Gå til innhold

En uke uten menn vs En uke uten kvinner


AnonymBruker

MK  

35 stemmer

  1. 1. MK

    • Menn
      5
    • Kvinner
      11
    • Ingen av dem hadde greid seg
      4
    • De hadde greid seg like bra
      15


Anbefalte innlegg

Hvilket kjønn hadde greid seg best tror dere, om det motsatte kjønn ikke var tilstede i 1 uke?

Anonymkode: a34a5...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du med å klare seg? Ingen oppegående voksne personer har problemer  med å klare seg en uke uten motsatt kjønn tilstede.. 

Anonymkode: c8071...ee1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri behov for menn i livet mitt, hadde ikke klart en uke sammen med en mann..🤮🤢

Anonymkode: 555e1...403

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv feite neets ville overlevd en uke uten andre mennesker, butikkene er fulle av mat....

Anonymkode: 953c2...7cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri behov for menn i livet mitt, hadde ikke klart en uke sammen med en mann..🤮🤢

Anonymkode: 555e1...403

Absolut alt som gjør at du kan skrive denne kommentaren fra internet, til servere, til enheten du bruker til å skrive dette er oppfunnet og vedlikeholdes av menn.

Anonymkode: 7c849...e75

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Absolut alt som gjør at du kan skrive denne kommentaren fra internet, til servere, til enheten du bruker til å skrive dette er oppfunnet og vedlikeholdes av menn.

Anonymkode: 7c849...e75

Ja, fordi kvinner nesten aldri har fått lov til å gjøre noe annet enn husarbeid og passe barn. 

Anonymkode: 0f36b...9ae

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri behov for menn i livet mitt, hadde ikke klart en uke sammen med en mann..🤮🤢

Anonymkode: 555e1...403

Åååå så sur og bitter vi er på menn da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn hadde så klart klart seg best. Alt vi bruker lages, vedlikeholdes og driftes av menn. Søppelhåndtering, vannrenseanlegg, elektriske greier, bilverksteder, lastebilsjåfører og det meste andre vi bruker og er avhengig av er det menn som står for. En uke hadde kanskje gått, men noe særlig lenger enn det hadde det vært stusslig altså.

Jeg er så glad for at vi har menn! 💖

Anonymkode: 07264...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn hadde så klart klart seg best. Alt vi bruker lages, vedlikeholdes og driftes av menn. Søppelhåndtering, vannrenseanlegg, elektriske greier, bilverksteder, lastebilsjåfører og det meste andre vi bruker og er avhengig av er det menn som står for. En uke hadde kanskje gått, men noe særlig lenger enn det hadde det vært stusslig altså.

Jeg er så glad for at vi har menn! 💖

Anonymkode: 07264...168

Pissprat. Det finnes mange kvinner i de yrkene du nevner. Tipper du er mann selv. De er flinke til å skryte av seg selv 🤮

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv feite neets ville overlevd en uke uten andre mennesker, butikkene er fulle av mat....

Anonymkode: 953c2...7cb

Etter en uke ville det imidlertid blitt tomt. Stort sett menn som frakter maten til butikken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok an på hvilken gruppe det var snakk om. Eldre og pleietrengende hadde nok slitt mer fordi det gjerne er kvinner som jobber i disse yrkene, og mange ville nok lidd og/eller dødd om disse ble borte over tid. Samtidig er det overvekt av menn i yrkene som "får samfunnet til å gå rundt", som ingeniørene og teknikerne som sørger for at vi har mange av de godene et moderne samfunn medfører (vann, strøm, internett, osv. og fraværet av disse ville nok også kunne føre til mye skader og død. 

Så hører det også med at det i hovedsak er menn som har "beskytterrollen" i samfunnet, slik at et land som midlertidig ble stående fullstendig uten menn ville vært veldig sårbart for angrep utenfra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, OPIgirl skrev:

Pissprat. Det finnes mange kvinner i de yrkene du nevner. Tipper du er mann selv. De er flinke til å skryte av seg selv 🤮

At det finnes mange kvinner er jo å overdrive. Det finnes noen ja, men langt i fra nok til å dekke behovet dersom mennene ble borte. Det er bare å innse fakta, menn er i all hovedsak de som driver samfunnet vårt og de viktigste (utenom helse og pleie, det er også viktig! Veldig viktig! men kvinner kunne ikke ha drevet pleieinstitusjoner uten av mat feks ble tilkjørt og det er det stort sett menn som gjør) funksjonene vi har for et sivilisert samfunn. Så jeg er veldig enig i innlegget til Herzeleid.

For øvrig er jeg kvinne, men blir tatt for å være mann her inne veldig ofte. Tar det som et kompliment. Har for øvrig også blitt kalt forræder mot mitt eget kjønn. Jeg tar det ikke så tungt altså. Jeg skjønner at det er vanskelig å skjønne at det finnes tradisjonelle, konservative kvinner som virkelig setter pris på menn.

Anonymkode: 07264...168

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På ‎18‎.‎09‎.‎2019 den 22.24, AnonymBruker skrev:

Absolut alt som gjør at du kan skrive denne kommentaren fra internet, til servere, til enheten du bruker til å skrive dette er oppfunnet og vedlikeholdes av menn.

Anonymkode: 7c849...e75

Men det kan ikke du og menn flest ta æren for. Dere finner ikke opp det grann mer enn vanlige kvinner gjør.  

Jeg klarer meg helt fint uten menn både en uke og en måned. Synes det blir mer å gjøre og irritere seg over når man har dem rundt seg, og jeg kan gjøre det jeg trenger å få gjort selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like bra, selvfølgelig. 

Jeg er ofte på jobbreise en ukes tid, og mannen er tilsvarende ofte på tur. Både hus, mat, dyr og alt annet er akkurat like godt ivaretatt uavhengig av hvem som har "styrt hjemme" den uka. 

På jobb jobber jeg i team. Enkelte team er rene gutteteam, andre rene jenteteam. Ingen forskjell i prestasjonene. 

 

Anonymkode: 5a4c8...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2019 den 22.24, AnonymBruker skrev:

Absolut alt som gjør at du kan skrive denne kommentaren fra internet, til servere, til enheten du bruker til å skrive dette er oppfunnet og vedlikeholdes av menn.

Anonymkode: 7c849...e75

Ikke gjør deg historieløs nå.. 

Og ikke lat som at du ikke vet at kvinner i dag jobber ned pc og elektronikk. 

Anonymkode: f5cb5...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2019 den 13.15, AnonymBruker skrev:

At det finnes mange kvinner er jo å overdrive. Det finnes noen ja, men langt i fra nok til å dekke behovet dersom mennene ble borte. Det er bare å innse fakta, menn er i all hovedsak de som driver samfunnet vårt og de viktigste (utenom helse og pleie, det er også viktig! Veldig viktig! men kvinner kunne ikke ha drevet pleieinstitusjoner uten av mat feks ble tilkjørt og det er det stort sett menn som gjør) funksjonene vi har for et sivilisert samfunn. Så jeg er veldig enig i innlegget til Herzeleid.

For øvrig er jeg kvinne, men blir tatt for å være mann her inne veldig ofte. Tar det som et kompliment. Har for øvrig også blitt kalt forræder mot mitt eget kjønn. Jeg tar det ikke så tungt altså. Jeg skjønner at det er vanskelig å skjønne at det finnes tradisjonelle, konservative kvinner som virkelig setter pris på menn.

Anonymkode: 07264...168

Dere er så dumme og kunnskapsløse at det blir helt flaut. 

Anonymkode: f5cb5...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...