Pepita Skrevet 6. mars 2006 #2441 Del Skrevet 6. mars 2006 Lykke til hos tannlegen i dag, går nok så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. mars 2006 #2442 Del Skrevet 6. mars 2006 Uffda, tannlege er aldri noe gøy.. Krysser fingrene for det går bra! Guuud jeg har så lyst å gå hjem å slappe av .. Hardt å være tilbake på jobb.. Håper du vinner i lotto! Uff, det er så kjipt å være blakk.. Så spennende og rart det må være og kjenne lillegullet i magen Og enda mer virkelig at du skal ha en baby, når du får babyklær? Ha en super mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 6. mars 2006 #2443 Del Skrevet 6. mars 2006 Så herlig at du kjenner så mye liv! Lykke til hos tannlegen i dag - det er ikke noe kjekt, men det går sikker bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 6. mars 2006 #2444 Del Skrevet 6. mars 2006 Håper tannlegetimen gikk bra! (Og er det derfor du er oppe kl 08:18 når du har fri? Jeg sover stort sett til 10, jeg... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 6. mars 2006 #2445 Del Skrevet 6. mars 2006 Har det gått bra hos tannlegen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #2446 Del Skrevet 6. mars 2006 I WILL SURVIVE!!!!!!! Dvs jeg har survived!! Var så trøtt så trøtt da jeg la meg igår kveld...Så kom det nydusjet sambo og krøp inntil et sovende monster som i søvne ga streng beskjed om at "puppene mine rører du bare ikke"!!! Sambo prøvde å si at han bare skulle kose magen,men da hadde jeg tatt ei sånn ekstrapute jeg har i senga og lagt fremfor hele fronten Han hadde ledd litt og prøvd å minne meg på at vi skulle jo da han hadde dusja,men da hadde jeg bare snøfta tilbake Skikkelig i ørska!! Dumme kvinnfolk! Gikk jeg glipp av min goooode sambo...! Håper tilbudet fortsatt gjelder ikveld Måtte le da han minnet meg på dette imorges! Når jeg har sovna så blir jeg bare helt sånn.....! Vært oppe bare en gang inatt!! Hurra!! Men da kom jeg på at jeg skulle til tannlegen,så da tok det lang tid før jeg sovna igjen... Oppe og kjørt sambo på jobb,hjem og henge på kg,så var det tid for terror.... MEN DET VAR IKKE VONDT!!!!!!!!! Jeg var så redd og nervøs at fyyyy faderullan! Men det gikk sååå bra! Siden nerven er borte så skal det jo godt gjøres at det blir vondt da.........Men noen må jo være den første til å oppleve det......Men det ble ikke meg!! Ellers så skinner sola for 8.dag på rad! Fra skyfri himmel (må få lov å godte meg bitte bitte litt................ ) Hadde store planer om en spasertur idag! Så så jeg på gradestokken........ Og -19 grader og sånn drepende sniktrekk...nei det frister lite gitt....! Så nå er planen et par timer lesing,høre på en cd jeg fikk i babypakken,spise smørbrød med egg og rekesalat til lunsj! Har planer om hjemmelagd pizza til middag! Mannen så så bedende på meg igår da jeg nevnte den reklamen....! Så idag vil jeg gi han litt ekstra! Men nå kom jeg på at brodern kommer fra Trheim(den heldiggrisen) ikveld,og kanskje skal sove her til imorgen så da hadde det jo vært koselig med pizza ikveld! Hmmm.... Har forresten etter samtale med Miip kommet frem til to mål før jul; 1.Overleve fødsel 2.Overleve å trekke to visdomstenner Iss; Mest klemmer til deg...Føler med deg og er så glad for å ha blitt kjent med deg! Håper så inderlig at ny spire sitter snart så snart! LT;Takk!! Pondusa; Takk du! Ja tenk det du...Er det ikke rart? Er det bare jeg som syns det er rart?! Husker prøvetiden så godt enda jeg... Og nå koser jeg med et lite gull inni magen min og kjøper bodyer til MIN baby...Helt utrolig etter 14 mnd opp og ikke minst nedturer! Miip; Vi får enten rane en bank,hvilket jeg tror vi er ganske dårlige på..Hadde sikkert ledd oss ihjel før vi fikk veltet magene på skranken og bedt om et lite uskyldig beløp til mammaklær og litt stæsj Tannlege kan vi bli! De får jo tusenvis av kroner hver dag...Men jeg vil ikke plage folk så fælt da.. Elgkjøttkaker er best i verden!!! Pondusa;Du er nå så snill!! Men det gikk helt fint! Hurra! MissS; Takk! Det gjorde det! Epica;Håper du ikke sliter deg helt ut idag..Må høre på kroppen! Er så lei av å være blakk...syns aldri jeg har noe særlig til overs så jeg kan unne meg ting eller som nå kjøpe noe til bebisen..Meen,det kommer vel bedre tider! Ja det blir mer virkelig når jeg får babytøy! Og jeg kansitte leeenge bare å se på det lille tøyet jeg har kjøpt til nå! Bare nyte synet og prøve å forstå at det er vår baby som skal ha det! Så lurer både jeg og sambo på hvordan i all verden vi skal greie å få de små klærne på et lite menneske da....... TT; Overlevde jeg! Ja det er herlig å merke mer til lillegull! Kanskje jeg skjønner det snart! At jeg virkelig er gravid og at det var inni min mage det vi så på UL Miip;Takk for koselig prat! Jeg har vært overraskende tidlig oppe den siste tiden egentlig...Men må kjøre sambo på jobb hvis jeg skal ha bilen.Så har det vært time til ditt eller time til datt.Eller så har kroppen bare nekta å ligge.. Men jeg har mine dager hvor jeg sover til ni og ti og det kan være utrolig deilig gitt...! Så bare nyt det! Ikke såå lenge til knøttet kommer vettu! Og da kan det fort bli andre boller! Cr@sh; Det gikk over all forventning!! Nei nååå er det kvalitetstid med meg selv,mat,bok og musikk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. mars 2006 #2447 Del Skrevet 6. mars 2006 Takk for at du er du.... Jeg setter stor pris på deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 6. mars 2006 #2448 Del Skrevet 6. mars 2006 Heia vennen! Nå er jeg stolt av deg altså! Tannlegeskrekk er ikke festlig, og så har du klart deg!!! Flink er du! (Og visdomstenner er ikke det værste i verden å får bort altså!!) Måtte le litt av reaksjonen din ang puppene.... Jeg tror jeg har en sambo som har det ganske likt din om dagen... Ha en finfin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 6. mars 2006 #2449 Del Skrevet 6. mars 2006 Sambo prøvde å si at han bare skulle kose magen,men da hadde jeg tatt ei sånn ekstrapute jeg har i senga og lagt fremfor hele fronten Hahahahaha! Synes jeg ser deg. Miip; Vi får enten rane en bank, hvilket jeg tror vi er ganske dårlige på..Hadde sikkert ledd oss ihjel før vi fikk veltet magene på skranken og bedt om et lite uskyldig beløp til mammaklær og litt stæsj :ler2: Hehehe! Får nok satse på Lottogevinst, det er enklere... Eller rike bestemødre. Hihi, nå blei jeg skikkelig fnisete! Håper du koser deg med bok, CD og nydelig lunsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 6. mars 2006 #2450 Del Skrevet 6. mars 2006 :grine2: Synes jeg ser det sur og i søvne demonstrativt legger ei stor pute framfor hele fronten din :grine2: Fint det gikk bra hos tannlegen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 6. mars 2006 #2451 Del Skrevet 6. mars 2006 Hei Skytte og vel overstått!!!Og du, jeg har overlevd å trekke to visdomstenner, så da gjør du det også! Men du? Skal man ikke være forsiktig med tannlegen når man er gravid? Trodde man skulle unngå det, jeg da... Og du....har ikke lest bakover, men hvor langt på vei var du nå, igjen? Enda en ting: Takk for alle innleggene i dagboken min Kos å ha noen trofaste som legger igjen en hilsen nå og da selv om mottakeren ikke alltid er like flink Ha en fin dag med pizza, det skal nemlig jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 6. mars 2006 #2452 Del Skrevet 6. mars 2006 Så godt å høre at det gikk bra hos tannlegen i dag! Skulle egentlig ha vært der for 3-4 år siden jeg, men har enda ikke dukket opp! Har så tannlegeskrekk så det holder!! Du skulle nok ha satt deg på første fly på lørdag, for den middagen ble bare helt herlig!! Hvis vi treffes en eller annen gang i livet, så lover jeg å lage biffmiddag til deg HA en fin dag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 6. mars 2006 #2453 Del Skrevet 6. mars 2006 Gratulerer med å ha overlevd tannlegen! Da jeg skulle trekke første visdomstanna mi, så hadde jeg gruet meg i dagevis... og psyket meg sinnsykt opp til all smerten. Så var det en superlett tann å få ut, så det var gjort på to minutter! Så da lurte jeg på om hun ikke skulle gjøre noe mer når hun først var igang... husker jeg sjanglet ut fra tannlegen, helt rusa på endorfiner I løpet av årene har jeg trukket alle 4 visdomstennene, så det spørs hvor mye vett som er igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 6. mars 2006 #2454 Del Skrevet 6. mars 2006 Hei vennen min! Er så lei meg for at jeg ikke henger helt med i svingene her inne lenger. Vil jo følge med på hva som skjer i livet ditt. Så bra at du kom deg til tannlegen! Du er ei tøff jente du! Det er en herlig følelse og være ferdig hos tannlegen..Da vet man at det forhåpentligvis er leenge til neste gang. Håper du har det bra og at du koser deg med sambo og lillegull Slenger over ca 1000 til superjenta oppi nord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 6. mars 2006 #2455 Del Skrevet 6. mars 2006 Så bra det gikk så bra hos tannlegen! Og visdomstenner er faktisk overlevbart. Helt sant! Jeg hadde ikke så vondt, men hovnet opp i kjakene så jeg så helt kusma ut... Men jeg hadde trodd det skulle vært vondere, ja. Håper du får ei fin uke, Skytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. mars 2006 #2456 Del Skrevet 6. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 6. mars 2006 #2457 Del Skrevet 6. mars 2006 Hei på deg!!! Så fint at tannlege-timen gikk fint og at du overlevde. Tror nok den lisen over før-jul-opplegg kommer til å gå over all forventning. Har selv trukket en visdomstann. Fikk en real dose med smertestillende og på 5sek var den ute. Men det blødde som en foss. Og jeg var sikker på at det var noe galt. ringte til vennine I som har jobbet på tannlegekontor. OG hun beroligget meg. g fødselen den kommer nok til å gå som en drøm ( og det sier jeg som har panikk for å få en 6kg baby ). Ser for meg mannen din jeg :grine2: . Stakkars som hadde de forhåpningene og så ble han blankt avvist av en sovende Skytte som har en mega pute forran seg :grine2: Ha en fin kveld med hjemmelaget pizza, mannen, magen og besøket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. mars 2006 #2458 Del Skrevet 7. mars 2006 Innom med en god og varm på en iskald morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 7. mars 2006 #2459 Del Skrevet 7. mars 2006 til skyttenvennen. Håper dagen i dag er bra. Jeg har også trukket 3 visdomstenner, så rart jeg har noe vett igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. mars 2006 #2460 Del Skrevet 7. mars 2006 Halllooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå