Cr@sh Skrevet 14. august 2006 #5001 Skrevet 14. august 2006 Utrolig koselig å lese det du skriver, Skyttevennen! Det lyser tvers igjennom at du allerede stortrives i mammarollen... og det virker som om pappa'n også koser seg med lillegutten... Herlig! Kiloene raser jo av deg! Kjempedeilig da! Plutselig er du nede under matchvekt! Kos deg med gutta dine!
iss Skrevet 14. august 2006 #5002 Skrevet 14. august 2006 To-barns mamma allerede Hopper ut i det du ja! Deilig å dra på "hotel mamma" vel
Gjest miiip Skrevet 14. august 2006 #5003 Skrevet 14. august 2006 Håper dere koser dere på "ferie"! Og gleder meg til vi skal sitte her utover høsten og vinteren og skrive og skravle. Superrutinerte kommer vi til å være da.
Fibonacci Skrevet 14. august 2006 #5004 Skrevet 14. august 2006 Jeg må smile og le av skriveriene dine Skytte - det lyser gjennom at du koser deg noe vannvittig! Artig å lese om de små tingene i hverdagen. Ha det riktig så bra på ferie!
IdaC Skrevet 15. august 2006 #5005 Skrevet 15. august 2006 Så herlig dere har det Skytte! Gleder meg ikke mindre til å bli mamma av å lese her nei Godt å høre at kroppen er snillere med deg nå, og at vondtene er så og si borte. DET gleder jeg meg til. Håper lillefjert ikke får det til vane å være våken om nettene, og at dere koser dere hos mams og paps
Lucky? Skrevet 15. august 2006 #5008 Skrevet 15. august 2006 Høres ut som om du har noen veldig fine dager med Sondre 1kg fra der du var Det er jo helt utrolig Kos deg hos mam og pap
iss Skrevet 15. august 2006 #5009 Skrevet 15. august 2006 Bare innom for å si at jeg tenker på deg til stadighet!
pondusa Skrevet 16. august 2006 #5013 Skrevet 16. august 2006 Møtte plutselig den lille skyttefamilien på bytur i byen min i dag. Wow, sier jeg bare. Skytte så jo bare så fresh ut da! De koset seg med litt shopping, nøt å gå til dekket middagsbord og ellers alle goder ved å være hjemme hos mams & paps. Sondre lå i vogna og kikket seg rundt, var blitt så stor!!
Cr@sh Skrevet 16. august 2006 #5014 Skrevet 16. august 2006 Møtte plutselig den lille skyttefamilien på bytur i byen min i dag. Wow, sier jeg bare. Skytte så jo bare så fresh ut da! ← Jeg har tenkt å melde meg inn i jenteklubben "Hot Mamas" jeg også... etter fødselen... Medlem nr.1: Skytte Oki?
Fibonacci Skrevet 16. august 2006 #5015 Skrevet 16. august 2006 Så gøy å høre Pondusa! Gleder meg til Skytte kommer hjem igjen også!
Gjest miiip Skrevet 17. august 2006 #5019 Skrevet 17. august 2006 Jeg også gleder meg til du kommer hjem!
Gjest Wasabi Skrevet 18. august 2006 #5020 Skrevet 18. august 2006 Hei superskytte! Stemmer i med resten av gjengen her - det er herlig å lese det du skriver! Kjenner meg forøvrig SÅ igjen i vektbeskrivelsen, jeg veier også bare 1 kg mer enn før graviditeten nå men jammen feirer jeg ikke stadig med hurtigmåltider av typen kjeks og sjokolade når nurket bare vil være på armen min og jeg ikke greier lage meg ordentlig mat.. Dermed er det flere bukser som ikke helt vil på enda ja. Men noen vil og det er SÅ godt! Håper dere nyter ferien hos mor og far!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå