Anonymburker Skrevet 18. november 2019 #841 Skrevet 18. november 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det mobbing å ønske folk god tur hjem Anonymkode: 7846c...7a3 Den var jo selvfølgelig ikke ment som annet enn en provokasjon, spesielt etter diskusjonen de hadde i forkant. Har ikke sagt at det alene er mobbing, men kommentaren er unødvendig lavmål av det man trodde var en voksen og real dame. 7
Apis Skrevet 18. november 2019 #842 Skrevet 18. november 2019 21 minutter siden, loffen skrev: Nå skrev VG stort på forsiden i går hvem som vant Torpet. Takk for den liksom, ødela hele spenningen for meg. Jeg synes Agna var skikkelig ufin mot Marte. Komme med slike stikk, og nedlatende kommentarer hører ingen steder hjemme, hverken på Farmen eller andre steder. Drittoppførsel. Jeg hadde en venninne som holdt på sånn. Vi er ikke venninner lengre for å si det sånn. Nå aner jeg ikke hvem jeg vil skal vinne. Er irritert på alle sammen. Tror jeg bare driter i å se resten. Nå er Berit favoritten, Norges nest tøffeste politi kvinne. 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #843 Skrevet 18. november 2019 27 minutter siden, loffen skrev: Nå skrev VG stort på forsiden i går hvem som vant Torpet. Takk for den liksom, ødela hele spenningen for meg. Jeg synes Agna var skikkelig ufin mot Marte. Komme med slike stikk, og nedlatende kommentarer hører ingen steder hjemme, hverken på Farmen eller andre steder. Drittoppførsel. Jeg hadde en venninne som holdt på sånn. Vi er ikke venninner lengre for å si det sånn. Nå aner jeg ikke hvem jeg vil skal vinne. Er irritert på alle sammen. Tror jeg bare driter i å se resten. Åh det er så unødvendig! År etter år. Lærer aldri. Hvorfor ikke bare legge ut et sammendrag av alt som skjer i samme slengen, hvem trenger spenningen liksom... Anonymkode: fe08f...3af 2
tonebelinda Skrevet 19. november 2019 #844 Skrevet 19. november 2019 14 timer siden, Apis skrev: Nå er Berit favoritten, Norges nest tøffeste politi kvinne. Når har Berit vært tøff?? Joda, hun turde å holde den store skumle høna et par minutter Berit virker som en hyggelig og grei jente, men å kalle henne tøff? Nei, det er vel det siste jeg ville kalt henne 12
Apis Skrevet 19. november 2019 #845 Skrevet 19. november 2019 20 minutter siden, tonebelinda skrev: Når har Berit vært tøff?? Joda, hun turde å holde den store skumle høna et par minutter Berit virker som en hyggelig og grei jente, men å kalle henne tøff? Nei, det er vel det siste jeg ville kalt henne Så kaller jeg henne Norges nest tøffeste også da.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #846 Skrevet 19. november 2019 1 time siden, tonebelinda skrev: Når har Berit vært tøff?? Joda, hun turde å holde den store skumle høna et par minutter Berit virker som en hyggelig og grei jente, men å kalle henne tøff? Nei, det er vel det siste jeg ville kalt henne Politi som er livredd fugler, oiii da 😬 Det er jo ofte masse duer og måker i byene, på kaien, i parken.. 🙂 Anonymkode: fe08f...3af 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #847 Skrevet 19. november 2019 10 minutter siden, AnonymBruker said: Politi som er livredd fugler, oiii da 😬 Det er jo ofte masse duer og måker i byene, på kaien, i parken.. 🙂 Anonymkode: fe08f...3af Ikke alle i politiet jobber ute i feltet. Anonymkode: 1ba41...418 12
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #848 Skrevet 19. november 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke alle i politiet jobber ute i feltet. Anonymkode: 1ba41...418 Enig. Jeg har nålefobi og jobber som sykepleier, går fint det. Jobber ikke med nåler Politi og fugler er vel ikke som hånd i hanske akkurat.. Dessuten er hun faktisk politietterforsker. Skjerp dere, folkens. Det å ha en fobi er faktisk ikke noe å tulle med! Anonymkode: 2a3b5...aff 11
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #849 Skrevet 19. november 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Jeg har nålefobi og jobber som sykepleier, går fint det. Jobber ikke med nåler Politi og fugler er vel ikke som hånd i hanske akkurat.. Dessuten er hun faktisk politietterforsker. Skjerp dere, folkens. Det å ha en fobi er faktisk ikke noe å tulle med! Anonymkode: 2a3b5...aff Enig. Dere aner faktisk ingenting om hvordan hun er som politi. Barnslig dere gjør narr av hennes forbi, som hun ikke kan noe for. Hun prøver jo å overkomme sin fugle fobi. Så skjerp dere og slutt å døm henne. Hun er sikkert en kjempe god politi 🙂 Anonymkode: eba03...ec0 15
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #850 Skrevet 19. november 2019 venter at farmen bekreftelse at reality serien er død for evig og alltid. Å tillate juksere skal få holde på uten at de blir kastet ut - er rett og slett å bryte konkurranse reglene, dermed trenger vi ikke farmen visst på tv lenger... passer bedre på en lukket gruppe på facebook. Anonymkode: 7ab2a...97b 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #851 Skrevet 19. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: venter at farmen bekreftelse at reality serien er død for evig og alltid. Å tillate juksere skal få holde på uten at de blir kastet ut - er rett og slett å bryte konkurranse reglene, dermed trenger vi ikke farmen visst på tv lenger... passer bedre på en lukket gruppe på facebook. Anonymkode: 7ab2a...97b Tenker du på den siden om saging som var revet ut, så kom vel det frem lenge etter at Farmen var ferdiginnspilt. Anonymkode: 70bf6...9ae
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #852 Skrevet 19. november 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker du på den siden om saging som var revet ut, så kom vel det frem lenge etter at Farmen var ferdiginnspilt. Anonymkode: 70bf6...9ae det er mange mange andre ting som har skjedd der som er rett og slett regelbrudd, men filmteamet vil ha frem idyllen, men menneskene som er der gjør ting som dreper reality serien komplett, og skjønner ikke selv hvor skade det tar på dem som ser på. Og det er da ikke bare igjennom denne sesongen det har skjedd noe, men mange mister jo respekt til dem som har brutt reglene. Hos folket har dem ikke noe respekt mer. Anonymkode: 7ab2a...97b
Gjest Bukkenbruse Skrevet 19. november 2019 #853 Skrevet 19. november 2019 Nå var det skummelt på farmen med agna på hest 😂
Anim92 Skrevet 19. november 2019 #854 Skrevet 19. november 2019 Er mentorens kone hu tradisjonelle kokken som ofte brukes i forskjellige Tv-program? Kommer ikke på navnet😅 2
jukkapalme Skrevet 19. november 2019 #855 Skrevet 19. november 2019 Kjedelig at vi ikke fikk se den baksnakkingen av Vibecke. Kjipt at de klipper bort nesten alt drama, det blir jo så kjedelig. Men fy faen, nå er jeg lei den dama! La en pendel bestemme om hun skal ta guttekamp eller jentekamp?! Jeg blir så oppgitt. Lurer på hva de sa om henne. Hun kalte det jo stigmatisering, så enten har det vært ganske ille eller så er hun en veldig nærtagende person. 7
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #856 Skrevet 19. november 2019 Seriøst, Vibecke er jo sprø. Hun er en sektleder liksom. Jeg googlet navnet hennes og hun har skrevet en bok, en slags bibel, «Nøkkelen til Lyset», om Zarius (denne «guden» hun snakker til når hun mediterer..) og det 7. rådet. Den består visstnok av en gruppe høyfrekvente energier «som taler universets visdom», en gruppe ledet av Vibecke som deres kanal. https://www.yourvismawebsite.com/atg-academy-vibecke-garnaas/shop/product/boken-nokkelen-til-lyset ....... Anonymkode: fe08f...3af 5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #857 Skrevet 19. november 2019 3 minutter siden, jukkapalme skrev: Kjedelig at vi ikke fikk se den baksnakkingen av Vibecke. Kjipt at de klipper bort nesten alt drama, det blir jo så kjedelig. Men fy faen, nå er jeg lei den dama! La en pendel bestemme om hun skal ta guttekamp eller jentekamp?! Jeg blir så oppgitt. Lurer på hva de sa om henne. Hun kalte det jo stigmatisering, så enten har det vært ganske ille eller så er hun en veldig nærtagende person. Jeg skjønner ikke hva produsentene tenker når de ikke viser noe av dette. Vibecke kan være ekstremt nærtagende eller Berit, Erik og Kristian kan være voldsomme drittsekker, umulig å vite. Men jeg tror nok Agna har et poeng når hun sier det kan bli "litt mye" mes Vibecke. Anonymkode: 660df...6ef 5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #858 Skrevet 19. november 2019 Drittlei av å høre om det "fantastiske vennskapet til Agna og eg"! Må han virkelig prate om det i hver eneste episode? Han er en kjedelig, ensformig og repeterende person fullstendig blottet for sjarm! Og ikke minst er han en lat unnasluntrer! Vibecke drar det alt for langt når hun skal la en pendel avgjøre valget av førstekjempe. Forstår godt at de andre der inne har fått nok og reagerer. Vil ha ut Erik, Silje og Vibecke. Silje virker så falsk. Agna tapte seg litt under søndagens episode, men ingen er perfekte. Leif Kristian har vokst på meg de siste episodene, ser ut til at han og Erik ikke holder sammen like mye lengre og det hjelper på inntrykket til Leif Kristian, han virker til å ha en veldig fin personlighet når han er sammen med de andre. Anonymkode: b5ca6...8f2 12
Apis Skrevet 19. november 2019 #859 Skrevet 19. november 2019 22 minutter siden, jukkapalme skrev: Kjedelig at vi ikke fikk se den baksnakkingen av Vibecke. Kjipt at de klipper bort nesten alt drama, det blir jo så kjedelig. Men fy faen, nå er jeg lei den dama! La en pendel bestemme om hun skal ta guttekamp eller jentekamp?! Jeg blir så oppgitt. Lurer på hva de sa om henne. Hun kalte det jo stigmatisering, så enten har det vært ganske ille eller så er hun en veldig nærtagende person. Veldig lite treffsikker så langt i spådommene sine den dama.. 4
Apis Skrevet 19. november 2019 #860 Skrevet 19. november 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seriøst, Vibecke er jo sprø. Hun er en sektleder liksom. Jeg googlet navnet hennes og hun har skrevet en bok, en slags bibel, «Nøkkelen til Lyset», om Zarius (denne «guden» hun snakker til når hun mediterer..) og det 7. rådet. Den består visstnok av en gruppe høyfrekvente energier «som taler universets visdom», en gruppe ledet av Vibecke som deres kanal. https://www.yourvismawebsite.com/atg-academy-vibecke-garnaas/shop/product/boken-nokkelen-til-lyset ....... Anonymkode: fe08f...3af Samme ulla som Visjon Norge og andre som svindler penger fra de svakeste av oss, 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå