Gå til innhold

Betatt av en annen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en mann i 30årene Og jeg har dame. Kan nesten ikke styre det og det er helt forferdelig! Vet det er galt, men. Andre i samme situasjon? Jeg har så god kjemi med den andre jenta og skulle nesten gjort hva som helst for å bli bedre kjent med henne men det er jo ikke vits i når jeg har dame... vanskelig! før noen sier noe, så nei jeg har ikke gjort noe med henne. Vi bare snakker sammen litt

Anonymkode: cf524...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er en mann i 30årene Og jeg har dame. Kan nesten ikke styre det og det er helt forferdelig! Vet det er galt, men. Andre i samme situasjon? Jeg har så god kjemi med den andre jenta og skulle nesten gjort hva som helst for å bli bedre kjent med henne men det er jo ikke vits i når jeg har dame... vanskelig! før noen sier noe, så nei jeg har ikke gjort noe med henne. Vi bare snakker sammen litt

Anonymkode: cf524...f89

Hvordan er forholdet du er i nå? Kan hun tilby deg noe din dame ikke kan? 

 

Anonymkode: ef0e0...774

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du bare overfladisk betatt og seksuelt tiltrukket av hun andre? Eller føler du at noe mangler i forholdet ditt, noe som hun andre kanskje kan gi deg? 

Min første tanke er at du skal prøve å bli kjent med denne dama. Men jeg er i lik situasjon, så jeg er ikke objektiv. Har møtt en mann som er i et forhold, og vi har en kjemi jeg aldri har opplevd før. Vi har møttes noen ganger, og nå bare håper jeg at han kjenner det på samme måte som meg og tør å satse på oss. 

Anonymkode: c6f8a...7c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for kjemi, sjelevenn, tiltrekning, det usagt... Det er noe rått og ekte over det. Tenk å få oppleve slik tiltrekning å lyst til å bli kjent med og være med et annet menneske, det er så fint ❤️ 

Spill etter reglene som gir deg god karma. 

Slå opp med damen din, våg å vær singel, våg å bli kjent med den nye uten overlapping og safing og frykt for å være singel og ensom. 

Slå opp, vær alene, ta kontakt, bli kjent, se hvor det fører dere ❤️

Anonymkode: 739c1...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...