AnonymBruker Skrevet 18. september 2019 #1 Skrevet 18. september 2019 Jeg har vært singel noen år, og mister mer og mer troen på at jeg skal finne kjærligheten igjen. Jeg har ingen familie her heller, og bor her kun pga eksen som jeg har et barn med. Har noen få venner, men alle har kjæreste og mange barn. Prøver å få venner, men det er ikke lett. De fleste har nok med seg og sitt. Føler meg så alene og lei av livet. Selvtilliten og livsgnisten går bare nedover. Jeg trives i eget selskap, men uansett hvor mye man sier at man må trives med seg selv osv osv, så er det ikke det samme å være alene, når «alle andre» iallfall rundt meg, ikke er det. Dagens syteinnlegg.. Anonymkode: 067fa...00d
AnonymBruker Skrevet 18. september 2019 #2 Skrevet 18. september 2019 Du får en klem fra meg ❤️ (vet det ikke hjelper på situasjonen, men) 🙂 Anonymkode: 184b5...c69
Egenskap Skrevet 18. september 2019 #3 Skrevet 18. september 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært singel noen år, og mister mer og mer troen på at jeg skal finne kjærligheten igjen. Jeg har ingen familie her heller, og bor her kun pga eksen som jeg har et barn med. Har noen få venner, men alle har kjæreste og mange barn. Prøver å få venner, men det er ikke lett. De fleste har nok med seg og sitt. Føler meg så alene og lei av livet. Selvtilliten og livsgnisten går bare nedover. Jeg trives i eget selskap, men uansett hvor mye man sier at man må trives med seg selv osv osv, så er det ikke det samme å være alene, når «alle andre» iallfall rundt meg, ikke er det. Dagens syteinnlegg.. Anonymkode: 067fa...00d ok, kan du glemme de vanskelige tingene, og prøve å oppsøke tilrettelagte miljøer som gir deg mening og livslyst?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2019 #4 Skrevet 18. september 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært singel noen år, og mister mer og mer troen på at jeg skal finne kjærligheten igjen. Jeg har ingen familie her heller, og bor her kun pga eksen som jeg har et barn med. Har noen få venner, men alle har kjæreste og mange barn. Prøver å få venner, men det er ikke lett. De fleste har nok med seg og sitt. Føler meg så alene og lei av livet. Selvtilliten og livsgnisten går bare nedover. Jeg trives i eget selskap, men uansett hvor mye man sier at man må trives med seg selv osv osv, så er det ikke det samme å være alene, når «alle andre» iallfall rundt meg, ikke er det. Dagens syteinnlegg.. Anonymkode: 067fa...00d Sender deg en klem ❤ Jeg vet hvor tungt dette er. Er i helt samme situasjon selv, bare jeg ikke har barn. Etter det ble slutt med min eks flyttet jeg hjem igjen til min hjemby. Problemet mitt er at jeg har ikke noe særlig nettverk her heller og omtrent ingen kontakt med familie. Har god jobb da, det er det eneste som gjør at jeg jeg ikke mister totalt troen på meg selv og går i kjelleren. Kvelder, helger, helligdager og ferier er kjempe tungt for min del. Har virkelig følt på det å miste gnisten og troen på meg selv. Skulle virkelig ønske jeg hadde noe gode råd til deg. Er det noen aktiviteter du kan begynne med? Anonymkode: 85e85...471
AnonymBruker Skrevet 18. september 2019 #5 Skrevet 18. september 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært singel noen år, og mister mer og mer troen på at jeg skal finne kjærligheten igjen. Jeg har ingen familie her heller, og bor her kun pga eksen som jeg har et barn med. Har noen få venner, men alle har kjæreste og mange barn. Prøver å få venner, men det er ikke lett. De fleste har nok med seg og sitt. Føler meg så alene og lei av livet. Selvtilliten og livsgnisten går bare nedover. Jeg trives i eget selskap, men uansett hvor mye man sier at man må trives med seg selv osv osv, så er det ikke det samme å være alene, når «alle andre» iallfall rundt meg, ikke er det. Dagens syteinnlegg.. Anonymkode: 067fa...00d Hva bedriver du dagene med? Har du jobb og/eller skole? Hvor gammelt er barnet? Hvis du er alene med et barn i barnehagealder, så er du i en veldig vanskelig posisjon som gjør at man blir veldig mye alene. Jeg merket det løsnet i 2. klasse. Det ble mer å gjøre og jeg kom meg mer ut blant folk, og de kveldene hjemme alene forsvant. Livsgleden kom sakte men sikkert tilbake. Anonymkode: 6fd37...a90
AnonymBruker Skrevet 18. september 2019 #6 Skrevet 18. september 2019 Takk for støtte. Det er vanskelig med en fast aktivitet når man har barn. H*n er i skolealder. Jeg har jobb jeg trives sånn passe i. Men alle rundt meg er i forhold. Hører jo om folk her og der som ikke er det, men rundt meg er så og si alle det. Barnet mitt er omtrent den eneste i klassen som er enebarn. Og den eneste uten familie her, kun en mamma og pappa som bor hver for seg. Det blir mye klaging her, men leter virkelig etter muligheter, men alt virker så håpløst.. Anonymkode: 067fa...00d
AnonymBruker Skrevet 18. september 2019 #7 Skrevet 18. september 2019 Jeg tenkte som deg i en lang periode. Jeg var misfornøyd med mye i livet mitt, likte ikke meg selv. Jeg tok noen små grep for å bli litt mer fornøyd. Gikk på en date. Det gikk fint men ingen gnister. Gikk etter en stund på en annen date. Spol litt frem og nå er jeg plutselig der at jeg lurer på om jeg har funnet min drømmepartner. Plutselig treffer du noen som blåser deg ut av vannet. Ikke gi opp helt ennå😉 Anonymkode: e82a7...736
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå