Skytte Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #2401 Del Skrevet 3. mars 2006 Murmelmy; Nei vi er bare noen! Men det er bare å henge seg med!! Du har vel adr min fra jeg mailet deg? Glemte å takke MissBb for koselig prat også forresten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 3. mars 2006 #2402 Del Skrevet 3. mars 2006 Heia skyttemor! Innom for å ønske deg en finfin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 3. mars 2006 #2403 Del Skrevet 3. mars 2006 Murmelmy; Nei vi er bare noen! Men det er bare å henge seg med!! Du har vel adr min fra jeg mailet deg? Glemte å takke MissBb for koselig prat også forresten!! ← I like måte!! Ha en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. mars 2006 #2404 Del Skrevet 3. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 3. mars 2006 #2405 Del Skrevet 3. mars 2006 Halaien! Hyggelig å høre at jeg var savna på chatten... Men jeg har altså kost meg med Idol og mann og tortilla-taco. Og kaffe og sjokoladepudding med vaniljesaus. Men jeg er ganske misunnelig på mannen som kunne kose seg med avec'en også... (Cognac er kjempegodt... ) Jeg har begynt å glede meg til et lite halvt glass med rødvin til maten eller to slurker cognac etter at knøttet har lagt seg. Håper dere har hatt en fin kveld, da. Og Audun må ut neste gang! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #2406 Del Skrevet 3. mars 2006 MissBb; Må du ha også! Iss; Du er så goood!!! Og morsom og snill!! Miip; Du var savnet ja! Og helt enig,neste gang bør han ryke! Har lagd oss en favorittliste,meg og Iss! Den er som følger; 1.Marita 2.Vivian 3.Aleksander 4.Jonas 5.Ørjan Ellers så har dere jo bare spist såååå mye godt da!!! Jeg har spist meg megamett på ostepop............ Det var sååå godt! Har ikke spist det siden julaften! Nå er jeg litt trøtt og veldig sur for at jeg ikke får sett tickeren til Iss.....Hvorfor må jeg plages så mye??!! Vil se den............ Tror forresten jeg har kjent en god del til lillegull ikveld! Midt oppi all tvtittingen og skravlingen! Kooooselig å kjenne den lille engelen min.......... Kan i allefall kalle den det mens den er inni magen Ikke godt å vite hva som kommer ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 3. mars 2006 #2407 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg hadde Jonas på førsteplass i dag. Da han sang "Hurt" i semifinalen fikk jeg helt gåsehud, og i dag synes jeg han overbeviste skikkelig i en helt annen type sang... Men jeg har bestemt meg for å ikke være like forutinntatt som i forrige Idol-runde. Da stemte jeg trofast på Jorunn selv om hun egentlig sang dårligere og dårligere... Bare fordi hun sang så DRITBRA i semi'n. Morsomt med mye action fra lillegull. Jeg har slutta å tro at jeg har en engel i magen, i så fall må det være en hyperaktiv engel!!! Nå skal jeg :kys_2: på mannen og få ham med i senga. Må minst ligge inntil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 3. mars 2006 #2408 Del Skrevet 3. mars 2006 Natta da snuppa!! Kan vel hende vi ser snurten av hverandre i mårra.... Sove godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. mars 2006 #2409 Del Skrevet 3. mars 2006 Halluen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 4. mars 2006 #2410 Del Skrevet 4. mars 2006 God morgen skytte!!!! Håper brannen blir slukket snart, ikke bra det der!!! God lørdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 4. mars 2006 #2411 Del Skrevet 4. mars 2006 Hei på deg Skytte-vennen!!! Så du tror du har en engel der inne du.... Vi kan jo håpe. Jeg har i så fall en HYPERAKTIV engel i magen min. Men så er det jo så at alle barn er engler i mamma og pappa's øyne da. Ønsker deg en fortreffelig lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #2412 Del Skrevet 4. mars 2006 Hellu! Miip; Jonas er supersøt og flink ja!! Jeg liker å tro at det er en engel som bor i magen min,men så jo på UL at der var full turbo! Iss; Kan godt hende det ja! Liv; Heia du! Nytt fjes i boka mi! Så morsomt! Pondusa; Tror det er slukket nå,men skal å se senere...Ikke bra nei..Gikk noen mill der gitt... Tulipan; Ja ikke sant?!Hehe,må tro det inntil det motsatte er bevist! Idag begynte jeg dagen kl 05 Da var bekkenet ferdig med å ligge... Så da var det bare å stå opp...Sullet litt rundt og spiste frokost og sendte sms med sambo! Han kom fra fest halv sju og var sååå skravlesyk Og så overgitt over turen på byen for der hadde bare vært sånne fjortiser som hadde sett rart på dem Og så hadde han og ene kompisen tatt seg en runde rundt i lokalet og da de kom til den baren hvor strippinga var,så var dama ferdig Men de hadde visst hatt det kjempekoselig og morsomt på før og etterpåfesten! Og det er jo bra! Er så sjelden han er med på noe sprell! Har slumret litt og småsovet inni mellom,men nå er jeg ganske våken! Har vekket sambo og fått han opp! Å han er nå så morsom på sånne dager!! Heeelt oppgitt over folkene i dåpen til prinsen!! Kommenterer hatter og drakter som DEN moteeksperten her!! Men nå har jeg beordret han i kjelleren for jeg har nemlig funnet ut at det forsvunnede vannet i dusjen er frosset....Og jeg ser ut som et hel**** og lukter like så! Jeg vil dusje nååååå!!!! Ellers så har jeg skravlet med svigerinna mi,lillesøster,mamma og pappa idag! Jepp,har sånt å gjøre vettu! Ehhh...nå sa hun kommentatordama at prinsen er 3mnd IMORGEN?? Men det stemmer jo ikke! Han er nå rettelig født på min bursdag og det er den 3.des så han var nå 3 mnd IGÅR!! Hah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 4. mars 2006 #2413 Del Skrevet 4. mars 2006 Håper sambo din fant vannet så du fikk dusja! Ha en fortsatt fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. mars 2006 #2414 Del Skrevet 4. mars 2006 Klokka fem? På en lørdag.. Jeg tror ikke du er helt bra jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. mars 2006 #2415 Del Skrevet 4. mars 2006 Da var jeg i koma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 4. mars 2006 #2416 Del Skrevet 4. mars 2006 Er det virkelig SÅÅ lenge siden jeg har vært innom boka di?!! Merkelig, for jeg tenker på deg hver dag omtrent! Jeg gikk glipp av Idol-chatten i går ja... Jeg var så utrolig sliten at jeg orka ikke tanken på annet enn å ligge rett ut i gostolen! Men jeg er enig i favoritt-lista til deg og iss! Men synes det er helt forferdlig at ikke Audun gikk ut i går, han kan jo ikke synge!! Håper du har det bra snuppa mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #2417 Del Skrevet 4. mars 2006 Pondusa: Etter mye om og men og hit og dit så fikk jeg pakket sambo i kjelleren så det ble vann på meg! Det var helt herlig å dusje! Så følte jeg meg så fin etterpå..... Liv; Hehe,er bare sånn når kroppen nekter å ligge mer...Desverre.. Iss; Gikk Wasaloppet frem og tilbake i stua jeg for å myke meg opp LinKri; Tenker på deg også vennen! Må slappe av når du er så sliten ja! Kjenner ei som skal legge seg litt nå jeg... Etter en dusj og grøt til middag(sambo sverger til lørdagsgrøt!) surfa jeg litt på finn.no og herremin så mye rart det var der da! Venta bare å se noen selge morra si liksom Men sendte noen en mail ang sånn gravidbelte til 200,- Så er jeg her da! Og koser meg! Og blir fristet av LinKri på man...Jeg vil også ha biff og fløtepoteter Prøvde å høre med sambo om vi skulle handla noe idag,om vi skulle lage oss noe godt ikveld.Men han snorker som vanlig som en elg og gryntet noe rart til svar..........Så morsomt............ Bare vent til lillegull blir så stor at jeg skal feste til halv sju på morgenen.Og sove hele dagen etterpå....Da må jeg vel reise bort da... Trheim here I come Nei,nå mååå jeg blunde litt før jeg går i koma her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 4. mars 2006 #2418 Del Skrevet 4. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 4. mars 2006 #2419 Del Skrevet 4. mars 2006 Hvor langt er du egentlig på vei nå, sånn ganske nøyaktig, Skyttemor? *Tilgi meg for at jeg er litt dårlig å følge med på sånne viktige detaljer..* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 4. mars 2006 #2420 Del Skrevet 4. mars 2006 JEg elsker risengrynsgrøt. Vært en av mine favoritter siden jeg var liten (og farmors semulegryn da) God lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå