Gå til innhold

oo

Gjest bobobo

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør hvertfall aldri bruke pengene på nye implantater.

Anonymkode: 65321...bae

Skrevet

Nei, du underskrev papirer på at du var klar over bivirkninger og lignende i forkant av operasjon. Du har ikke rett på pengene tilbake. 

Det du beskriver er en bivirkning mange opplever, som forekommer nå og da. 

Anonymkode: 8005c...3f2

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, bobobo skrev:

Kirurgen var overrasket over at begge implantatene mine var ødelagte å sa dette var utrolig sjeldent. Har ikke jeg rettigheter på noe når jeg har gått rundt syk med ødelagte implantater utn å vite noe? Jeg fikk heller null oppfølging eller info om kontroller osv da jeg opererte de inn.

Det sier seg vel selv at du burde gått til lege for lenge siden om du hadde smerter i brystene.

Skrevet

Min lege sa det nok bare var hormoner:) og kirurgen sa nerver ligger mye i klem med silikon. Så nei alt sier ikke seg selv.

Skrevet
10 minutter siden, bobobo skrev:

Min lege sa det nok bare var hormoner:) og kirurgen sa nerver ligger mye i klem med silikon. Så nei alt sier ikke seg selv.

Du har allikevel ikke rett på noe penger. Du var jo informert om alt av bivirkninger. De informerer om svært sjeldne bivirkninger også. 

Skrevet

Jeg lurer på rettigheter, ikke rett på penger. Jeg har aldri blitt informert om at jeg kunne bli syk av dette, eller at de kan sprekke. De har heller aldri svart meg når jeg i ettertid av operasjonen prøvde å ta kontakt med både klinikken og kirurgen.

Skrevet

De tramper på protesene foran deg for å vise hvor trygge de er til og med.

Skrevet
3 minutter siden, bobobo skrev:

Jeg lurer på rettigheter, ikke rett på penger. Jeg har aldri blitt informert om at jeg kunne bli syk av dette, eller at de kan sprekke. De har heller aldri svart meg når jeg i ettertid av operasjonen prøvde å ta kontakt med både klinikken og kirurgen.

Når du tar en kosmetisk, unødvendig operasjon, så må du jo ta litt ansvar selv og da oppsøke informasjon på egenhånd. Det mest vanlige og slikt får du opplyst, resten må du faktisk sette deg litt inni helt selv. 

Om du ikke tenker på, hvilke rettigheter snakker du om da? Du får jo gratis helsehjelp for noe du har utsatt deg selv for, hva mer trenger du?

Anonymkode: 40dd1...080

• Liker 3
Skrevet

Det koster 25.000kr for en operasjon å rette opp i noe jeg har blitt syk av som ikke er min skyld, som de sa ja til å gjøre mens jeg var 17 år gammel.

Skrevet

Dette er ikke USA. Du har valgt å gjøre noe selv, signert bort rettigheter før operasjon, og det finnes ingen kirurg her i verden som før/etter operasjon kan si "dette blir det ingen problemer med i ettertid".

Anonymkode: b45f8...56a

Skrevet

Ja dette er ikke USA, så hvor er min gratis helsehjelp da

Skrevet
Akkurat nå, bobobo skrev:

Om du har oppsøkt privatklinikk istedenfor å gå gjennom det offentlige for å fjerne implantater som det var helsemessige årsaker for å fjerne, har du ingen å klandre enn deg selv dessverre.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, bobobo skrev:

Mener du virkelig at skattebetalerne i dette landet skal betale for et valg du har tatt?

Anonymkode: 1753b...5c3

Skrevet
7 minutter siden, bobobo skrev:

Det koster 25.000kr for en operasjon å rette opp i noe jeg har blitt syk av som ikke er min skyld, som de sa ja til å gjøre mens jeg var 17 år gammel.

Det er som meg bekjent, 18 års grense på slike operasjoner. De under 18 må ha tillatelse fra foreldre og det er ikke snakk om kosmetiske operasjoner. Om du som er 17 år går til en klinikk som jobber ulovlig, så har du deg selv å takke. 

Og nå sier du jo da at det er på grunn av penger at du lager denne tråden. Mens i sta sa du at det var rettigheter, ikke penger. 

Om du må opereres av helsemessige årsaker, og da ikke kosmetiske, så får du det dekket. Igjen som AB over sier, din egen feil at du må punge ut om du går til en privatklinikk. 

Anonymkode: 40dd1...080

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Mener du virkelig at skattebetalerne i dette landet skal betale for et valg du har tatt?

Anonymkode: 1753b...5c3

Jeg har betaler gledelig for abortene til alle som ikke klarer å bruke prevensjon ;)

Skrevet

Tråden blir snart slettet uansett, ingen vits å bruke tid på.

Skrevet
9 minutter siden, bobobo skrev:

Det er ikke gratis helsehjelp for noen, i Norge. 

Velger du å gå til det private helsevesenet så kan du ikke forvente at detmoffentlige helsevesenet skal rydde opp når skjønnhetsoperasjonene feiler. 

Her får du ta ansvar for egne handlinger og slutte å sutre eller å tro at det offentlige skal hjelpe deg. 

Dette er konsekvensene av å sette inn brystimplantater. Har du ikke penger til å repaprere, så har du heller ikke i utgangspunktet økonomi til å sette inn brystimplantater. 

Og å slette hi og emnetittel når du ikke liker svarene du får er uhyre lite modent og ansvarlig gjort. 

Bli voksen og oppfør deg litt mer voksent enn du har gjort så langt i denne tråden.

Anonymkode: a4124...b2a

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...