Gå til innhold

Panikk i tidlig datingfase


Gjest majani

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid panikk i tidlig datingfase, er stressa, har vondt i magen og har det rett og slett forferdelig. 

tror det er usikkerheten som tærer på meg. Det er så ekstremt vondt og det er alltid det samme. 

Noen tips til hjelp eller noen som har opplevd det samme? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke så mange råd, dessverre. Men opplever mye av det samme som deg, pga tidligere dårlig datingerfaring. Bare det der med teksting og svar blir jeg svært ukomfortabel av. Jeg orker bare ikke sånn. Så det jeg synes kanskje hjelper litt er å gi litt beng haha. Det som skjer det skjer. 💕

Anonymkode: 06073...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste syns det der er vanskelig, når man begynner å få følelser. Man kan prøve å tenke at det ikke er så farlig, det som skjer det skjer. Men når følelsene begynner å komme så vet man jo at man vil bli lei seg hvis det ikke blir noe mer.

Jeg prøver å tenke at man må tørre å satse om man skal vinne. Man går på trynet noen ganger, men det er en del av livet. Jeg prøver også å holde litt igjen, og holde dating privat i starten, slik av følgene er mindre om det ikke funker. Og jeg har etter hvert blitt flinkere til å kjenne igjen når de ikke er skikkelig interessert, og de mennene gidder jeg ikke bruke tid på. Det hjelper litt når man føler at man selv er styrende i forhold til datingen.

Anonymkode: 9a483...34c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...