AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #861 Skrevet 19. november 2019 På 18.11.2019 den 21.56, Blekkulfina skrev: Agna og Erik i finalen plz🙏 Jeg tror nok det blir det 👍 Anonymkode: ed42c...72d 1
jukkapalme Skrevet 19. november 2019 #862 Skrevet 19. november 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke hva produsentene tenker når de ikke viser noe av dette. Vibecke kan være ekstremt nærtagende eller Berit, Erik og Kristian kan være voldsomme drittsekker, umulig å vite. Men jeg tror nok Agna har et poeng når hun sier det kan bli "litt mye" mes Vibecke. Anonymkode: 660df...6ef Ikke jeg heller. Ja, er akkurat det, vi vet ikke om det er de som er drittsekker eller om det er hun som er ekstremt nærtagende, men jeg mistenker det siste. Agna har nok et poeng, ja, for Vibecke virker ekstremt slitsom og altfor mye. Jeg hadde blitt helt tullete av å ha henne rundt meg. 3 minutter siden, Apis skrev: Veldig lite treffsikker så langt i spådommene sine den dama.. Ja, det er mildt sagt! 3
Softstatic Skrevet 19. november 2019 #863 Skrevet 19. november 2019 Jøss, alle var vilt glade for å få Ingebjørg tilbake. Og jeg som trodde det ville åpne opp for litt drama. 3
Anonymburker Skrevet 19. november 2019 #864 Skrevet 19. november 2019 Vibecke var litt vèl dramatisk, syns jeg. Trenger ikke ta seg så nær av ting, hun er tross alt en dame i midten av 40-åra. Hun kan ikke forvente at noen ukjente mennesker hun har tilbrakt 8 uker med skal respektere alt hun står for og ikke tuller med det. Kanskje til og med hennes beste venner spøker om det bak hennes rygg, for alt hun vet. Som Agna sier; det blir litt mye. Og vi som ser dette på tv syns også det blir for mye fra henne om dette, og da kan vi tenke oss hvordan deltakerne har det.. Og at Vibecke så ut til å la en pendel avgjøre førstekjempevalget.. Huff.. 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #865 Skrevet 19. november 2019 59 minutter siden, Daisy_B skrev: Jøss, alle var vilt glade for å få Ingebjørg tilbake. Og jeg som trodde det ville åpne opp for litt drama. Utenfor kamera har sikkert deltakerne spekulert i torpet, selv om det liksom skal være en overraskelse for dem. De kunne fått inn en desidert sterkere konkurrent enn Ingebjørg, til og med en helt ukjent størrelse for dem hvis de hadde fått inn en deltaker fra en tidligere sesong. Hun er et av de minste av mange "onder" så seint i spillet. Anonymkode: 660df...6ef 4
Softstatic Skrevet 19. november 2019 #866 Skrevet 19. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Utenfor kamera har sikkert deltakerne spekulert i torpet, selv om det liksom skal være en overraskelse for dem. De kunne fått inn en desidert sterkere konkurrent enn Ingebjørg, til og med en helt ukjent størrelse for dem hvis de hadde fått inn en deltaker fra en tidligere sesong. Hun er et av de minste av mange "onder" så seint i spillet. Anonymkode: 660df...6ef Sant nok! Og idyllen slår vel kanskje sprekker i løpet av et par episoder 😁 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #867 Skrevet 20. november 2019 10 timer siden, Fornuftig-mann skrev: Vibecke var litt vèl dramatisk, syns jeg. Trenger ikke ta seg så nær av ting, hun er tross alt en dame i midten av 40-åra. Hun kan ikke forvente at noen ukjente mennesker hun har tilbrakt 8 uker med skal respektere alt hun står for og ikke tuller med det. Kanskje til og med hennes beste venner spøker om det bak hennes rygg, for alt hun vet. Som Agna sier; det blir litt mye. Og vi som ser dette på tv syns også det blir for mye fra henne om dette, og da kan vi tenke oss hvordan deltakerne har det.. Og at Vibecke så ut til å la en pendel avgjøre førstekjempevalget.. Huff.. Og når de i tillegg har hatt lite med mat der inne de siste ukene, de er oppå hverandre hele tiden og ingen andre å forholde seg til. I 8 uker. Jeg hadde klikka tror jeg Anonymkode: fe08f...3af 5
Annihilator Skrevet 20. november 2019 #868 Skrevet 20. november 2019 Lurer nesten på om Vibecke valgte å bruke den pendelen for å provosere litt mtp at flere har ytret til henne at de synes det blir litt mye snakk om slikt. Har også litt vanskelig for å forstå når hun og Mathias har snakket til kamera om at det er dårlig av andre å ikke jobbe, når de selv en uke lot vær å jobbe særlig med vilje. 10
Anim92 Skrevet 20. november 2019 #869 Skrevet 20. november 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke hva produsentene tenker når de ikke viser noe av dette. Vibecke kan være ekstremt nærtagende eller Berit, Erik og Kristian kan være voldsomme drittsekker, umulig å vite. Men jeg tror nok Agna har et poeng når hun sier det kan bli "litt mye" mes Vibecke. Anonymkode: 660df...6ef Skulle bare ønske Agna hadde sagt noe lm det før..
Turkis Sau Skrevet 20. november 2019 #870 Skrevet 20. november 2019 På 18.11.2019 den 17.30, AnonymBruker skrev: Altså, hun heter Ingebjørg. Er det virkelig så vanskelig å få det med seg? Anonymkode: 1ba41...418 Nei, hun heter Ingebjørrrrrrrr! Agna og Erik i finalen, det vil jeg se!👏 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #871 Skrevet 20. november 2019 10 minutter siden, Turkis Sau skrev: Nei, hun heter Ingebjørrrrrrrr! Agna og Erik i finalen, det vil jeg se!👏 Jeg tror nok det blir de to i finalen Anonymkode: ed42c...72d 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #872 Skrevet 20. november 2019 Mtp Marte var så dårlig til å jobbe i følge de andre, så er det rart vi aldri så noe til det? At de tok det opp med henne, klaget over det i snakkeboksen osv. Dumt de ikke vil ta med sånt, siden denne sesongen er så kjedelig Anonymkode: eba03...ec0 7
Gjest Heartgirl Skrevet 20. november 2019 #873 Skrevet 20. november 2019 1 time siden, Turkis Sau skrev: Nei, hun heter Ingebjørrrrrrrr! Agna og Erik i finalen, det vil jeg se!👏 Håper det jeg også De to er flinke til å jobbe
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #874 Skrevet 20. november 2019 Fikk vondt av Vibeke jeg. Synes hun var tøff som tok det opp med de i plenum. Det blir jo mobbing. Liker Vibeke jeg, selv om jeg ikke tror på energier osv, så synes jeg hun virker som en snill og god person! Anonymkode: be4ba...2f1 15
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #875 Skrevet 20. november 2019 Nå kan det hende jeg er litt hysterisk, men var det noen som reagerte på at Agna satt på hesten med en ljå?? Den er jo sylskarp og svær, Kunne potensielt skadet hesten, og når Erik i tillegg kommer løpende og skrikende fikk jeg hjertet litt i halsen. Anonymkode: e7e66...a23 13
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #876 Skrevet 20. november 2019 41 minutter siden, AnonymBruker said: Fikk vondt av Vibeke jeg. Synes hun var tøff som tok det opp med de i plenum. Det blir jo mobbing. Liker Vibeke jeg, selv om jeg ikke tror på energier osv, så synes jeg hun virker som en snill og god person! Anonymkode: be4ba...2f1 Jeg synes det virker som marte hadde det verre. Klarer ikke helt å forstå klippinga, hvem skal man egentlig ha sympati med? Anonymkode: e9a93...12f 8
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #877 Skrevet 20. november 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå kan det hende jeg er litt hysterisk, men var det noen som reagerte på at Agna satt på hesten med en ljå?? Den er jo sylskarp og svær, Kunne potensielt skadet hesten, og når Erik i tillegg kommer løpende og skrikende fikk jeg hjertet litt i halsen. Anonymkode: e7e66...a23 Agna er hestedame til vanlig, vant NM i (stell/oppdrett?) av dølahest for noen år siden. Velkjent i hestemiljøet, så jeg så ingen fare der. Anonymkode: ed42c...72d 4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #878 Skrevet 20. november 2019 Dyreplageri... Anonymkode: ad91a...895
Dropi Skrevet 20. november 2019 #879 Skrevet 20. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fikk vondt av Vibeke jeg. Synes hun var tøff som tok det opp med de i plenum. Det blir jo mobbing. Liker Vibeke jeg, selv om jeg ikke tror på energier osv, så synes jeg hun virker som en snill og god person! Anonymkode: be4ba...2f1 Jeg fikk også vondt av henne! Jeg syns også hun var modig som tok det opp. Og hun sa også at hvis man hadde problem med henne/oppførselen hennes, så må man jo ta det opp med henne! Hun kan sikkert dempe det med energiene litt. Det hjelper i hvert fall ikke å baksnakke henne! Kristian forklarte i hvert fall, og ba om unnskyldning. Erik bare satt, og gliste som en idiot. Syns mange på Farmen nå er ganske barnslige, og at det har vært en del mobbing/utestengning. Syns det er rart hvordan TV2 har klippet det. F. eks. det med at Marte ikke jobbet hardt nok, har jeg kun sett andre deltakere snakke om. 8
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #880 Skrevet 20. november 2019 Selv om Vibecke kan bli to much til tider, så tror jeg hun egentlig bare er snill og god 🙂 Anonymkode: eba03...ec0 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå