Gå til innhold

Føler meg stygg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er utrent og for mange kilo etter hva jeg trives med. Hva hjelper for selvtilliten? 

Anonymkode: b5542...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mann eller kvinne? 

Uansett, hvis dette ikke hjelper på selvtilliten, da er det bare å snøre på joggesko, trene hver dag og spise sundt. Først en periode med kaloriunderskudd til du veier det du ønsker. 

Anonymkode: 172fd...bd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mann eller kvinne? 

Uansett, hvis dette ikke hjelper på selvtilliten, da er det bare å snøre på joggesko, trene hver dag og spise sundt. Først en periode med kaloriunderskudd til du veier det du ønsker. 

Anonymkode: 172fd...bd4

Kvinne. 

Skulle gjort som du sier å tatt fatt i det. Ikke kjekt å føle seg som dette. Hadde første styrketime i dag. 

Anonymkode: b5542...188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hjelper? Å bli trent og gå ned i vekt. Tenk så fantastisk at du har den muligheten til å gjøre noe med det du er misfornøyd med. Det er ikke som om han som føler seg for lav for å date, eller hun som har en skade som gjør henne immobil. De kan ikke gjøre noe med sin situasjon, men det kan du! Lykke til 😊

Anonymkode: 5e415...932

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er ikke at du veier noen kilo for mye eller ikke trener. Det finnes mange som trener masse som har samme problemet.

Det handler om å være fornøyd med den man er. Jeg er sikker på at du er fantastisk på din måte og jeg er sikker på at du kommer til å treffe noen som synes det samme. Det er tankemåten din som må endres, hvor du velger et par snevre kriterier for din egen suksess.

Et tankeeksperiment: Jeg veier noen kilo for mye, trener for lite, tjener 1,3 mill i året og har IQ på 140. Så kan jeg møte en som trener masse, har kropp som en Gud, går på sosialen og er dum som et brød.

Hvem er mest og minst vellykket? Nå nevnte jeg fire kriterier, men livet har mange hundre av de. Hva er viktigst for deg, hvorfor er det gitt at det er vekt og treningsmengde? Hvorfor er det dette du måler deg selv på?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå ned i vekt vil vel hjelpe om det er det du ønsker, men det tar jo litt tid så er jo fint å kunne føle seg brukbart pen i mellomtiden. Hva med litt egenpleie? Frisør, massasje, manikyr/pedikyr, ansiktsmasker, fotbad osv:) Kjenner mange som er veldig flotte uten å være spesielt tynne. Tynn er ikke ensbetydene med å være pen.

Anonymkode: 88db0...678

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er utrent og for mange kilo etter hva jeg trives med. Hva hjelper for selvtilliten? 

Ikke se deg blind på vekta de 12 dagene, det er etter disse dagene kiloene raser av. Når du trener forsvinner fettvekta, men du må ikke glemme at muskelvekta går opp. Så hvis du ikke ser store resultater på vekta, ikke få panikk.

Selvtilliten ligger kommer av seg selv når resultatet viser seg, også hjelper det at noen synes du er flott som du er😘

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2019 den 13.10, AnonymBruker skrev:

Er utrent og for mange kilo etter hva jeg trives med. Hva hjelper for selvtilliten? 

Anonymkode: b5542...188

Kom deg ut i naturen en time eller to. Det hjelper meg når jeg er nede i en bølgedal.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Start med å være fornøyd med deg selv slik du er. Så begynner du med å trene og spise riktig, fordi du vil føle deg enda bedre.

Endret av Paramount
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...