Gjest Myztica Skrevet 11. august 2006 #4982 Skrevet 11. august 2006 Innom og leser litt kjapt hos deg! Så nydelig navn dere har valgt Håper alt er bra med dere alle 3 :klem:
Pi@ Skrevet 12. august 2006 #4983 Skrevet 12. august 2006 Fikk nettopp en sms fra Skytte om at hun har det veldig bra, men er veldig opptatt. Hun har fult opp med amming, besøk og farting rundt omkring. Skal hilse så mye og si at hun savner dere alle
Gjest miiip Skrevet 12. august 2006 #4985 Skrevet 12. august 2006 Bare innom med en . Koselig at du oppdaterer oss via SMS og Pi@ når du er for travel sjøl! Pass på at du ikke sliter deg ut, det kan bli vel mye besøk og styr og årnings med en gang...
Gjest Rognebær Skrevet 12. august 2006 #4986 Skrevet 12. august 2006 Sondre var et kjempefint navn! Staut og solid men samtidig søtt og trivelig. Veldig bra! Håper dere koser dere masse. Husk å skrive ned alle de ekstra koselige tingene!
Skytte Skrevet 13. august 2006 Forfatter #4990 Skrevet 13. august 2006 Og dere er like flittige og snille som vanlig Tusen tusen takk for alle hilsninger jenter! Jeg setter umåtelig stor pris på dere,jeg har bare ikke sjangs om å få tatt runden min nå for tiden Men jeg tenker masse på dere og lurer på hvordan dere har det. Dagene suser avgårde og jeg rekker ingen ting! Jeg har enda ikke fått åpnet elloskatalogen jeg fikk hin dagen! Men så oplever jeg jo så mye mye annet... Verdens fineste lille gutt som vokser for hver dag! Han har de skjønneste dyp dyp blå øyne som titter opp på meg og får kjærligheten til å rive meg i hjerterøttene! Han er en skikkelig kosegris som trives best i armene på mammaen eller pappaen! Og nå har han vært så mye sammen med mormoren og morfaren at han slokner i armene deres også! Det er forferdelig varmt her om dagen(jepp..alle mnd med klaging over dårlig sommer hjalp! Nå renner vi bort!) så det blir mye kosing.Sondre er urolig og sover minimalt på dagtid.Tenker han er veldig tørst for han får mye pupp,men super bare noen slurker. Bader han og lar han sprelle naken for det meste av dagen. Igår arrangerte svoger krympefest for sambo! Så jeg og Sondre var hos mam og pap og storkosa oss! Sambo ringte forøvrig halv tolv for å skravle mens han gikk hjem Kom seg aldri på byen han,visstnok pga,sitat;"Den helsikes konjakken...!" Ikke så enkelt når det er så lenge mellom hver gang han fester!*knis* Ellers så får jeg gjort utrolig mye mer husarbeid enn jeg hadde trodd! Og det er veldig bra for jeg hadde mistrivdes om jeg ikke fikk ha det litt på stell..Sambo er flink,men det er noe med "selvgjort...!" Så triller vi en god del hit og dit! Jeg må stadig se at jeg faktisk klarer å gå et stykke! Idag har vi gått to turer hjemme hos mam og pap! Ikke så langt,men med oppoverbakker! Det gikk bare bra! Kjenner ikke noe spes i bekkenet eller ryggen Er jo selvsagt kjempesvak og sånt,men gud så mye bedre enn jeg var! Som dere skjønner så er dagene fantastiske,varme,travle og koselige! Eneste jeg kan klage på er underavdelingen...Den er bedre,men fortsatt rimelig vond...Jeg har sett i speilet og det så slett ikke så galt ut som jeg hadde trodd Men,det er en bit der som jeg ikke helt får til å stemme...Så imorgen skal jeg ringe sykehuset og høre om de kan se etter sånn for sikkerhetsskyld! Samtidig kan vi veie klumpen! Han har allerede en del kjælenavn; *lillegull *klumpen *lillefjert Det er koselig og morsomt med baby! Nå ligger han i vugga og har endelig fått sove et par timer i strekk.Det har han ikke gjort siden inatt stakkar...Regner med han våkner når som helst nå for å få litt mer mat før vi legger oss hele gjengen! Skal prøve å rekke innom dere alle så snart jeg bare kan! Vil jo så veldig gjerne følge med vet dere!
Fibonacci Skrevet 13. august 2006 #4991 Skrevet 13. august 2006 Ikke tenk på det du! Bare kos deg med lillefjerten din! Håper underavdelingen kommer seg. Utrolig hvordan ting leges etter hvert, men greit å få sjekket det opp da! Tida med ny bebiss er så utrolig koselig og varer så altfor kort! Men siden kommer det nye og vel så hyggelige ting. Som første smil! :-D
iss Skrevet 14. august 2006 #4992 Skrevet 14. august 2006 Blir så rørt av å lese det du skriver *skriver mer senere*
Missbumblebee Skrevet 14. august 2006 #4993 Skrevet 14. august 2006 Så deilig dere har det! Gleder meg sånn til det endelig blir min tur!! Alle her inne skjønner at du ikke har samme tiden som før til å bruke på nettet, så det skal du ikke tenke på!!! Forøvrig veldig betryggende å høre at bekkenet ditt er blitt så mye bedre! Mitt blir igrunnen bare værre og værre, så jeg gleder meg frytelig til å kunne gå litt mer normalt, og ikke se så mye ut som en and når jeg vralter rundt. Ha en kjempefin uke!!!
Gjest miiip Skrevet 14. august 2006 #4994 Skrevet 14. august 2006 Nakensprelling høres fint ut! (Ser for meg oss ligge nakne og sprelle med armer og bein slik som babyer gjør... ) Veldig bra at du koser deg og at kroppen fungerer så mye bedre enn før. Håper underavdelinga også kommer seg fort... Hva er egentlig krympefest? :klø: Fortsett å kose dere!!!
Skytte Skrevet 14. august 2006 Forfatter #4995 Skrevet 14. august 2006 LT;Det er sikkert som det skal,ble jo undersøkt tre ganger på sykehuset(snakker om offentlig underliv )meeen du vet når man begynner å spekulere da er det gjort! Iss;Du har mye å glede deg til vennen! MissBb;Det kan ikke beskrives hvilken frihetsfølelse det er å klare å gå en vanlig tur! Helt sykt! Man skal jammen meg være taknemlig for at man er såpass frisk og rask som man er! Det prøver jeg hardt å huske på nå som jeg har prøvd å være såpass plaget for jeg er ikke flink tilå sette pris på ting,er alt for fæl til å ta sånne ting for gitt.. Miip; Hadde tatt seg ut ja!! Det er deilig å sprelle naken for alle og enhver,men mulig vivinner mest på å ikke gjøre det i all offentlighet etter en viss alder! Håper også at underavd kommer til hektene rimelig fort for merker jo at det er en aldri så liten evighet siden hanky panky*sukk* og nå når jeg kan ligge heeelt inntil mannen igjen...ja you know Kroppen krever Krympefest er sånn tradisjon dem har her når noen har blitt pappa.Nesten som et utdrikningslag for nybakte fedre! Da samles kompisene og feirer! ************************************************ Da erførste våkenatt over! Sondre var våken fra ett til fire,gulpa,fjerta,gulpa,spiste,fjerta masse og tissa utover alt da jeg måtte skifte p han.............Var rimelig trøtt og gåen der ei stund,men jeg overlevde!Sambo var heldigvis mye våken og kosa med oss begge og imorges sov far og sønn på sofaen mens mammaen steinsov mest mulig på kortest mulig tid! Det er en teori som aldri har funet før nå..Helt sant! Jeg føler meg sabla uthvilt etter minimalt med søvn,ergo må jeg jo sove mer på kortere tid?! Venninne L var innom en tur med pakken hun glemte å gi sist hun var her! Så har farfaren tittet såvidt innom da han var her for å hente noe! Han er så tydelig stolt og gleder seg så mye over gutten! Han ønsket veldig at det skulle bli en gutt sånn at han fikk en andrestyrmann til båten sin! Jeg med mine røde strømper har prøvd å forklare både han og andre menn at jenter likesågodt kan gjøre sånne ting men...! Ellers så har vi ikke rukket å gjøre så mye mer! Sambo har vært en tur hos optikeren ja..Og begynt å pakke! Vi fant ut at det er gørrkjedelig å sitte hjemme så vi kommer til å dra til mam og pap igjen ikveld! Å være der noen dager på ferie! Først må jeg bare bli ferdig her og få vært innom føden på en liten sjekk! Ting tar umåtelig mye lengre tid nå ja! Er ikke bare å hive seg rundt på en to tre! Nå rekker jeg å telle både til ti og tolv før vi er ute av døra Glemte forresten å si at jeg veide meg igår morges 74kg! Det er 1 kg mer enn jeg var før jeg ble gravid Syns det lover godt 14 dager etter fødselen! Så nå er det bare å håpe at magen kan krympe sånn at buksene mine går igjen! Feirer dette med en halv pakke digestivekjeks....Smart! Nå sover far og sønn IGJEN på sofaen! De er ikke bare like av utseende,men de sover like mye og fjerter like mye! Derav navnet lillefjert Må bare hive meg rundt å få pakket resten mens dem hviler seg.Skal også prøve å få tak i gudungen min og høre om han vil være med bort noen dager! Hvis så,så får jeg prøvd meg som tobarnsmamma allerede Men han er jo 10 år da så..!! Blir vel noen dager til neste gang-igjen..Men det kommer en lang høst og vinter! Håper alle sammen har det riktig så bra så lenge!
Kakao Skrevet 14. august 2006 #4996 Skrevet 14. august 2006 Flott å høre at dere har det så bra!! Du skriver så morsomt, også. Kos deg videre, Skyttemamma! Og for vekta! Det var ikke lite imponerende, du! Jeg trodde ikke det gikk an, jeg. Må være herlig! Stor klem!
Gjest gjesta Skrevet 14. august 2006 #4997 Skrevet 14. august 2006 wow så bra med kiloene, er jo kjempebra! åååå det høres kos ut med en liten tass i huset! sover & fjerter like mye ja? Høres ut som du eeeelsker å være mamma! Så glad på dine vegne vennen!
Fjellrypa Skrevet 14. august 2006 #4998 Skrevet 14. august 2006 Sondre er et kjempefint navn! Det bør han være meget godt fornøyd med! Godt å lese at dere har fine dager sammen. Høres jammen ut som du får gjort mye også, jo! Imponerende!
Murf Skrevet 14. august 2006 #5000 Skrevet 14. august 2006 Økedag idag, så jeg orker ikke skrive så mye, bare innom og litt på Skyttemor!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå