det er ei jente.Men så kom det gutt så fort,at kan hende ringen bare var forvirra Må bare vente og se...........!! Godt at dere ikke glemmer meg.....Det hadde blitt min store sorg........ TT; Gjorde det LITT med vilje Må få meg sånne propper ja før vi ryker i tottene på hverandre! Evt få sambo til å prøve sånn klype i nesa! Idag kom forresten det gravidbeltet jeg kjøpte på finn! Og da ble jeg jammen meg så overrasket!! I pakken lå det en sånn gråpapirpose med skriften;Lykke til med den vesle som er på tur!Og et engleklistremerke! Og inni lå de fineste,mest nusselige strikkede sko/tøfler jeg noen gang har sett :grine2: Jeg ble så rørt jeg.......Tenk! Det har en helt villt fremmed dame laget til meg??!! Jeg er helt overgitt jeg! At det finnes så snille folk! Heldigvis at jeg enda hadde mailadr deres sånn at jeg fikk takka henne ordentlig! Nei nå skal jeg sjekke ut en webadr sambo sendte meg for sikkert en time siden........Så MÅ jeg ut en bitteliten tur før han skal hentes! *husk å kjøpe loveharts idag* Ps; Da jeg var innom boka til Pondusa kjente jeg tydelig spark fra lillegull!! Når jeg tenker på det nå begynner jeg nesten å gråte....!Min fine lille engel som jeg elsker så høyt allerede....*sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #2659 Del Skrevet 15. mars 2006 Miip; Ferdig nuh!! Så koselig å høre du! Dere gjør meg i superhumør!! Ikke rart jeg savner dere så fælt når jeg ikke får vært her....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. mars 2006 #2660 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) (av lillegull og skytte) *snufs* Ikke er jeg gravid, men lettrørt! Endret 15. mars 2006 av iss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå