Skytte Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #2741 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) TT; Er nesten irriterende å være våken før resten av verden ja! Men er det ikke merkelig hvordan kroppen fungerer og forbereder oss?! Og bra er det for sånne som meg i alle fall!! Pondusa;Ja jeg håper virkelig at vi slipper kolikk o.l Ellers sies det jo at barna blir like sine foreldre...Og vi er jo rolige som bare det vi! Eneste meg som er litt vill og tullerusk i flekkene,men det trenger jo ikke være arvelig Må komme hit en dag det er fint vær så kan vi møtes i byen og ta en runde vettu! Murmelmy; Han blir nesten bare bedre og bedre! Merker at han er blitt mye mildere på en måte,etter jeg ble gravid! Og det er heldigvis ikke ofte vi krangler nå..! Men han kan godt være en skikkelig dust inni mellom også altså,så han er vel egentlig ganske normal Men akkurat nå er det mest bare rosa skyer i Skytteverden!!Enn så lenge,hehehe!! Jeg er litt lite flink til å avvise folk ja...Men så vet jeg så godt selv hvordan det er å være alene og litt ensom...Så får jeg så dårlig samvittighet.For jeg vil så gjerne hjelpe...Men snakket med ei venninne igår som har to små,og hun ga meg streng beskjed om at jeg SKAL være egoistisk når jeg er gravid og plages med bekkenet...Og det er jeg enig i! Må bare utføres...! Kanskje jeg skal legge inn bildet fra imorges og maile det til deg.....? Så får alle se ballongen min.........Har enda ikke turt å ta bilde om kvelden for da føler jeg meg altså så diger at fytti...!! Tror forresten jeg kjente noen svake antydninger til lillegull etter frokosten her ista..Vil kjenne mer!!! SÅnn som den dagen jeg var innom boka til Pondusa!! Da var det skikkelig ikke til å ta feil av!! Endret 18. mars 2006 av Skytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #2742 Del Skrevet 18. mars 2006 Nemmen her var det jo mer besøk!!! Pondusa; Kanskje jeg bare kan maile bildet til deg siden Murmelmy skulle kose seg med mannen nå...............? Murf; Heia! Ja har også lest om det der..Og det er en skikkelig uhyggelig bivirkning...Vil bare ha gode babydrømmer jeg... Ja det er så kult å ha noen som er akkurat på samme stedet som en selv! Man skal jo ikke sammenligne meeen...Vi har jo ikke prøvd dette før jo...!!Må jo følge med på andre læll! Iss; Hva er det du ler av så tidlig på dagen?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. mars 2006 #2743 Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg lo av lillepudding..... så for meg en liten dissen karamellpudding..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 18. mars 2006 #2744 Del Skrevet 18. mars 2006 Innom med morgen tilbake Håper du får en fin helg. Og ja, jeg er helt enig med hun vennina di om at du må være mere egosistisk og tenke mere på deg selv. Det er jo tross alt en grunn til at vi er sykemeldte. Kos deg med Skyttemannen og Skyttegullet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #2745 Del Skrevet 18. mars 2006 Iss; Aha! Litt treg i nøtta jeg vettu! IdaC;Koselig det! Ja det er sant det du sier! Men er nesten som folk tenker at siden man er sykemeldt og hjemme så har man ingen ting å gjøre,ergo god tid til å ta seg av masse greier... Dette bunner litt i en irritasjon jeg har over ei venninne som kan være fryktelig irriterende i flekkene...Som er ganske kravstor men ikke gir så mye...Og jeg er jo hissig av natur så jeg fyrer meg litt opp inni mellom! Eneste idag som er ok,er besøk av H! Har jo ikke bil heldigvis!! Kniis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #2746 Del Skrevet 18. mars 2006 Hmmmmmm..Iss....du er jo også supermedlem............... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. mars 2006 #2747 Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg er SUPERmedlem :hihi: Bare morro å hjelpe deg vettu snuppa! Magen er jo sååååå fin!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 18. mars 2006 #2748 Del Skrevet 18. mars 2006 Hei på deg vennen!!! Nå begynner jeg med litt preken her: PASS PÅ DEG SELV!!!!! . Vi vil ikke ha en Skytte som er helt utkjørt. Blir litt bekymret for deg jeg. Synes du fyker rundt som en galing. Ikke missforstå meg altså. Du er en som tar så godt vare på alle rundt deg. Men husk for all del å ta vare på deg selv også. Jeg synes også at det er koselig med besøk osv, men noen ganger er det bare så godt å få være litt for seg selv. Du tar jo til og med vare på tannlegen din du . Snille Skytte Ang håndledet mitt: så tror jeg at jeg skal få til bollebaking dersom jeg lager deigen i brødbakemaskinen. For der eltes deigen så fint at jeg bare kan ta den ut og så gjenstår det kun å trille ut bollene.... OG det kan jeg jo gjøre uten å bruke venstre hånden... Ja, ja. Du må ha en koselig dag. Husk å slappe av nå!!! til vedens beste Skytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. mars 2006 #2749 Del Skrevet 18. mars 2006 :grine2: :grine2: Nydelig mage, virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #2750 Del Skrevet 18. mars 2006 Iss; Tuuuusen takk snuppelura mi!!! Tulipan;Du har helt rett...Og så langt idag har jeg bare koset meg på kg! Men er kke så mange som er oppe enda sikkert! Blir vel noe mas om kafè eller bytur...! Men jeg orker ikke det idag så da må bare folk bli så sure de bare orker!!! Nå har jeg det bare hysterisk morsomt altså!!! Sitter og storflørter med leieboeren til Iss på msn Det er bare såååå morsomt!! Har ikke grisesnakka så grådig med noen på evigheter!! Jeg bare sitter her og ler og ler!! Litt morsomt å være sånn! Og ikke baaare være gravid og alvorlig,men å bli minnet på før i tiden da man festa og var gal og kunne snakke tull og tøys og svineri i timesvis med folk Han skulle forøvrig ta meg med til Thailand da! Så hvis jeg plutselig forsvinner så vet dere hvorfor!!Hehehe!! Et skikkelig artig innslag i min enkle lille verden! Men i all verden..Her titter jammen meg solen frem i regnværet Jøsses!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #2751 Del Skrevet 18. mars 2006 Takk,Pondusa!! Men er den ikke litt bulkete på en måte...? Har sendt flere bilder til Iss sånn at vi kan se utviklingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 18. mars 2006 #2752 Del Skrevet 18. mars 2006 Fiiine magen! Pondusa;Ja jeg håper virkelig at vi slipper kolikk o.l Ellers sies det jo at barna blir like sine foreldre...Og vi er jo rolige som bare det vi! Eneste meg som er litt vill og tullerusk i flekkene,men det trenger jo ikke være arvelig ← Må ikke si sånn du! Vi var begge kolikkbarn, min teori er at det hopper over en generasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 18. mars 2006 #2753 Del Skrevet 18. mars 2006 Kjempefin mage! for 21 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 18. mars 2006 #2754 Del Skrevet 18. mars 2006 God morgen min skjønne jomfru! Fin mage ja! Men duuuuu..... Hvem i alle dager er det som har kjøpt David Beckham boka? Var den bra? Ha en super dag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 18. mars 2006 #2755 Del Skrevet 18. mars 2006 Nydelig mage du har, jeg er fortsatt like misunnerlig Koselig med litt prat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 18. mars 2006 #2756 Del Skrevet 18. mars 2006 Det hadde jeg ikke tenkt på, at iss var supermedlem!! Synes magen din er nydelig jeg Man kan da i alle fall se at du er GRAVID, i motsetning til meg som bare ser feit ut Du drømmer mye rart du også ja... Samme her! Og drømmene er på en måte mer virkelig enn før :klø: Her en natt så drømte jeg at jeg spytta i en vask, og da våkna jeg av at jeg faktisk SPYTTA på puta mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 18. mars 2006 #2757 Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg glemte å hoppe litt for 21 uker Grattis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #2758 Del Skrevet 18. mars 2006 Mammasarius; Var ikke sånn jeg mente! Jeg mente at hvis foreldrene er rolige så blir ungen det! Men hvis det er kolikk så hjelper det ikke om foreldrene er i koma liksom...! Jeg er også kolikkbarn så jeg håper virkelig ikke det er arvelig! Men tror ikke det er det! MissS;Tusen takk du! MrsP; Hehehe,jomfru og jomfru Jo takk skal du ha!! Jeg bare venta på at noen skulle se den!! Tenkte på det da jeg så på bildet,at nå kunne alle se hvilke bøker vi har der! Så så jeg Beckham og tenkte ja ja......... Sambo som kjøpte den på mammutsalget! Men om han blir å lese den er en annen sak!! Pi@;Takk vennen! Koselig å prate med deg også! Nå må du bare gå hen å bli en sprek rødtopp Har hørt mye bra om dem Har vært en morsom dag så langt dette!! Den praten med leieboeren til Iss slår det meste! Og en god koselig samtale med både Iss og Pi@ og nå LinKri gjør dagen superb!! Har ikke fått en tlf eller sms idag heller!! Knis! Deilig å ikke gjøre en døyt idag! Muligens jeg går på trappa og ser etter posten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #2759 Del Skrevet 18. mars 2006 LinKri; Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. mars 2006 #2760 Del Skrevet 18. mars 2006 Legger ut "skytte til heving" senere idag!! Nå må jeg ta meg av kloakken som kommer opp av sluka!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå