Gå til innhold

Begynnende overgangsalder?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjære kvinner😊 Jeg ønsker å høre litt erfaringer ang et problem jeg har. Jeg har hatt rot i syklusen denne sommeren, siste ordinære mens var rundt midten av juni. Deretter noen få dager minimal spotting ca en måned senere, deretter ingenting før noen dager med spotting igjen enda en måned senere, men denne gangen gikk det gradvis over fra spotting til minimal mens, deretter middels mens, til enda litt mer som nærmer seg sånn jeg pleier ha det på dag 2 og 3. 

Problemet er at denne siste perioden har vart siden 23.aug, og varer enda.. det er først de to siste ukene jeg føler det har vært skikkelig mens, men jeg syns dette begynner å vare litt vel lenge nå. Jeg regnet med langvarig eller ekstra kraftig mens nå, siden det er så lenge siden jeg har hatt mens, for det betyr at slimhinnen som skal ut sikkert har bygd seg opp og blitt ekstra stor på denne tiden uten mens. Jeg pleier ha stor slimhinne og kraftige blødninger til vanlig, så det er nok grunnen til at det varer så lenge nå.

Spørsmålet mitt er om det er andre som har opplevd noe lignende ved en mulig begynnende overgangsalder? Er 44 år.

Anonymkode: be3b3...cef

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? 😊

Anonymkode: be3b3...cef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...