Gå til innhold

Har du venner. Nære venner.?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke siden jeg studerte. Merkelig med hvor lett man kan ende opp relativt isolert i voksenalder, om man ikke har kollegaer man har god kjemi med og kan bli venner med. Nå jobber jeg på et sted med 2 kolleager og ingen av de passer som venner. 

Min beste og nærmeste venn nå er mannen. 

Anonymkode: 0c58b...f6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei veldig god venninne som jeg har kjent lenge. Har også kjæreste som jeg anser som min beste venn. På studiet har jeg også nære venner, men er ikke nødvendigvis så mye med dem på fritiden (pga. hvor alle bor og fritidsaktiviteter/jobb osv). Har også ei god vennegjeng fra vgs som jeg ikke ser så ofte, men anser ikke dem som nære venner i den forstand.

Anonymkode: 23ba6...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mange nære venner gjennom livet, noen kommer til, og noen faller fra. Jeg tror det er sånn det blir. Ting endrer seg, man møtes ikke så ofte osv. Mange har jeg møtt gjennom jobb, men så har kontakten fadet ut når man ikke har samme jobb lenger.

Nå har jeg to nære venninner, pluss min mor og mine to døtre, som jeg kan snakke om alt med. De to nære jeg har, har jeg møtt gjennom jobb, og de har jeg kontakt med ukentlig. Vi har også felles interesser, og det har jo litt å si. Men vi har også mye til felles ellers. 

Jeg har veldig god kontakt med min mor og mine voksne døtre, og de snakker jeg med stort sett hver dag. 

I tillegg har jeg flere som jeg vil kalle nære venninner, men som jeg ikke møter så ofte, og som jeg setter veldig stor pris på. Vi holder kontakt og møtes når vi kan. Avstand er et problem her, ellers hadde jeg hatt mye mer kontakt med dem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 3 veldig gode venner, men vi bor ikke nærme hverandre. Har mye kontakt via messenger og snap da. 

Anonymkode: 72ccd...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har 4 nære venner som jeg har kjent fra fra vi var 5-6 å,r er nå snart 40

Anonymkode: b3fb1...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...