Gå til innhold

Mobiltlf ødelegger språket fullstendig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mobilen ødelegger språket fullstendig, se bare på alle innleggene på kg. De fleste er sikkert skrevet på tastaturet til en mobil, folk treffer ikke knappene og gidder ikke korrigere. Det er lett å se at folk har trykket en bokstav i nærheten av den de siktet på, tenk når alle dagens mobilbrukere blir oldinger, og sitter der fullstendig avhengige av en mobil de ikke makter å treffe knappene på.

Død over mobilen, eller takk og farvel til språket!
 

Anonymkode: 10dfc...c87

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Det er ikke bare mobilen som ødelegger språket, men også det at all skriving foregår på en datamaskin.Den oppvoksende generasjon skriver jo nesten ikke med penn og papir lenger,  og mister fullstendig håndskriften sin. Jeg merker det bare på meg selv, jeg er godt voksen men skriver jo nesten ingenting  med penn og papir lengre. 

Anonymkode: 57830...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2019 den 23.33, AnonymBruker skrev:

Det er ikke bare mobilen som ødelegger språket, men også det at all skriving foregår på en datamaskin.Den oppvoksende generasjon skriver jo nesten ikke med penn og papir lenger,  og mister fullstendig håndskriften sin. Jeg merker det bare på meg selv, jeg er godt voksen men skriver jo nesten ingenting  med penn og papir lengre. 

Anonymkode: 57830...470

Hvorfor er det synonymt med at språket ødelegges?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...