Gå til innhold

Hvordan oppbevarer dere smykker?


Gjest Albbas

Anbefalte innlegg

Jeg har mange litt spesielle smykker og kjeder og øreanheng. Jeg sliter litt med å finne en bra måte å oppbevare det på. Det blir fort rot og uoversiktlig i smykkeskrin, i tillegg er smykkeskrinet overfylt. Har også pleid å henge smykker på kroker på veggen, men det er ikke helt bra for smykkene å oppbevares sånn på badet ser jeg (mye er i sølv). Øredobber og anheng har ligget i en boks, men det er jo kaotisk... 

Hvordan gjør dere det? :)

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dem på soverommet. Kjeder henger fra kroker. Øredobber og ringer i smykkeskrin. 

Anonymkode: 93ddd...a15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ikke bra ha dem på kroker på badet? 
Er det fuktighet/varme på badet som er problem, eller kroker? 

Jeg har øredobber, smykker og ringer på kroker på badet 😮 Er jo der det er praktisk ha dem... 
Men sliter selv med oppbevaring til armbånd, krokene jeg har passer fint til tynne kjeder, men til bredere armbånd, stive armbånd, og slikt så blir det kaos. Foreløbig blir dem liggende i en toalettmappe, så uoversiktelig at jeg ikke bruker de. 

Anonymkode: 85103...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er det ikke bra ha dem på kroker på badet? 
Er det fuktighet/varme på badet som er problem, eller kroker? 

Jeg har øredobber, smykker og ringer på kroker på badet 😮 Er jo der det er praktisk ha dem... 
Men sliter selv med oppbevaring til armbånd, krokene jeg har passer fint til tynne kjeder, men til bredere armbånd, stive armbånd, og slikt så blir det kaos. Foreløbig blir dem liggende i en toalettmappe, så uoversiktelig at jeg ikke bruker de. 

Anonymkode: 85103...31e

Det er fuktigheten som ikke er bra. Kommer sikkert an på type smykker, men jeg har mye i sølv og kobber og det bør vel helst oppbevares i tett pose. Men da blir det jo til at jeg ikke bruker dem... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...