AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #881 Skrevet 20. november 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dyreplageri... Anonymkode: ad91a...895 Hva da? Anonymkode: b5412...fe0
jukkapalme Skrevet 20. november 2019 #882 Skrevet 20. november 2019 Herregud, så flaut med den pendelen! 🙈 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #883 Skrevet 20. november 2019 Håper bare han velger Jens eller Mathias nå. Anonymkode: ed42c...72d 8
Turkis Sau Skrevet 20. november 2019 #884 Skrevet 20. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Håper bare han velger Jens eller Mathias nå. Anonymkode: ed42c...72d Ja begge har fått fly under radaren for lenge nå. 1
jukkapalme Skrevet 20. november 2019 #885 Skrevet 20. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper bare han velger Jens eller Mathias nå. Anonymkode: ed42c...72d Velger nok Jens vil jeg tro. Haha, jeg måtte le da Vibecke sa at hun satte pris på Jens sin innsats Innsats? Hvilken innsats? 10
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #886 Skrevet 20. november 2019 9 minutter siden, jukkapalme skrev: Herregud, så flaut med den pendelen! 🙈 Det var pinlig å se på! 🤭 Det er så teit, hele den «intuisjonen» hennes, jeg hadde fått fnatt hadde jeg vært der inne! Anonymkode: fe08f...3af 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #887 Skrevet 20. november 2019 1 minutt siden, jukkapalme skrev: Velger nok Jens vil jeg tro. Haha, jeg måtte le da Vibecke sa at hun satte pris på Jens sin innsats Innsats? Hvilken innsats? Det er jo bare tøv det meste hun lirer av seg. Sitter å roser alle uansett liksom. Falsk som f... den kjerringa der. Anonymkode: ed42c...72d 8
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #888 Skrevet 20. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er jo bare tøv det meste hun lirer av seg. Sitter å roser alle uansett liksom. Falsk som f... den kjerringa der. Anonymkode: ed42c...72d Det er noe alle gjør. Sånn har det vært i alle sesongene av Farmen. Anonymkode: 1ba41...418 10
jukkapalme Skrevet 20. november 2019 #889 Skrevet 20. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var pinlig å se på! 🤭 Det er så teit, hele den «intuisjonen» hennes, jeg hadde fått fnatt hadde jeg vært der inne! Anonymkode: fe08f...3af Ja, var nesten så jeg måtte snu meg bort. Ja, det er ekstremt teit og reinspikka sludder og tøv! Hadde klikka fullstendig der inne jeg også. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er jo bare tøv det meste hun lirer av seg. Sitter å roser alle uansett liksom. Falsk som f... den kjerringa der. Anonymkode: ed42c...72d Helt enig. Men måtte le av det med innsatsen til Jens, da lyste det ekstra godt igjennom at hun ikke mener det hun sier. 2
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #890 Skrevet 20. november 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er noe alle gjør. Sånn har det vært i alle sesongene av Farmen. Anonymkode: 1ba41...418 Nettopp. Det noe alle må, så da er jo alle som er storbonde falske. Må si noe positivt selv om man ikke liker de Anonymkode: eba03...ec0 2
Apis Skrevet 20. november 2019 #891 Skrevet 20. november 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk vondt av Vibeke jeg. Synes hun var tøff som tok det opp med de i plenum. Det blir jo mobbing. Liker Vibeke jeg, selv om jeg ikke tror på energier osv, så synes jeg hun virker som en snill og god person! Anonymkode: be4ba...2f1 Syntes det virker som hun tar seg selv for høytidlig, som Agna sa på en pen måte, det kunne bli litt mye med energier, pendler og hjelpere, 6
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #892 Skrevet 20. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Nettopp. Det noe alle må, så da er jo alle som er storbonde falske. Må si noe positivt selv om man ikke liker de Anonymkode: eba03...ec0 Er nok en del av regien. Anonymkode: 1ba41...418 4
Apis Skrevet 20. november 2019 #893 Skrevet 20. november 2019 Får inn noen energier her nå, som sier at sauen Hjalmar sluttet skolen i fjerde, snakker som en engelsk mann og vant farmen 2019 15
Turkis Sau Skrevet 20. november 2019 #894 Skrevet 20. november 2019 3 minutter siden, Apis skrev: Får inn noen energier her nå, som sier at sauen Hjalmar sluttet skolen i fjerde, snakker som en engelsk mann og vant farmen 2019 🤣 Hjalmar for President! 9
jukkapalme Skrevet 20. november 2019 #895 Skrevet 20. november 2019 58 minutter siden, Apis skrev: Får inn noen energier her nå, som sier at sauen Hjalmar sluttet skolen i fjerde, snakker som en engelsk mann og vant farmen 2019 1
moonflower__ Skrevet 21. november 2019 #896 Skrevet 21. november 2019 (endret) Vibecke virker som en grei person, og sikkert koselig å være med, men jeg hadde også blitt lei av snakk om energi og alt dette her. Det blir det samme som med hvilken som helst annen religion eller spirituelt trosystem, jeg respekterer at det er dette du tror på men ikke tving det ned i halsen på meg. Vi kan heller ha samtaler om andre ting og omgås på andre premisser. Håper Jens ryker ut på søndag. Han gjør jo ingenting, verken i arbeidssammenheng eller på farmen generelt. Han er stolt av den sauen da. Endret 21. november 2019 av moonflower__ 7
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #897 Skrevet 21. november 2019 Ingen som har skjønt hva Vibeke driver med? Dette gir henne masse gratis reklame å vise frem disse evnene i tide og utide. Sikker på hun driver å tjener penger på dette ellers. Hvilket sted kunne vært mer egnet til å få masse gratis reklame til egen business. Folk som tror på disse kvakksalverne vil valfarte til henne etter farmen. Ingen er så perfekte mennesker som Vibeke og Mathias utgir seg for å være. Det nekter jeg å tro. Heia på Erik jeg... og Agna og Kristian.., the best på farmen 2019. Anonymkode: 63fe9...1f9 11
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #898 Skrevet 21. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen som har skjønt hva Vibeke driver med? Dette gir henne masse gratis reklame å vise frem disse evnene i tide og utide. Sikker på hun driver å tjener penger på dette ellers. Hvilket sted kunne vært mer egnet til å få masse gratis reklame til egen business. Folk som tror på disse kvakksalverne vil valfarte til henne etter farmen. Ingen er så perfekte mennesker som Vibeke og Mathias utgir seg for å være. Det nekter jeg å tro. Heia på Erik jeg... og Agna og Kristian.., the best på farmen 2019. Anonymkode: 63fe9...1f9 Jeg skrev om dette tidligere, hun selger bøker om dette tøvet; «Nøkkelen til lyset». Hun er en slags sektleder liksom, så hun reklamerer jo for det. Får nå håpe at alt dette maset om pendel, energi og intuisjoner virker mot sin hensikt da. Slitsomt. Anonymkode: fe08f...3af 7
tonebelinda Skrevet 21. november 2019 #899 Skrevet 21. november 2019 Kan ikke fatte at de ikke velger han Jens som førstekjempe - de har hatt mulighet til det flere uker. Men de ser vel ikke på han som noen konkurrent da? Og det er han kanskje ikke heller. Ser ut som en kommunearbeider - ser på at de andre jobber 😂😂😂 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2019 #900 Skrevet 21. november 2019 1 time siden, tonebelinda skrev: Kan ikke fatte at de ikke velger han Jens som førstekjempe - de har hatt mulighet til det flere uker. Men de ser vel ikke på han som noen konkurrent da? Og det er han kanskje ikke heller. Ser ut som en kommunearbeider - ser på at de andre jobber 😂😂😂 De velger han ikke for han er ingen konkurrent for de andre. Skjønner ikke hvorfor han er der. Kan ikke huske å sett han jobbe før, men bare ser på de andre jobbe og røyker 🙈 Anonymkode: eba03...ec0 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå