Gå til innhold

Dere som er så heldige..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...at dere har hele pakken med utseende, sjarm, intelligens og utstråling og som omtrent utelukkende blir veldig populære og første valg av motsatte kjønn etter noen dates eller etter å  ha vært intime. Dere må jo ha det veldig bra og avslappende, uten bekymringer for å ende opp alene og alltid tilgang til kos og sex? 

Bare litt nysgjerrig, for jeg har utseende, men mangler noe av det andre og opplever stadig vekk at kvinner mister litt interesse etter en date eller to eller etter sex. Jeg er dessverre sjeldent bra nok. Litt små lei disse avisingene og det sliter litt på meg psykisk og jeg misunner derfor dere som har hele "pakken". Er heller ikke ung lenger(midten av 30 årene) og føler tiden flyr fra meg.

 

 

Anonymkode: a7ae1...012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har jo utseende som er bra sier du, men sexen er ikke god nok. Jeg har lett for å tro at partnerene dine ikke har gjordt "jobben" sin! kan det stemme? Har de lyttet til dine ønsker og fantasier? Får du utfolde deg som du vil? Hundrevis av spørsmål kan ikke skrives her desverre, men jeg føler med deg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må skru opp selvtilliten og bli glad i deg selv, du er helt sikkert cod nok 💚💚💚

Anonymkode: 5ebf2...15e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du må skru opp selvtilliten og bli glad i deg selv, du er helt sikkert cod nok 💚💚💚

Anonymkode: 5ebf2...15e

Vil tilføye at jeg hadde dårlig selvtillit zom yngre, men ettdr tyveårene ga jeg mer f... i å plage meg med slike tanker, og for å si d sånn så har jeg ikke hatt problemer med å få kjærester etter jeg ble trygg på meg selv. 

Anonymkode: 5ebf2...15e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gå opptill den fineste damen som er omringet av mannfolk/venner å få henne, har litt utesende men ikke så kjekk som mange andre. Derimot har jeg en full selvtillit med en egoboost x 1000, jeg vet nøyaktig hvordan jeg skal få hun. 

 

Det jeg har lært at selv med gjennomsnitt utesende så trenger en mann bare tru på seg selv, ikke være redd avvisning så går det bra. 

Dating: Jeg får alltid damer små gal fordi jeg er uforsigbar, damer flest har mer interesse for mann dem ikke helt forstår men samtidig vil forstå. Jeg bruke å avsløre små "hemmeligheter" så dem føler noe spesielt, men aldri slipp en bombe av nyhet. 

Ha tru på deg selv å vær unik, ikke en tøffel 

Anonymkode: 6db9a...d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er som slipper å komme i forhold med slike overfladiske kvinner som uten omtanke for partnerne har sex på de første datene ..de har ingen moral og integritet og er ikke noe å satse på. Vent til du finner en dame som ikke ligger med den første og beste. Hun er seriøs. En dame med utallige sexpartnere i bagasjen vil aldri bli fornøyd og vil før eller siden skaffe seg nye elskere i hemmelighet mens de later som de er trofaste. Vær glad du slipper å havne i garnet på slike damer. Du er spart for mye...

Anonymkode: b1414...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær glad du. Det er mange menn og kvinner som lider i forhold til overfladiske pene damer og menn med narsissistiske holdninger. Da er faktisk det mye bedre å være singel og unngå å bli forkastet og mishandlet. Eller vente til du treffer en dame som har et hjerte som ikke er av stein. Det er mange kyniske mennesker på dating sider....

Anonymkode: b1414...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har utseende men ikke personligheten, så er det fordi du har hvilt på laurbærene. Mange menn som ikke har utseendet, men resten, vil klare seg bedre. De er ikke født med noe eksepsjonelt, men måtte jobbe for å utvikle en personlighet, sjarm, humor, selvtillit. Det må du også. Kvinner merker at du rett og slett er litt kjedelig.

Anonymkode: bf180...ae5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...