Gå til innhold

Skal du ha Alkohol i ditt Bryllup?

skal dere ha alkohol i bryllupet?  

1. 1. skal dere ha alkohol i bryllupet?

• ja
      21
    • nei
      4
    • fri bar
      34
    • gjestene betaler selv
      7

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Galla
Skrevet
Vi skal ha fri bar' date=' men med bartender.[/quote']

:Nikke:

Skrevet

Vi har lagt ekstra vekt på middagen i vårt bryllup og til gourmetmat er vin et naturlig følge.

Gjest Teletubbien
Skrevet

Tja.... Får se hvor langt lageret rekker :wink:

Vi skal ha Martini Asti til velkomstdrink.

Div hvit og rød vin til koldtbordet.

Konjakk og likør til kaffen.

I tillegg blir det et alkoholfritt alternativ.

Til slutt setter vi alle "slumpene" fra middag, velkomst og kaffe på bordet sammen med noe vodka + +. Svigerfar og mine foreldre har også tenkt å sette frem en del sammen med vårt, så jeg regner med det egentlig blir mer eller mindre fri bar hos oss også :wink:

Skrevet
Vi skal ha fri bar' date=' men med bartender.[/quote']

Samme her.

Skrevet

bare øl og vin. (og avec) vil ikke ha noe fyllekalas. Men det skal være nok øl og vin til hele kvelden!!

Gjest Tari i.i
Skrevet
bare øl og vin. (og avec) vil ikke ha noe fyllekalas. Men det skal være nok øl og vin til hele kvelden!!

Man kan da bli full på bare vin, øl og konjakk også?

Gjest Madam Felle
Skrevet

Så de som drikker dette får fri bar, men de som ikke liker den type alkohol må holde seg til mineralvann. Full kan de faktisk bli på både øl og vin, så da ville det vært bedre at du sa dere ikke ønsker å betale for de som liker drinker.

Skrevet

Syns det er et rart argument at folk ikke skal bli fulle, det kan de veldig godt bli av vin og øl.

Men jeg syns det er helt greit å velge å bare servere øl og vin på kvelden. Det blir jo opp til hver enkelt å bestemme hva de vil servere.

Skrevet

Vi kommer nok og etter all sannsynlighet til å ha fri bar.

Skrevet

folk kan bli fulle på lettøl hvis de bestemmer seg for det. Men med fyllekalas mener jeg en fest der formålet er å bli dritings. Og det er ikke formålet med vår bryllupsfest. Vi skal ha det koselig, samtidig som det skal være litt høytidelig. Jeg syns det føles mer som en fjortisfest enn et bryllup hvis man har masse sprit og blandevann. Men det er min personlige mening; andre folk kan ha andre assosiasjoner til slikt. Dere vet hva som passer i forhold til de folkene dere inviterer!

Madam Felle; Tror nok jeg vet litt mer om hva som passer i min vennegjeng og familie enn hva du gjør...

Alle som kommer liker enten øl eller vin, så det er ikke noe problem.

Har ingen som helst problemer med å si at vi ikke velger de dyreste alternativene, vi har faktisk ganske dårlig råd, men det er altså ikke grunnen til at vi ikke skal ha litersvis med sprit. Hvis vi trodde det ville ført til en bedre fest skulle vi nok klart å skrape sammen nok penger til ei flaske eller to med vodka...

Skrevet

fri bar her i gården. til en viss grense... om folk begynner å bli sanseløse så får vi heller ta å stenge baren :hoho:

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

baren stenger jo ikke i byen om noen blir "sanseløse" ?

der vi skal ha det er det jo bartender og de har jo sjenkebevilgning, så om noen blir fulle (skikkelig!!!) så tar nok personale hånd om de.

det skal ikke gå ut over de andre gjestene.

Skrevet

njeh, men vi skal ikke ha bartender og vi er ikke på "offentlig plass"...

så her tar vi oss av fulle tanter og onkler selv :hoho:

Gjest Frk.Elisabeth
Skrevet

Rødvin må man iallefall ha, så ja..Alkohol blir det :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...