Gå til innhold

Beste sangen noen gang laget.


Kallis92

Anbefalte innlegg

Folk kan si hva som helst.. men etter min mening. Ingen sang er bedre enn denne. Jeg har hørt mye. Men ingen kan overbevise meg om at noe annet enn denne er best. "med mindre du klarer" men denne må være vanskelig å slå.

Helt fantastisk laget sang

 

 

Endret av Kallis92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Det der var ikke i nærheten av å være den beste sangen som noen gang er laget.

Jeg bare klarer ikke å tenke på noe annet bedre av det jeg har hørt så langt. Men hva synes du er bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Kallis92 skrev:

Jeg bare klarer ikke å tenke på noe annet bedre av det jeg har hørt så langt. Men hva synes du er bedre :)

Tusenvis av sanger så det er for mange å nevne, Alle sangene til The Beatles er f.eks bedre en de sangen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Tusenvis av sanger så det er for mange å nevne, Alle sangene til The Beatles er f.eks bedre en de sangen.

Alltids hatet Beatles. Er bare hippie musikk av dem, jeg liker Johnny Cash litt. Men Beatles høres bare for likt ut. Oasis er iallfall bra fordi de kan synge kult men ikke være så veldig hippie i sangmåten. Så har litt respekt for musikkstilen til Oasis.

Men generelt hører jeg mest på Nickelback. Synes de har noe bra ting som jeg hører ofte på

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kallis92 skrev:

Alltids hatet Beatles. Er bare hippie musikk av dem, jeg liker Johnny Cash litt. Men Beatles høres bare for likt ut. Oasis er iallfall bra fordi de kan synge kult men ikke være så veldig hippie i sangmåten. Så har litt respekt for musikkstilen til Oasis.

Men generelt hører jeg mest på Nickelback. Synes de har noe bra ting som jeg hører ofte på

 

At du har dårlig musikk smak og ikke vet hva som er bra musikk kommer ikke som noe sjokk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

At du har dårlig musikk smak og ikke vet hva som er bra musikk kommer ikke som noe sjokk.

Jeg trenger noe som ikke høres så jalla ut bara. Beatles forstår jeg ikke hvorfor noen historisk eller nåtiden liker. Johnny Cash noen av sangene hans er bra så jeg kan forstå han. Men Beatles forstår jeg ikke, de høres så typisk ut.

Bare hør på denne? Overlykkelig og falskt... hvordan kan noen like det. Jeg skylder litt på dette at vi har hipster musikk i dag.

 

Nå... noe annet som er litt kult.

 

Endret av Kallis92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/18/2019 at 12:46 AM, Kallis92 said:

Folk kan si hva som helst.. men etter min mening. Ingen sang er bedre enn denne. Jeg har hørt mye. Men ingen kan overbevise meg om at noe annet enn denne er best. "med mindre du klarer" men denne må være vanskelig å slå.

Helt fantastisk laget sang

 

 

Kjenner Brian, som var med å starte det bandet, og som etter å ha holdt på med mange andre prosjekter i mange år joina bandet igjen for ikke så lenge siden. Han er en skikkelig ålreit fyr. Men jeg synes ikke hverken denne eller noen av de andre låtene deres hører til blant historiens beste. (Skal jeg være helt ærlig så hadde jeg vel hatt problemer med å lage en liste over historiens beste låter uansett, men. Har ikke peiling på hva jeg skulle putta der....) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...