AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #261 Skrevet 22. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg gikk sammen med ei som hadde en far som var 80 år. Hennes søsken var eldre enn henne. Hun fortalte meg at oppveksten var preget av masse kjærlighet og at hun hadde det svært fint. At du har opplevd det annerledes, er selvfølgelig trist, men ikke alle opplever det samme. Mine besteforeldre på morssiden var et stykke opp i 40-årene. Moren min hadde den fineste oppveksten. Anonymkode: 609e3...086 Men da hadde hun en yngre mor? Min mor var faktisk 2 år eldre enn pappa. Anonymkode: 55381...47d
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #262 Skrevet 22. september 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men da hadde hun en yngre mor? Min mor var faktisk 2 år eldre enn pappa. Anonymkode: 55381...47d Moren hennes hadde fått henne da hun var over 50. Anonymkode: 609e3...086
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #263 Skrevet 22. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Glemt å skrive det var vanskelig å vokse opp med eldre foreldre. For jeg passet ikke inn. Jeg hadde andre regler og strengere krav. De skjønte lite av det mine venners foreldre skjønte. Og jeg fikk ikke lov til mye mine venner fikk. Jeg ble da isolert og litt ensom. Anonymkode: 55381...47d Dette har jo ingenting med alder å gjøre, er jo tydelig at dine foreldre har feilet. Dårlige foreldre får man i alle aldre. Anonymkode: 92d05...13f 2
Gjest Warrior Skrevet 23. september 2019 #264 Skrevet 23. september 2019 19 timer siden, Ishm skrev: Spørs nå om Ts har sykdommer eller er 100% frisk og sprek. jeg personlig syntes det blir trist for barnet å se at alle andre har unge mødre på skolen, mens han har gammel mor Flere og flere får eldre mødre. Så det blir ganske så vanlig. Så bare slapp av du. Noen unge mødre ser faktisk eldre ut enn de er, og noen eldre ser yngre ut enn de er. Kommer an på hvor mye sol de tar/har tatt og hvor mye sminke hun bruker.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #265 Skrevet 23. september 2019 3 timer siden, Kvelertak skrev: Flere og flere får eldre mødre. Så det blir ganske så vanlig. Så bare slapp av du. Noen unge mødre ser faktisk eldre ut enn de er, og noen eldre ser yngre ut enn de er. Kommer an på hvor mye sol de tar/har tatt og hvor mye sminke hun bruker. Jeg ser definitivt endel år yngre ut enn mine jevngamle medsøstre og har svært få rynker og linjer. Har heller ikke typisk "kjerringstil" i mine egne øyne. Men det spiller ingen rolle. Det er helsa som er viktigst. Er nok redd for at energien min ikke er som den var i 20 årene. TS Anonymkode: 08ef0...c29 1
Brunello Skrevet 23. september 2019 #266 Skrevet 23. september 2019 På 18.9.2019 den 10.10, AnonymBruker skrev: En 46 åring kan fint bli gravid. Har en nabo som har fått 3 barn i 40-årene. Den siste som 47-åring. Naturlig. Men om de hadde problemer eller brukte lang tid vet jeg ikke da, vi har ikke så god kontakt at jeg trenger vite detaljene om det. Men barnet var i hvertfall friskt. Og dama er så ungdommelig og sprek både i svangerskapet og etterpå at det er til å bli misunnelig av. Kjenner også ei som ble gravid på første forsøk som 45 åring. Hadde gått sammenhengende på p-piller i 25 år. Anonymkode: 2a4e8...772 Det er ikke noe å krangle på at 46-åringer har vesentlig større problemer med å bli gravid enn yngre damer. Overlegen som er sitert lyver neppe. Nei, det er ikke umulig, men det er altså veldig mye mindre sjanse for å bli det.
Gjest Warrior Skrevet 23. september 2019 #267 Skrevet 23. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser definitivt endel år yngre ut enn mine jevngamle medsøstre og har svært få rynker og linjer. Har heller ikke typisk "kjerringstil" i mine egne øyne. Men det spiller ingen rolle. Det er helsa som er viktigst. Er nok redd for at energien min ikke er som den var i 20 årene. TS Anonymkode: 08ef0...c29 Det viktigste er også at barnet får en god oppvekst. Det tenker ikke alle på. Ei eldre mor gir barnet sitt like god oppvekst som de yngre. Det finnes også alt for mange unge mødre der ute som aldri skulle fått lov å ha barn.
Thyra Skrevet 23. september 2019 #268 Skrevet 23. september 2019 På 22.9.2019 den 17.12, Ishm skrev: Spørs nå om Ts har sykdommer eller er 100% frisk og sprek. jeg personlig syntes det blir trist for barnet å se at alle andre har unge mødre på skolen, mens han har gammel mor Det er slett ikke sikkert at alle de andre barna på skolen har unge mødre. Og hvorfor er det viktigere å ha ung mor enn ung far?
Thyra Skrevet 23. september 2019 #269 Skrevet 23. september 2019 På 22.9.2019 den 18.25, AnonymBruker skrev: Glemt å skrive det var vanskelig å vokse opp med eldre foreldre. For jeg passet ikke inn. Jeg hadde andre regler og strengere krav. De skjønte lite av det mine venners foreldre skjønte. Og jeg fikk ikke lov til mye mine venner fikk. Jeg ble da isolert og litt ensom. Anonymkode: 55381...47d Om noen får barn i 40-årene, betyr jo ikke det akkurat at de er en generasjon eldre enn de fleste andre foreldre. Helt vanlig å få barn i slutten av trettiårene, og jeg føler ikke akkurat at jeg er merkbart eldre enn en mor på f.eks. 37. Ikke kommer jeg til å være noe strengere eller mer konservativ enn dem heller. Har forresten sett eksempler på unge foreldre som har vært veldig strenge mot barna. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå