Jr.Garcon Skrevet 20. september 2019 #21 Skrevet 20. september 2019 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Bilbelte er såpass enkelt å ta på seg, og gjøres så ofte, at det er det går i ren og skjær refleks. 😉 Flåttbitt etter skogsturen, tja og nei, ikke noe grundig gjennomgang hist og pist og her og der. Men det nytter da pokker så lite etterpå, det trengs jo ikke å oppdages at du er blitt bitt engang før du har blitt syk. I ca 2% av flåttbitt gir det sykdom. Altså en prosentandel jeg lever helt greit med! Leve greit med Gonoré og HIV? Har selvfølgelig ingen ønske om dét, men igjen, akkurat det er ikke noe jeg går og bekymrer meg for. Forøvrig kjenner jeg folk som lever helt normalt og utmerket med HIV. 😊 Skal ikke glorifisere det, altså, men det er ikke som tidligere da det var nærmest dødsdom. Når alt dette er sagt, så er det ikke sånn at jeg aldri tester meg. Men foran hvert nye bekjentskap, nei, hvilket det nok er én av annethvert år. Men da bekymrer jeg meg ikke for sex på første date, nei. Forøvrig inn i et 2,5 år langt forhold nå, så jeg satser på å slippe teste meg mer noensinne. Eller bør jeg kanskje bekymre meg for om han er utro, sånn at jeg bør sjekke meg med jevne mellomrom likevel.? Anonymkode: c46ff...db4 Skjønner. Tja, det kan vel diskuteres og hvordan de lever som hiv positive på 10 året varierer veldig, men det er en annen diskusjon 🙂 Nei, jeg mener ikke du skal fortsette å gå og sjekke deg mens du er i et fast forhold med en eksklusiv partner. Endret 20. september 2019 av Jr.Garcon
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå