Gå til innhold

Hvor kjøper man LITT UNIKE postere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så mett på "herr og fru", generiske, sjelløse postere som alle har. Men jeg forstår trenden, for heller ikke jeg har råd til å kjøpe ordentlig kunst. Men hvor kan jeg finne noe med litt mer personlighet enn det mølet her? 

Er det mulig å kjøpe postere av kunstnere?

Abstract-Minimalist-Symbol-Canvas-Painting-Black-White-Nordic-Scandinavian-Wall-Art-Picture-Poster-Print-Living-Room.thumb.jpg.feace7ae28e03cc0aacabca973bda5ca.jpg6729615.jpg.4aebd9361abf688ed018309a182f977a.jpg

Anonymkode: 65ef2...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, deedee_ skrev:

Society6 selger postere av kunstnere. 

Society6.com 

Jeg har noen fra Society6, de er utrolig fine. Har hatt de på veggen i flere år nå. Kan kjøpes med veldig pene rammer og i mange forskjellige størrelser. Kommer fra USA, så du må regne med litt toll og fraktkostnader. 

Anonymkode: 2e3c9...e63

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vurdert å printe ut noen av egne bilder.. naturbilder, ikke mennesker altså. Plasser jeg reiste, plasser jeg vært. Det kan jo funke? Blir mer mening i postere også.

Anonymkode: acab6...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tranedatter

Greia med posters er jo at de er masseprodusert… 

Men som en skriver ovenfor, sjekk små kunstnere. Ta egne bilder og printe ut, det er kulest synes jeg!

 

ps. jeg er heeeelt enig med TS at det er så kjedelig når alle har helt likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått noen fine tips alt (men styr unna desenio hvis du vil ha postere ikke alle andre har..). I tillegg kan du sjekke ut feks epla og Finn. Og mindre butikker som oslodeco. Nå mot jul er det mye julemarked der man kan handle rett fra kunstnere, i alle fall i Oslo. Sjekk ut ‘designernes eget julemarked’ hvis du befinner deg i nærheten av hovedstaden, der er det alltid mye fint :) hvis du bor i nærheten av en kunstskole (enten folkehøyskole, kunsthøyskole, kunst og håndverk VGs eller noe annet), har kanskje de utstillinger der man kan få kjøpt unike kunstverk?

i tillegg: hvis en plakat er billig, er det fordi den er trykket i veldig mange eksemplarer. Dvs at det nødvendigvis er veldig mange som har den samme. Kjøp heller en fin plakat enn 5-6 billigere.

Anonymkode: f411a...286

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på tipset om etsy.com, har kjøpt mange postere derfra, veldig fornøyd! Mine blir også litt mer personlige siden det for det meste er motiver fra yndlingsfilmer, spill og bøker, men med en litt mer spennende vri enn bare en generell reklameplakat. Da blir det også litt mer unikt for meg og mitt hus, selv om det er "masseprodusert". Mange av de som selger der kan også lage custom postere, men antar det koster en god del mer.

Anonymkode: 5f15f...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2019 den 13.36, Snusleppe skrev:

På desenio.no har de mye forskjellig!

Desenio er så kjedelig. Allposters er bra, men de har dessverre sluttet å sende til Norge...  Prøv FineArt.no (litt dyrere) eller photowall :) 

Anonymkode: 8a8fa...c5b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

minted.com selger også postere og kunst. I tillegg har de bl.a. veldig fine bryllupsinvitasjoner  designet av ulike kunstnere. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...