Pi@ Skrevet 14. mars 2006 #2601 Del Skrevet 14. mars 2006 Så spennende med UL'en i dag. Heldiggrisen som får to. Tenk om dere får vite om det er en eller ?? Eller kanskje det blir en hemmelighet til den store dagen. Du vet at jeg hadde syntes det hadde vært veldig moro å vite hva det er . Jeg er som kjent ikke den mest tålmodige . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. mars 2006 #2602 Del Skrevet 14. mars 2006 :hoppe: UL i DAG!!! Så utrolig spente dere må være... Gud, JEG er jo helspent jo! Håper alt er vel og at dere kanskje får vite kjønnet - eller vil dere ikke vite? LYKKE TIL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #2603 Del Skrevet 14. mars 2006 God morgen flickor!! Iss og MissS; Er spent jeg også!! Epica; Syns sånne sparkedresser er fryktelig søte! Jeg er litt motstander av å kle nyfødte i "dongeribukser" og sånne kule klær liksom...Syns de skal ha deilige myke dresser og strikkete klær når de er så små..Men meg om det! Gled deg til magen ja! Det er best i verden! Er helt forelsket i den som før var min værste fiende IdaC; Så morsomt!! Da må vi rapportere ja! Jo vi var for to uker siden.Men da var lillegull helt hyperaktiv og snurra som en virvervind og holdt armene foran ansiktet,så vi skulle komme idag og prøve en gang til å få sett hele babyen! Så hååper den er litt roligere idag...! Mumrelmy Takk skal du ha!! Pi@; Ja det blir superspennende!! Vet at sambo håper veldig på å få vite hva det er! Og litt jeg også.............Er jo ikke mindre nysgjerrig enn deg vettu Tror neppe det blir noen hemmelighet jeg nei! Værtfall jeg er veeeldig dårlig på å holde på gode hemmeligheter som gjelder meg selv!! Vet ikke helt når jeg får rapportert idag.Etter UL skal jeg til den faste JM mi og etter det skal jeg sikkert treffe H så er det middag og ikveld skal vi i bursdag... Fryktelig så mye som jeg er med på for tiden Men jeg tenker på dere hele tiden og kommer så snart jeg får en skikkelig anledning! Lurer på hva jeg skal ha til frokost idag så ikke lillegull blir helt i hundre.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 14. mars 2006 #2604 Del Skrevet 14. mars 2006 Heia vennen! Så spennende med Ul i dag! Håper krabaten der inne er litt roligere i dag så dere får sett litt mer! Er helt enig med deg i at babyklær skal være nettopp det... Ha en strålende fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #2605 Del Skrevet 14. mars 2006 Og der var Teddy også innom!! Så koselig å se deg! Men håper jo du snart blir borte litt og får ut lillemann nå!! Gleder meg såååå!! Hvis hun greier å se kjønnet vil vi nok vite det! Har funnet ut at jeg gleder meg så sinnsykt mye uansett at det blir ikke noe mindre overaskelser den dagen jeg skal føde! Regner med nok av andre overraskelser da Har liksom glemt å skrive rene facts om formen min i det siste! Bekkenet og ryggen har vært temmelig bra i helga og de siste dagene og det sammen med det faktum at her er steiksol for 16.dag på rad,gjør at humøret mitt er nesten euforisk!!! Jeg bare svever! Syns jeg har det helt best i verden og gruer meg til å lande Syns det er utrolig deilig å være gravid! Magen synes godt nå og jeg koser med den masse! Snakker og synger til vår lille venn!Og spiller mye musikk! IKKE den klassiske cdn men ordentlig musikk så får vi ta det resultatet vi får av det...! Brystvortene har bedret seg litt men er fortsatt ganske såre.Venninne S ga meg et tips om å legge skjell over dem! Så nå må jeg hjem i fjæra! Den fryktelige hodepinen jeg hadde ei stund er blitt borte mer eller mindre og gosj det er deilig!!*bank i bordet* Renner fortsatt som en gal på do da...! Men er heldigvis ikke plaget med magen enda! Og har heller ikke fått noen strekkmerker på magen! ENDA..... Har mer enn nok av dem ellers på kroppen så hvis noen viser meg litt nåde så kan jeg vel slippe å få det på magen.............*ber* Er vel ikke mye mer å si! Sambo og jeg har tippet på hvor mye jeg veier idag Vi skal nå konkurrere i alt da! Han tippet jeg er 78kg og jeg tippet ikke over 77kg...........Så gud hjelpes jeg er spent hvem som får rett!!! Var 74,5kg på sist kontroll! Men det er mange Bixitkjekser siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #2606 Del Skrevet 14. mars 2006 MissBb; God morgen til deg også!! Ja det blir spennende idag! Vil jo gjerne se hele babyen sånn at jeg vet den har et ansikt.........SÅ jeg vurderer om jeg skal la være å spise...............Men er jo ikke bra det heller da,og kan gi meg lavt BT hos JM etterpå...For et dillemma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. mars 2006 #2607 Del Skrevet 14. mars 2006 Så godt at rygg og bekken ikke krangler og at hodepinen er borte! Jeg tror heller ikke det å vite kjønn ødelegger for spenningen rundt en fødsel... Mener, det er da spennende nok i seg selv bare det å skulle få en liten bebis, ikke minst hvordan h*n ser ut osv osv. Gleder meg til rapport...og nytt magebilde også etterhvert kanskje!?? Jeg renner som en turbo på do enda jeg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. mars 2006 #2608 Del Skrevet 14. mars 2006 Bra du tenker på oss og oppdaterer oss når du kan! Vi kg tanter er utålmodig skjønner du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. mars 2006 #2609 Del Skrevet 14. mars 2006 Ååå så spennende!!! Gleder meg til å høre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. mars 2006 #2610 Del Skrevet 14. mars 2006 Lykke til i dag snuppa!! Er ikke lenge igjen nå..en halv time bare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 14. mars 2006 #2611 Del Skrevet 14. mars 2006 Oj, skjønner at jeg må begynne å stå opp tidligere om morgenen, fikk jo ikke ønska deg lykke til, jo! Håper at alt går bra i dette øyeblikk og at lillegull ligger stille! Jeg synes ikke det tar vekk spenningen å vite kjønnet. Hadde mer følelsen av at når jeg fikk vite kjønnet gikk det fra å være en alien til å være en liten gutt... Men fortsatt vet jeg jo ikke hvordan han ser ut, hvordan humøret hans er, hvor mye han vil sove, spise, smile, gråte osv. Fremdeles mye spenning igjen, altså! Godt å høre at formen din er god om dagen og at du har mye energi til å treffe venner osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. mars 2006 #2612 Del Skrevet 14. mars 2006 Lykke til i dag snuppa!! Er ikke lenge igjen nå..en halv time bare! ← Klokka 11 var det visst du skulle..ikke klokka 12. Da er du der nå da jo!! Gleder meg til å høre hvordan det har gått! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 14. mars 2006 #2613 Del Skrevet 14. mars 2006 Mumrelmy Takk skal du ha!! Døøøøh! Går det litt for fort i svingene sånn på morrakvisten, eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 14. mars 2006 #2614 Del Skrevet 14. mars 2006 Også veier vi omtrent det samme...jeg ligger vel på 72 kg nå . Glad jeg er 176 cm høy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 14. mars 2006 #2615 Del Skrevet 14. mars 2006 Åh, så spennende med ultralyd. Gleder meg til rapporten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 14. mars 2006 #2616 Del Skrevet 14. mars 2006 Venter spent på rapport! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 14. mars 2006 #2617 Del Skrevet 14. mars 2006 Hei skyttevenn! Kjempe kjekkt med en ekstra UL! Håper dere får vite kjønnet denne gangen da. Så bra at bekkenet og hodet verker mindre.. får krysse fingrene for at det holder seg slik! Det deilige "påskeværet" vi har hatt i det siste hjelper jo også mye på humøret og formen. Jeg har spist lunchen min ute i sola med varm kakao de to siste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 14. mars 2006 #2618 Del Skrevet 14. mars 2006 Hihi, akkurat sendt deg sms, ikke noe mindre nysgjerrig jeg da.... Håper at både ul og jm gikk fint fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 14. mars 2006 #2619 Del Skrevet 14. mars 2006 *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. mars 2006 #2620 Del Skrevet 14. mars 2006 *superspent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå