Gå til innhold

Hva synes dere om denne brudekjolen?


LeneSofia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, LeneSofia skrev:

Brud :) 

Kjempe fin 😍 

Måtte bare spørre da jeg hadde en gjest i mitt bryllup som gikk med noe ala denne bare med et hint av rosa. Kjolen min var moscato så kjolen hennes var nesten hvitere enn min 😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Sofus21 skrev:

Kjempe fin 😍 

Måtte bare spørre da jeg hadde en gjest i mitt bryllup som gikk med noe ala denne bare med et hint av rosa. Kjolen min var moscato så kjolen hennes var nesten hvitere enn min 😂

 

Åå, det er kjipt og ikke helt gjennomtenkt av gjesten! Men takk for svar, glad for at du liker den 😄

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev:

Den var veldig fin! 

 

Akkurat nå, Iia skrev:

Kjempefin! 

Så bra dere synes det 😄 Tror ikke jeg orker å tenke mer på det da, men bestemmer meg for denne 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, LeneSofia skrev:

Takk for svar :) Lurer på om jeg har funnet kjolen min jeg da 😍

Kjolen i seg selv var nydelig. Det store spørsmålet her er jo hvordan den sitter på DIN kropp. Da jeg skulle prøve brudekjoler hadde jeg sett meg ut en spesifikk fasong som jeg likte veldig godt. Da jeg kom i butikken for å prøve viste det seg at den fasongen ikke kler min kropp i det hele tatt. Jeg endte derfor opp med en annen type kjole som var langt mer flatterende på meg. Altså: prøv alltid kjolen først og få noen som har peiling til å tilpasse den til deg ❤️

Anonymkode: bcb73...665

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjolen i seg selv var nydelig. Det store spørsmålet her er jo hvordan den sitter på DIN kropp. Da jeg skulle prøve brudekjoler hadde jeg sett meg ut en spesifikk fasong som jeg likte veldig godt. Da jeg kom i butikken for å prøve viste det seg at den fasongen ikke kler min kropp i det hele tatt. Jeg endte derfor opp med en annen type kjole som var langt mer flatterende på meg. Altså: prøv alltid kjolen først og få noen som har peiling til å tilpasse den til deg ❤️

Anonymkode: bcb73...665

Takk for tips  😘 Men kjolen er allerede prøvd i en brudesalong i Trondheim. Og både jeg, hun som jobbet i butikken og mine to forlovere synes den satt veldig godt på meg. Men så ble jeg plutselig usikker på om den var nok "brudekjole", eller for enkel.. Så måtte høre her inne hva folk tenkte 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, LeneSofia skrev:

Takk for tips  😘 Men kjolen er allerede prøvd i en brudesalong i Trondheim. Og både jeg, hun som jobbet i butikken og mine to forlovere synes den satt veldig godt på meg. Men så ble jeg plutselig usikker på om den var nok "brudekjole", eller for enkel.. Så måtte høre her inne hva folk tenkte 😛 

Det enkle er ofte det beste!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...