AnonymBruker Skrevet 18. september 2019 #1 Skrevet 18. september 2019 Har du porer på brystet/brystene? Jeg har fått det nå de siste årene, jeg har aldri hatt sånne før og nå har jeg porer over hele brystet og brystene med sånn ekkelt inni hvis jeg skviser dem Anonymkode: c66c5...84e
AnonymBruker Skrevet 18. september 2019 #2 Skrevet 18. september 2019 Jeg har hud på brystet og der jeg har hud har jeg naturligvis porer. Anonymkode: f5527...501 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2019 #3 Skrevet 18. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har hud på brystet og der jeg har hud har jeg naturligvis porer. Anonymkode: f5527...501 Jeg har ikke porer noen andre steder enn på brystet og i ansiktet. Har du sånn overalt? Anonymkode: c66c5...84e
AnonymBruker Skrevet 18. september 2019 #4 Skrevet 18. september 2019 Porer har du overalt. Men ikke alltid like synlig. Om du klemmer på de, så er det fort gjort å få en liten infeksjon, som da blir som en kvise. Du kan begynne å rense huden på brystet samtidig som du renser ansiktet f.eks. Vil nok hjelpe. Ps. Husk at du ser ting veldig nært. Det er lite sannsynlig at dette er synlig for andre Anonymkode: de757...709
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå