Gå til innhold

Sp til menn angående sexy damebilder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når dere runker til bilder av bare damer, er det kun det visuelle i fokus, eller fantaserer dere om at dere "tar henne" også? 

Er selv kvinne, og selv om jeg kan bli litt kåt av å se sexy bilder (av kvinner, ikke av menn selv om jeg er hetero, pussig nok) så kommer jeg bare av å se bilder /film av sexscener. Altså ikke av kun en person. Så jeg bare lurer siden det er så mange tråder om menn som ser på damer på Some etc. 

Anonymkode: bcbf2...56e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Paramount

Tror aldri jeg har fantasert meg selv inn i en aktiv rolle på den måten. Dersom noe tenner skikkelig er det visuelle kroppslige detaljer som får meg til å tippe over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hele pakken. Det visulle og tanker om hvordan hun er i sengen, hvordan hun suger, hvor leken hun er osv. Lager min egen fantasi rundt bildet og lar fantasien løpe løpsk.😅

Anonymkode: d4552...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Paramount skrev:

Tror aldri jeg har fantasert meg selv inn i en aktiv rolle på den måten. Dersom noe tenner skikkelig er det visuelle kroppslige detaljer som får meg til å tippe over.

Så du kan tenne så volsomt på noe visuelt at du kan komme av bare å fokusere på det? Hva da, for eksempel? Interessant, jeg som kvinne kan ikke tenne på den måten i det hele tatt. Jeg kunne dog ha kommet til det punktet av kun en lyd, feks. 

Anonymkode: 7ce5b...53b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg et bilde, nei da fungerer det ikke, får jeg et bilde med noen jeg har hatt kontakt med eller skrevet med ja. Da løper fantasien løs med en gang. Det rare er at jeg kan tenke slik mange ganger om dagen, og over flere dager. Noen ganger har det skjedd at vi har planlagt at våre fantasier og omgjordt de til virkelighet😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du kan tenne så volsomt på noe visuelt at du kan komme av bare å fokusere på det? Hva da, for eksempel? Interessant, jeg som kvinne kan ikke tenne på den måten i det hele tatt. Jeg kunne dog ha kommet til det punktet av kun en lyd, feks. 

Anonymkode: 7ce5b...53b

Menn kan komme av å se en pupp på bilde. Det er nok. Trenger ikke å være to pupper engang😂 Kan også runke til ei rumpe og bare det. Menn og kvinner er ganske forskjellige akkurat der. 

Anonymkode: d4552...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan være nok å se på noe du synes er sexy. Jeg trenger ikke å fantasere om å ha sex med personen, men jeg liker å se en kvinne ha sex med andre. Det kan være en deilig kropp, rumpe, eller bare at de oppfører seg horete. Skrev litt med en dame på nakenprat som hadde noen skikkelig slutty bilder. Men det var ikke nakenbildene som tente meg mest. Det var hele pakken, hvordan hun oppførte seg og kledde seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke fantasere eller se på bilder av jenter. Jeg kjører inn i garasjen på kjøpesenteret. Damene som går til å fra inngangen aner ikke at jeg sitter i bilen å onanerer og de er runkeobjeter in IRL. Prøv det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
På 18.9.2019 den 13.38, AnonymBruker skrev:

Så du kan tenne så volsomt på noe visuelt at du kan komme av bare å fokusere på det? Hva da, for eksempel? Interessant, jeg som kvinne kan ikke tenne på den måten i det hele tatt. Jeg kunne dog ha kommet til det punktet av kun en lyd, feks. 

Anonymkode: 7ce5b...53b

Vet ikke helt hva det er som gjør det, det skjer aldri ift menn, må være noe spesielt ved kvinner kanskje ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...