Gå til innhold

The I-land


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har sett denne? Jeg er midt i andre episode og skjønner ikke helt hvorfor den har fått så dårlige anmeldelser. Synes den er helt grei.

Anonymkode: 64014...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynte nettopp på episode 1, har hatt lyst å se den en stund, men måtte se ferdig Unbelievable først🙈  

 

Anonymkode: 14612...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner heller ikke de dårlige kritikkene. Liker den veldig godt. 

Anonymkode: 8a3ae...ec2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett halve første episode men klarte ikke se mer. Utrolig elendig

Anonymkode: 738c1...995

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den var helt grei å "binge". Manus er skikkelig dårlig og personene karikerte. Serien burde handle mer om "å finne veien tilbake", men det ble ikke slik, gitt. Men grei nok, har sett verre. Men langt unna "The OA"-nivå, ja. DEN skulle de heller ha laget en ny sesong av!

Anonymkode: 30bea...c61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes den var helt grei å "binge". Manus er skikkelig dårlig og personene karikerte. Serien burde handle mer om "å finne veien tilbake", men det ble ikke slik, gitt. Men grei nok, har sett verre. Men langt unna "The OA"-nivå, ja. DEN skulle de heller ha laget en ny sesong av!

Anonymkode: 30bea...c61

Det har de jo gjort. Med mindre du mener enda en, da, en 3'er.

As for The I-land syns jeg det gjorde veldig lite ut av plottet, kunne funnet på mye før seeren visste hva som var greia med den øya.

Anonymkode: 4df43...e4b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsket kyllingsuppe-scena 🤪

Men ellers så synes jeg den var helt ok, ble så stressa av hovedpersonen og hun andre sure dama

Endret av Lerke987
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree

Jeg vil tro det er bra og originalt hvis jeg ikke hadde sett Lost and Maze Runner før.
Jeg likte ikke det, plottet hopper uten grunn og serien har ikke gode grunnlag. Jeg legger også til at i det antatte flyet som krasjet: Gikk de 6 mest sexy menneskene i USA? Hahahaha serien er for ungdommer som ikke vil se Lost😊

Endret av Familytree
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Augustotejerina skrev:

Jeg vil tro det er bra og originalt hvis jeg ikke hadde sett Lost and Maze Runner før. Tenk på det, mennesker som går seg vill på en øy og ikke har noen flukt. Skjult i et mørkt eksperiment.
Det morsomme med serien er at (spoiler alert), hovedpersonen kaster hypotesen hennes om at alle er døde og at øya er himmelen i første episode. Wtf!
Jeg likte ikke det, plottet hopper uten grunn og serien har ikke gode grunnlag. Jeg legger også til at i det antatte flyet som krasjet: Gikk de 6 mest sexy menneskene i USA? Hahahaha serien er for ungdommer som ikke vil se Lost😊

Hva med å bruke spoiler neste gang? Nå er det i hvert fall ikke noe poeng i å se serien 

Anonymkode: 64014...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å bruke spoiler neste gang? Nå er det i hvert fall ikke noe poeng i å se serien 

Anonymkode: 64014...f2b

Jeg tror spoileren var fra Lost serien, The I-land har mange lignende ting, men det er ikke det samme. Kanskje forstår du ikke det?
 
 

Anonymkode: 4a0e4...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.9.2019 den 4.51, Augustotejerina skrev:

Jeg vil tro det er bra og originalt hvis jeg ikke hadde sett Lost and Maze Runner før.
Jeg likte ikke det, plottet hopper uten grunn og serien har ikke gode grunnlag. Jeg legger også til at i det antatte flyet som krasjet: Gikk de 6 mest sexy menneskene i USA? Hahahaha serien er for ungdommer som ikke vil se Lost😊

Jeg har ikke sett noen av de, men syns ikke det var bra eller originalt. Merkelig å snu plottet så tidlig.

For hele serien:

Spoiler

Og alle var så tynne og sexy fordi de ble plassert der da de begikk de kriminelle handlingene sine. Eller, øh...det var bare sexy kriminelle som fikk være med, siden de uansett hadde dødsstraff?

 

Anonymkode: 4df43...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Familytree
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sett noen av de, men syns ikke det var bra eller originalt. Merkelig å snu plottet så tidlig.

For hele serien:

  Skjul innhold

Og alle var så tynne og sexy fordi de ble plassert der da de begikk de kriminelle handlingene sine. Eller, øh...det var bare sexy kriminelle som fikk være med, siden de uansett hadde dødsstraff?

 

Anonymkode: 4df43...e4b

Ja, for meg bare: the I-land var ikke bra og originalt. Jeg trodde det først fordi det var et "Netflix-original"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...